IVF/ICSI april/mei/juni 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 2 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
  2. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hier vanmorgen echo gehad. Zoals verwacht heel veel follikels weer. Zowel links als rechts rond de 12. Wel allemaal onder de 10 mm nog. Dus het groeit langzamer dan vorige keer en dat is een goed teken. Nu 2 dagen een 150 ophogen naar 175 en dan overmorgen weer een echo. Ze houden t nu mega goed in de gaten! Dat is wel fijn...

Pennetje vindt dit leuk.
  3. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Ook weer even "bijgelezen". Sjonge wat is er veel gebeurd in mijn radiostilte!!

De meiden met een positieve zwangerschapstest, gefeliciteerd!! En voor degen waar het niet is gelukt sterkte....

@Lalalaura ik ben voor je aan het duimen :)

Ik begin nu toch wel een klein beetje "zenuwachtig" te worden. Ik verwacht woensdag of donderdag mijn menstruatie en moet daarna een pil slikken en decapyctil spuiten... Het traject gaat dus nu echt beginnen....

Zijn er hier meiden die (veel) sporten? Hoe zijn jullie ervaring met het sporten tijdens de hormoonbehandelingen?

4. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Fitgirl heb jij lang of kort protocol? Ik lees lang daar heb ik weinig ervaring mee. Ik heb maar 2 weken hoeven spuiten...

Ik fiets gemiddeld 200 - 300 km in de week en tennis. De 1e week van Gonal F kan ik nog alles. 2e week mocht ik van arts niet meer intensief sporten, wel 3 a 4 keer in de week zwemmen met hartslag tot 160. Na punctie nog 4 dagen rustig aangedaan en daarna weer volle bak. Als je nog vragen hebt, laat maar weten.

5. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Ik heb inderdaad lang protocol. Ik heb eerst een pil die ik 3x per dag moet slikken vanaf dag 2 (dacht ik). Die slik ik in totaal 11 dagen. Daar komt al snel decapeptyl bij. Na de ontrekkingsbloeding komt daar gonal f bij. Dan moet ik dus 2 spuiten per dag zetten

Ik crossfit normaal 5x per week. Mij werd geadviseerd dat terug te brengen naar 2-3x in de stimulatie fase. Ik heb haar niet gehoord over hartslagzones. Dat zal ik wel even vragen bij mijn volgende afspraak.

6. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Mijn arts was ook niet bijster blij met de 180 km fietsen op dag 5 van de stimulatie :). Maar 2 a 3 keer is prima toch?

Fitgirl82 vindt dit leuk.
  7. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Dat dacht ik ook ☺️ Maar ik moet wel op
    Mijn intensiteit letten. Kan mijzelf behoorlijk pushen

8. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    hahah ik ken het gevoel. De mooie dagtochten in de bergen gaan helaas niet door :oops:. Wij zijn een week op vakantie in de pyreeen. Manlief heeft ze verboden, geen 150 km, maar 60 of 100 km en dan rustig tempo. En lekker ‘s middags zwemmen. Tsja alles om de miskraam te voorkomen (al heeft het geen invloed denk ik)

Fitgirl82 vindt dit leuk.
  9. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Geniet van je vakantie! En het schijnt inderdaad geen invloed te hebben, maar twee miskramen verder merk ik ook dat ik wel wat voorzichtiger wordt. Overigens, beide keren heb ik rustig aan gedaan dus slager niet goed zit zit het niet goed

10. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Sporten heeft toch verder geen invloed he alleen intensief. Dat werd mij ook gezegd om intensief sporten te vermijden. Maar verder was alles toegestaan. Kan me wel voorstellen dat je dan hier en daar voorzichtiger word als je al een paar een mk gehad hebt.

11. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Ja 150 km door de bergen met veel hoogtemeters wordt verstaan onder intensief :) Ik laat het nu lekker, zwembad is een goed alternatief. En ik ga golfen :roflmao:, leer ik dat ook nog eens...

hoe is het met de rest?

Mauzy82 vindt dit leuk.
  12. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Hey,

Vraagje, ik heb mijn tweede terugplaatsing gehad 25-6. Beide keren had ik een dag na de terugplaatsing een diepe steek. Hiervoor is het niet gelukt, negatieve test. Ik ben bang dat die steek de afstoting was.

Deze keer had ik in de 1e wachtweek symptomen van de hormonen en mijn borsten werden minder richting afgelopen vrijdag. Dit weekend kreeg ik ineens super veel pijn. Ze werden keihard en gevoelig. Sinds vandaag weer minder, ze zijn wel nog vol.
    Sinds gister waterige afscheiding. Ook dat had ik toen.
    Het enige dat anders is dat ik in het weekend ineens rugklachten kreeg. Een soort van zenuwscheuten. Nu nog aanwezig maar minder.

Ik wordt langzaam gek. Kan het zijn dat beide keren op elkaar lijken, maar een verschillende uitkomst hebben?

Help

13. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Ik weet het niet. Werkt bij iedereen anders, mijn lichaam stoot het dan af, maar ik heb dan ook koorts/misselijk/eieren in mijn nek. Ik merk totaal niks aan mijn borsten. Enige symptoom wat ik heb: geen migraine.

Maar ik zou eens een test doen. Testte gisteren positief en had dag later terugplaatsing.

14. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Inderdaad ik zou er ook een testje tegen aan gooien.
    Lichaam kan altijd anders reageren bij elke poging.
    Succes ;)

15. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Ik mag dinsdag testen, maar denk dat ik het zondag doe. Ik ben niet ziek geweest ervan. Gewoon die steek en verder niks.

Succes bij jou!!!

16. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Eh je kunt zelf een test kopen he? 5 euro bij de kruitvat. Termijn van de kliniek slaat nergens op

17. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Ik heb 10.000 pregnyl gespoten 13 dagen geleden. Dus dat risco wil ik nog niet lopen.

18. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja dan heb je groot gelijk dat je het zo lang mogelijk uitstelt.
    Dan kun je ook geen pregnyl” hoop krijgen.
    Ik hoop dat je het vol kunt houden zo lang.

19. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Ik doe mijn best!!

20. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Valt vies tegen he, ik weet het.

Deel Deze Pagina