IVF/ICSI april/mei/juni 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 2 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hop hop! Vanavond de eerste menopur er weer in...

Parel30, Mauzy82, SJD1988 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Fijn dat er weer beweging in zit!!
    Ben benieuwd hoe het deze keer gaat verlopen voor je. Hopelijk is de uitkomst nu een stuk beter! :)

Lalalaura vindt dit leuk.
  3. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    @Denies90 mooie aantallen hoor!!

Meiden, hadden jullie bijwerkingen van de progynova? Ik slik het nu 3 dagen. We hebben groen ligt gekregen en mogen direct door naar de cryo's ipv rustmaand.

4. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ik had bijwerkingen progynova.
    Hoofdpijn/misselijk/vochtvast houdend in benen.
    Het kan dus wel dat er bijwerkigen zijn.

5. Kiroph7

Kiroph7 Niet meer actief

Hee dames,

Ik ben ook weer even terug van weggeweest. Ik zal binnenkort even berichten teruglezen. Allereerst even een ego post van mij.

Hier zijn we volop bezig geweest met de volgende ronde. De laatste keer van de 10 eicellen geen een bevruchting kwam super hard binnen. Nu waren de medicatie opgehoogd en heb ik afgelopen zaterdag een punctie gehad. Daar zijn 18 eicellen aangeprikt en 14 waren rijp genoeg. Afgelopen maandag te horen gekregen dat er 6 bevruchtingen waren. Sommige al op een vroeger stadium ingevroren en de andere moesten verder delen. Vanmorgen terugplaatsing gehad van een mooi embryo. De andere waren ook mooi verder gaan delen en worden nu ook ingevroren.

Al met al zijn bij ons ook de “wachtweken” aangebroken.

6. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Eh, ik heb in verleden geslikt. Maar mijn bijwerkingen waren anders: vrolijk en energiek! Heb je dus weinig aan.

7. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Kiroph, wat fijn dat je nu wel een terugplaatsing hebt! Hoe oud was dit embryo? Hoe voel je je onder alles? Wanneer mag je testen.

Ik heb gisteren een terugplaatsing gehad van een 5-daags embryo in mijn natuurlijk cyclus. En dit keer totaal geen krampen en nog steeds superfit. Nu echt het idee dat het gaat lukken :thumup:. We zijn wel een beetje huiverig dat dit mogelijke en tweeling kan worden, aangezien wel ook zelf “geklust” hebben rondom mijn eisprong.

Pennetje vindt dit leuk.
  8. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Die eerste 2 heb ik dus ook. Was gisteren zo ziek, overgeven.. denk een combi van de Progynova en de warmte, plus mn hevige menstruatie...

9. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Onze 3 cryo's zijn op dag 5 ingevroren, ik verwacht binnen 2 weken een tp.

Pennetje en Mauzy82 vinden dit leuk.
  10. Kiroph7

Kiroph7 Niet meer actief

@Wielrenster32 ik voel me goed. Eigenlijk nergens last van. Af en toe wat buikkrampen maar weet niet of dit er mee te maken kan hebben of tussen me oren zit haha. Probeer nu zoveel mogelijk afleiding te zoeken.

Wij hebben trouwens een 5 daagse embryo teruggeplaatst gekregen. De gyn gaf aan dat deze embryo erg mooi ontwikkeld was!

Pennetje vindt dit leuk.
  11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Op wat spannend zeg, en goed nieuws dat er nog wat zijn ingevroren, hoop dat ze t allemaal goed gaan doen. En dat deze tp een rake plakker word/is.

Ohhh haha dubbel spannend dus !!! Duimen duimen duimen maar weer....

12. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
  13. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hier wat zenuwen. Nu 3 dagen menopur achter de rug, vanavond is dag 4. Maar nu voel ik al wat druk in mijn onderbuik. Dat is niet best, nu al activiteit voelen. Ik ben bang voor wederom enorme overstimulatie. Dat op zich maakt me niet zo veel uit, dat zagen ze aankomen... Maar ben vooral bang dat weer alles leeg is als ze niet lang genoeg kunnen doorstimuleren...

14. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Oei. Ik kan mij wel voorstellen dat je daar een beetje bang van wordt. Wanneer gaan ze kijken hoe het er voor staat? Misschien heb je dat gezegd, maar heb ik het even gemist?

15. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Laura hoe gaat het nu? Wanneer mag je langskomen voor een echo?

Kiroph hoe gaat het bij jou? Jij enig idee of het raak is? Wanneer ga jij testen?

Hier lekker op vakantie, inmiddels DPO 9, maar nog geen idee welke kant het opgaat..

16. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Hier inmiddels een positieve test op DPO 10! Clearlbue geeft 1 a 2 weken zwanger aan.

SJD1988, Pennetje en Mauzy82 vinden dit leuk.
  17. Kiroph7

Kiroph7 Niet meer actief

@Wielrenster32 wauw wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Had je wel symptomen?

Hier gaat alles goed. Donderdag is terugplaatsing geweest en ik weet niet of normaal die dag ook meegerekend wordt als eerste dag? Als dat zo is dan zit ik nu op 5 dagen na terugplaatsing. Echter heb ik eigenlijk helemaal geen klachten. Vraag me af of dat al wel zou kunnen en of het een goed of juist slecht teken is.

Wil het liefste nu al testen maar denk niet dat ik daar iets mee bereik want kan ook te vroeg zijn. Vanaf hoeveel dagen na terugplaatsing denken jullie dat je kan testen? En wat zijn jullie symptomen na terugplaatsing?

18. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Kiroph ik had geen symptomen, dus dat was voor mij aanleiding om te testen. Juist veel energie en dat herkende ik van de vorige 2 keren.

Ik had woensdag TP en vandaag positieve test. Omgerekend zou jij morgen kunnen testen. Maar ik zou wat langer wachten.

19. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Wielrenster32 : Wat goed zeg ! Gefeliciteerd ❤ duimen op een plakkertje.

@Kiroph7 : Klachten wel of niet zegt helemaal niets meid. Kan even goed hatstikke raak zijn! Hou je hoop daaraan vast. Wanneer ga je eten? Zou zelf wachten tot 10/11 dpo denk k.

20. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Hier is gister de rode duivels geland. En kan "uit bloeden" en in aug/sept pakken we de draad weer op. Eerst even een wel verdiende pauze tijdens de zomervakantie. Doen we ook voor onze zoon.

Deel Deze Pagina