Jaaaaaa, ik kan niet wachten tussen de termijnecho die we hadden op precies 10 weken, en de 20 weken echo. Dat is me te lang. Dus we hebben maandag een extra echo gehad, en dan doen we waarschijnlijk met 16 weken een geslachtsbepaling Hoe gaat het met jou nu dan?
Jaaa dat hadden we bij mijn vrouw ook gedaan die extra echo’s... veel te leuk! Hier gaat t goed! Gisteren de eerste echo gehad op 6+5. Er was een kloppend hartje te zien! En alles zag er keurig uit....
Oh wat fijn, een kloppend hartje!! Dat is echt heerlijk, dan is de eerste grote stap toch al weer gemaakt! Of ja, de tweede eigenlijk. Plakken = 1, kloppen = 2 Zoiets!
Goed om te lezen dat het hartje klopt @Lalalaura !! En ook fijn dat het goed gaat @Pennetje @Mauzy82 ik begin inmiddels ook wat blauw te worden, mijn buik valt nog mee, kleine blauwe plekjes. Mijn armen van het bloedprikken daarentegen... Ik mag morgen weer terugkomen. Gister bij de follikelmeting geconstateerd dat rechts niet was gegroeid en links maar 1 mm in 2 dagen... dus ik sta een klein beetje stil. Begin er inmiddels echt moedeloos van te worden.
Testen wordt op zijn vroegst vanmiddag/vanavond Heb vanmiddag nog twee sollicitaties en ongeacht de uitslag ben ik bang dat ik me dan niet zo goed meer kan focussen Inmiddels schiet ik ongeveer om de 10 seconden van: “het zou toch zomaar ineens deze ronde raak kunnen zijn” naar “nope, ook deze ronde wordt het hem weer niet, te mooi om waar te zijn” @Fitgirl82 jeetje, wat frustrerend zeg!
@Fitgirl82 : dat is enorm frustrerend. Hopelijk gaan ze toch nog groeien meid. Ik duim voor je. @SJD1988 : Word steeds spannender joh ben benieuwd naar je testje
@SJD1988 spannend hoor!! Ik hoop het zo voor je. Dank je wel allemaal. Ze heeft overwogen om mijn medicatie te wijzigen naar menopur. Bij bloedprikken is daarom naast mijn oestradiol ook mijn FSH en LH gemeten. Aan de hand van die labwaarden is vervolgens toch besloten om bij GonalF te blijven. Mijn oestradiol stijgt nl wel goed. Dus het kan zijn dat er nu een groeispurtje bezig is... Maar ja, ondertussen zit ik wel al 6 weken in dit (letterlijk) lange protocol. Voorzichtige inschatting was nu maandag punctie.
Pff wat balen zeg!! Hoop zo voor jou dat ze morgen hun groeispurt hebben gehad! 6 weken, respect hoor!
Nou, hier vanmorgen controle echo nummer zoveel gehad. Maar.... ik heb eindelijk een datum voor de punctie!! Maandag ben ik dan eindelijk aan de beurt. De follikels waren nu wel gegroeid, er waren rechts 7 grotere te zien en links 6 en aan beide kanten daarbij nog wat kleintjes.