IVF/ICSI april/mei/juni 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 2 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Het eindeloze wachten omdat je zeker wilt weten dat die hormonen weer uit je lijf zijn, is echt vreselijk. Ik hoop dat je nog even vol weet te houden! :)

2. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Bedankt voor de steun!! Heel fijn.

Pennetje vindt dit leuk.
  3. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Pennetje : wat staat die banner je goed ;)

Pennetje vindt dit leuk.
  4. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Dank je! <3

Ja, heb me er vandaag toch maar aan gewaagd. Het blijft spannend of het deze keer goed blijft gaan, maar ik kan toch niet de hele tijd alleen maar doem-denken, toch? :)

5. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Nee zeker geen doem denken meid !
    Genieten ervan het is zo kostbaar dat het stom zou zijn om niet elke dag te genieten van t kleine mupke in je buik.
    Lekker op rosé wolk gaan zitten meid ❤

6. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hier gaat het (wederom) niet soepel. Ik reageer niet goed op de menopur. Weer ophogen. Mega veel kleine follikels, inmiddels bijna verdubbeld ten opzichte van de vorige echo... (20+ aan 1 kant al) Maar alles blijft klein. Als ik zaterdag (moet dan terug) nog niet genoeg reactie heb wordt de poging afgebroken. Moet ondanks de hoeveelheid follikels toch ophogen. Want het groeit gewoon niet door. Nu naar 225 eh menopur (5 dagen 150, 2 dagen 175 en nu nog 3 dagen 225)
    En dan donderdag en vrijdag ook orgulatran erbij.

7. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Jeetje, het gaat inderdaad echt niet soepel zeg.
    Vind je het eng, dat het er weer zo veel zijn? Met het oog ook op de vorige keer?

Hoe voel je je? Lichamelijk? Ik bedoel, kan mij alleen maar voorstellen dat het geestelijk steeds weer zware dreunen zijn die je krijgt, maar lichamelijk moet dit toch ook echt veel van je eisen.

Ik duim dat de ophoging toch nog gaat helpen! Orgulatran - is dat om de eisprong tegen te houden?

8. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Hadden jullie in de wachtweken wel eens dezelfde symptomen maar met verschillende uitkomsten?

Ik ervaar net als vorige keer:
    Week 1
    Na de terugplaatsing een steek
    Krampen
    Grotere gevoelige harde borsten

Week 2
    Waterige plakkerige afscheiding
    Minder tot geen gevoelige borsten
    Lichte trekjes in onderbuik

Wat is deze keer anders
    Afgelopen weekend last van gevoelige rug, inmiddels bijna helemaal weg.
    Plots twee dagen harde borsten tussendoor en toen weer minder.
    Toen veel eetlust, nu nauwelijks. Ik hou normaal van snoepen en snacken.

9. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    #589 Lalalaura, 3 jul 2019
    Laatst bewerkt: 3 jul 2019
    Lichamelijk gaat het over het algemeen goed. Ben alleen behoorlijk aangekomen na anderhalf jaar hormooninjecties en andere medicatie (en stress eetbuien haha) en daar baal ik enorm van..

Van de spuitjes heb ik niet veel last - gelukkig. Lichamelijk gaat dat vrij prima.

En jup. Orgulatran zorgt ervoor dat je lijf niet zelf bedenkt: goh, laat ik eens een eisprong in gang zetten...

10. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Kiroph, al getest?

11. Vogeltje123

Vogeltje123 Actief lid

29 mrt 2019
    107
    141
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal!
    Ik had een vraagje.
    Ik heb op woensdag 26 juni een cryo van 5 dagen oud in natuurlijke cyclus terug geplaatst gekregen. Wanneer zouden jullie testen? :)

12. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Officieel volgende week woensdag, maar ik heb nu echt al knaltesten (vandaag en gisteren) zelfde dag terugplaatsing gehad.

https://www.mupload.nl/img/2jxezw90vxj.jpeg

Je zou dus kunnen proberen.

SJD1988, Parel30, Pennetje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Vogeltje123

Vogeltje123 Actief lid

29 mrt 2019
    107
    141
    43
    Vrouw
    Wauw wat een mooie testen!! Gefeliciteerd!!

Ik heb sinds gister dat ik af en toe vlagen misselijk ben, maar durf nog niet te testen :confused: haha..
    en als ik mijn cyclus tel dan had ik gister mijn menstruatie moeten krijgen, maar misschien zitten het tussen mijn oren :oops:

14. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Het zit ook niet mee @Lalalaura :(.

@Wielrenster32, dat zijn mooie testen zeg!!

Ik ben hier aan het wachten tot mijn ongesteldheid nu eindelijk komt zodat ik kan starten met Primolut. Ik heb vandaag mijn NOD maar er zijn nog helemaal geen voorbodes. Voor de zekerheid vanmorgen ook een testje gedaan, maar die was ook negatief.

Ben bang dat ik dus nog even geduld moet hebben maar dat het een dezer dagen wel doorbreekt...

15. Kiroph7

Kiroph7 Niet meer actief

@Wielrenster32 ik heb vanmorgen een testje gewaagd en helaas negatief. Helemaal geen streepje of niks, een spier witte test. Mag officieel pas zondag testen, maar ik had gedacht dat mijn test dan nu al wel iets had moeten laten zien. Verwacht nu zelf dat deze poging helaas mislukt is..

16. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
  17. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw

Hmmm geen idee. Misselijk ben ik nog niet...maar schijnt niemand in de familie te zijn als ze zwanger zijn.

18. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Gefeliciteerd wielrenster.

@Lalalaura wat waardeloos dat het weer niet soepeltjes verloopt. Die machteloosheid is zo frustrerend..

@Vogeltje123 wat spannend! Hopelijk een goed teken ;)

Ik start morgen met de utro, en heb volgende week donderdag 11 juli een tp van één van onze cryo's. Fingers crossed!!

SJD1988 en Mauzy82 vinden dit leuk.
  19. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Als het gisteren een week geleden een 5 dagen oude cryo was, zou de innesteling inmiddels een paar dagen terug plaatsgevonden moeten hebben. Meestal tussen de 7 en 9 dagen geloof ik. Dus dan zou je met een gevoelig testje inmiddels wel iets op moeten pikken. Mits je geen ovulatie spuiten gehad hebt of iets dergelijks, die nog wat laat terugkomen in je urine.

20. Vogeltje123

Vogeltje123 Actief lid

29 mrt 2019
    107
    141
    43
    Vrouw
    13 dagen na eisprong.. 8 dagen na TP. Ik heb helemaal geen medicatie gebruikt. :$ Vorige keren vroeg getest, met twee keer als resultaat een vmk, probeer de testdrang nog even uit te stellen.. :oops:

Deel Deze Pagina