@Parel30 dat is echt zuur... en een “escape iui”? Sterkte! @Fitgirl82 hoop dat er een beetje iets fatsoenlijks uit de onderzoeken komt. Blijf het wel een beetje raar vinden dat ze daar noet achteraan gegaan zijn!
Ja, @Parel30, ik heb ook wel eens gehoord dat ziekenhuizen wel eens een escape IUI doen wanneer de hoeveelheid eitjes zich hier beter voor leent! Hebben ze dat niet voorgesteld? Ik zou sowieso wel zelf een kans wagen. Het is misschien maar een klein kansje (als het allemaal zo makkelijk uit zichzelf ging bij ons allemaal, zouden we hier niet zitten, haha) maar het is beter dan niets - en je hebt niet 43576345 eitjes waardoor het risico veel te hoog is. Maar ik ben geen arts, dus neem mijn adviezen alsjeblieft met een flinke korrel zout!
Ik had vanmorgen intake bij de vk en meteen een echo. Dat werd dus ook meteen de termijn echo omdat ik 10 weken ben vandaag. Wat een gestuiter in mijn baarmoeder zeg! Tot ze een filmpje ging maken.... toen ging onze dwarsligger ineens met de rug naar ons toe stil liggen wezen! Begint nu al, dat tegendraadse. Mijn man meteen: "lijkt op mama". FIJN. Haha. Gelukkig heeft hij/zij nog even gezwaaid voor de camera dus daar heb ik een cute filmpje van kunnen krijgen. Ik weet dat het een beetje een dooddoener is, maar het is dus echt waar: niet opgeven! Het kan zomaar ineens raak zijn, ook na meerdere pogingen, vmks etc. Ik vind het ook nog steeds zo onwerkelijk dat het nu echt gelukt lijkt te zijn, en alles goed blijft gaan deze keer...
Ik was op gonal150 ingesteld en decapeptyl. Ga nu naar 225, dat is het maximum in mijn zh. Daarna zou ik nog naar een ander hormoon kunnen. Ja dat kon! Dus dat gaan we dan maar doen! Elke kans benutten
Ook @Lalalaura Een escape IUI? Nog nooit van gehoord! Maar ik heb dan ook maar 1 waarschijnlijk werkende eileider. Die ander is helaas gesneuveld tijdens mijn vorige miskraam en het bijbehorende abces. Na de HSG die ze hadden gemaakt konden ze sowieso zien dat maar 1 eileider toegankelijk was, maar of die wel flexibel is dat weten ze niet. Kan ook door verklevingen vast zitten! Dus misschien kom ik dan helemaal niet in aanmerking voor een IUI?
Oo dat zou kunnen inderdaad. Dat ze het daarom niet eens voorstellen. Wel hoop Houden hoor! Mijn eerste ivf was finaal mislukt, maar met flink wat aanpassingen is het toch gelukt een goede opbrengst te krijgen.
Gelukkig dat je straks dan inderdaad naar een hogere dosis kan en zelfs nog een ander hormoon, dat is positief. Ik zit zelf maar op 100 eenheden van GonalF dus dit klinkt idd heel hoog Veel plezier met klussen
Dankje! Ik houd hoop. Al vind ik het wel pittig. Vooral de hormonen! Ik voel mij de ene dag helemaal top, de andere dag voel ik me helemaal rot. En net een tikkie emotioneler en een iets korter lontje! Maaaar ik weet, het is voor het goede doel!
Bijnaaaaaaa! Nog maar een paar dagen, en dan barst het feest voor jou ook weer los Ook ik help mee aftellen hoor!
Bijnaaaa 8 augustus voor jou!! Hier rustig, nog wel opgezette buik en buikpijn maar komt denk ik door ovitrelle, ik houd het in de gaten!
Hahahahaha ! ja zo feest is de stimulatie niet vooral tegen t einde aan ben dan altijd blij dat buik leeg gehaald word
Heb je punctie al gehad dan of ? Ja op t laatst is t gewoon pijnlijk em vervelend. Nog ff volhouden is voor goed doel.
Herkenbaar! Was steeds blij als ik weer kon beginnen.... en dan na een tijdje kon ik alweer niet wachten tot het weer klaar was. Ik vind het maar rot dingen, die hormonen
Ja dat is ook hoor pfoeh Al een bevalling opzich Als t weer gaat zoals icsi 1 dan teken ik der voor behalve dan de laatste week
Ik had ook echt last van mijn buik dan hoor. Vooral bij fietsen. Blergh. Was ook steeds blij als het weer weg was. We zagen bij de laatste echo overigens ook dat mijn eierstokken nog opgezet waren. Was een overblijfsel van de stimulatie, zei die mevrouw. Gelukkig gaf ze ook aan dat dat verder geen probleem was. Maar vond het wel even een momentje!