IVF/ICSI april/mei/juni 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 2 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parel30

Parel30 Fanatiek lid

30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Nee mijn punctie ging niet door, te weinig eieren! Dus moest wel ovitrelle zetten en nu weer bellen voor uitgangsecho wanneer mijn menstruatie begint. Maar heb gewoon nog een opgezette en pijnlijke buik. Ovitrelle was woensdag avond!

2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Oohhh sorry dat wist ik ook ergens :( heb het niet onthouden sorry.

Klopt dan heb je de werking van de ovitrelle wel gewoon idd. En blijft nog even gevoellig natuulijk. Hebben jullie wel zelf "geklust" ??? Om de kans te benutten?

Parel30 vindt dit leuk.
  3. Parel30

Parel30 Fanatiek lid

30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Maakt niet uit!
    Oh dus dat kan er wel bij horen? Maakte me al een beetje zorgen! Ja we zijn wel zelf aan de bak gegaan! Maar kleine kans, maarje weet het nooit!!

4. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja zeker elk kansje is er 1 en je weet maar nooit ;)
    Ja zeker je buik is klaar gemaakt voor een punctie. En alle eitjes krijgen nog een groeispurtje en springen dan gewoon. Dus dat het even gevoelig blijft is heel logisch.

5. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

6. Parel30

Parel30 Fanatiek lid

30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Daarom! Dus we hebben ze maar benut!
    Oke dan stop ik met zorgen maken!! Op naar de volgende keer dan maar weer! Zal zo rond de 15e zijn, dus weekje na jou.

Mauzy82 vindt dit leuk.
  7. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Hier nu ook wat gevoeliger. Heb nu ook wat steekjes in mijn liezen en zo. Hebben jullie dat ook gehad? Morgen de volgende controle echo. Ben benieuwd.

Mauzy82 vindt dit leuk.
  8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Nou en of ! Vooral laatste week bah ! Steekjes en rot gevoel met bukken en strekken.
    Ben ook benieuwd voor jou zeg !

Fitgirl82 vindt dit leuk.
  9. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Ik hoopte al dat het er bij hoorde hihi.

We gaan het morgen meemaken. Ik ben vandaag jarig, dus zou een mooi verjaardagscadeau zijn ☺️

Mauzy82 vindt dit leuk.
  10. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

❤ gefeliciteerd met je verjaardag ❤
    Hopelijk straks een super echo :thumup:

11. Parel30

Parel30 Fanatiek lid

30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! Hoop dat je echo goed is!!

12. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Vanmorgen de echo gehad. Wel nog steeds genoeg eiblaasjes te zien. Links ongeveer 10, maar alles nog steeds onder de 10 mm. Rechts 13 waarvan eentje 11 mm en de rest ook nog steeds onder de 10 mm. Of te wel, mijn lichaam reageert niet echt op de gonalf. Afhankelijk van mijn Oestradiol waarde in mijn bloed wordt mijn dosis nu opgehoogd naar 150 eh. Ik hoor dat dus vanmiddag. Deze week geen punctie dus en ik ben dus nog wel een weekje langer aan het stimuleren :(.

Dus maar even duimen dat mijn waardes wel goed zijn dat ze de poging niet afbreken :(

13. Parel30

Parel30 Fanatiek lid

30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Even balen, maar wel fijn dat je met een verhoogde dosis door mag spuiten. Ik mocht dat niet en het werd meteen afgebroken. Je hebt dus nog een goede kans dat ze opeens een groeispurt gaan maken! Ik ga voor je duimen.

14. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Dat is wel even tegenvallend natuurlijk, maar hopelijk kan je de dosis ophogen. Ik heb ook altijd 150eh gehad voor GonalF :) maar ieder lijf is anders natuurlijk. Soms gaf zelfs de laatste boost van de Ovitrelle me uiteindelijk op de punctie er nog even 2 of 3 eitjes bij die ze bij de laatste echo niet dachten mee te kunnen nemen! :)

15. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Dank voor jullie lieve woorden @Pennetje en @Parel30

Ik mag gelukkig door. Dus 150 eh vanavond. Ze hadden me voorzichtig ingesteld vanwege PCOS. Waarschijnlijk dus iets te voorzichtig ;).

Even een kleine ego post, ik ben inmiddels na 4 weken injecties en 2 weken 2 injecties wel een beetje klaar ermee :(

Maar ach, het is voor het goede doel. dus nog maar even volhouden. Ik heb donderdag weer mijn volgende controle (en bloedprikken).

Parel30 vindt dit leuk.
  16. Parel30

Parel30 Fanatiek lid

30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Nou ik snap je volledig hoor!! Ik ben er na 1 ronde ook al klaar mee :roflmao:.

17. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Ik snap dit ook volledig hoor!
    Tegen het einde van de stimulatie was ik er ook allebei de keren zo ontzettend klaar mee - al dat eindeloze prikken, en die Deca ging dan vaak ook nog eens niet echt lekker mijn vel in... Blergh!

Nog even volhouden! :)

18. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Dat ja. En het voelt alsof er een tennisbal in mijn buik zit en dan zijn ze nog lang niet groot genoeg :(. Heb al last met gewoon op een stoel zitten vandaag. Snap nu wel dat de ivf verpleegkundige mij adviseerde het rustig aan te doen met sporten. Ik geef 's avonds ook crossfit lessen. Gisteren had ik even een barbell in mijn handen tijdens een les om een movement voor te doen en ik kwam er achter dat ik dat niet zo lekker aanvoelt meer...

Dus zit nu al in mijn tweede week niet sporten en daar word ik nou ook niet vrolijker van of zo... Ach ja. Dank je wel dat ik tegen jullie aan mocht "klagen". Positieve modus gaat nu weer aan ;)

19. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Fitgirl82 pff... zuur is dat! Misschien vragen of je de volgende ronde op menopur mag? Werkte bij mij ook beter!
    Hoewel ik natuurlijk nog veel harder hoop dat er geen volgende ronde hoef te komen!
    En even klagen mag altijd! Hoort er gewoon bij! Dikke knuf jouw kant op

20. Parel30

Parel30 Fanatiek lid

30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Wat ik me nou zat af te vragen, wellicht gek, maar heeft 1 van jullie ook ervaring met dit hele proces tijdens het werken? Want ik heb nu vakantie, maar gezien de bijwerkingen allemaal maak ik mij daar toch een beetje zorgen om!

Deel Deze Pagina