IVF/ICSI april/mei/juni 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 2 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    jajaja... terugplaatsing ging overigens ook niet van een leiendakje. Ik geloof dat ze veel moeite hadden met het buitenkatheter op de juiste plek te krijgen... Maar goed het is gelukt.

    Ook heel bijzonder, we konden live meekijken hoe de embryo werd opgezogen in de binnenkatheter voordat ze hem kwamen brengen.

    We hebben dus ook een foto van ons "mooie 6 cellige embryootje" zoals de arts het zei.

    Er is er nog 1 in de race voor het invriezen... dat horen we in de loop van volgende week of dat gelukt is.
     
    Parel30, Pennetje, SJD1988 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Spannend meid !
    We gaan weer heel hard duimen ;)
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  3. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Wat leuk dat je het kon zien van tevoren! :)
    We gaan natuurlijk met z'n allen duimen voor de cryo.... en voor de overbodigheid van die cryo ;)
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  4. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.348
    3.633
    113
    Vrouw
    Hoi dames, alweer een tijd niet geweest hier. Hoe gaat het hier?

    Hier gaat het langzaamaan wat beter na de miskraam. Heb er een beste klap van gehad en nog steeds momenten dat ik het even moeilijk heb. Ik zit momenteel in de rustmaand, nu dag 26 en heb denk ik ergens afgelopen dagen mn eisprong gehad.. Dus nu maar hopen dat ik snel ongesteld word. Want dan mogen we weer starten. Eerste echo en dan progynova. Hebben nog 2 blasto's in de vriezer :)
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hey memmie
    Fijn dat je er weer bent . Fijn dat je je weer goed genoeg voor voelt om weer door te gaan. Hopelijk is komende tp jullie plakker ♥️
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  6. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik ga zoooo hard voor je duimen!!
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  7. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hier echt ook weer mijlpalen gehad!
    Afgelopen maandag intake bij de vk. En op de echo zagen ze gewoon de kleine frummel al een beetje bewegen en het hartje klopt super mooi. Op 8+4 had ie al t maatje van 9 weken.
    Heel heel langzaamaan durf ik te gaan geloven dat het serieus goed komt!
     
    Fitgirl82, SJD1988 en Parel30 vinden dit leuk.
  8. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.348
    3.633
    113
    Vrouw
    Thnx meis! Ik hoop het ook.. denk soms echt van wanneer komt t geluk eens deze kant op!

    Hoe gaat het met jou? Goed groeiende eitjes las ik? Hoe voel je je?
     
  9. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hoop voor je dat je snel door kunt!
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja ik hoop en duim dat het geluk je kant op komt !

    Ik voel me kut en belabberd. Ben klaar met dat stimuleren bah bah bah wat n ellende deze keer. Maar goed... Zal niet klagen.
    Straks weer echo FM dus eens zien of ze de punctie kunnen plannen ongeveer.
     
  11. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    En hoe ging de echo? Waren ze tevreden?
    Balen dat je je zo voelt zeg!!
     
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ik had nu 5 eitjes tussen de 10/12mm. En paar kleintjes. Dus niet denderend veel helaas deze keer. Maandag weer terug komen. Hopelijk mogen ze er snel uit nu. Heb het er wel mee gehad op dit moment.
     
  13. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.348
    3.633
    113
    Vrouw
    Snap dat je wel wat teleurgesteld bent. Maar ik duim voor je meis dat ze een flinke groeispurt maken. Dikke knuffel
     
  14. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Ik ga duimen voor een groeispurt dit weekend!!!
     
  15. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Ik snap wel dat je er nu een beetje klaar mee bent, ja!
    Maar soms willen ze wel eens ineens flink doorgroeien. Alsof het Dieseltjes zijn: langzaam op gang komen, maar als ze eenmaal gaan, dan gaaaaaaaan ze ook! ;)

    Ik hoop voor jou dat het Dieseltjes zijn, en dat je na het weekend een fijne verrassing krijgt :D
     
  16. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ik moet niet zo klagen geloof ik haha zat ten tijde van klagen nog niet eens op spuit dag 9:| dus beetje te vroeg gescholden :roflmao:
    Ik moet tnog even volhouden ze zijn mooi op schema. En zal morgen zien wat er nu veranderd is :thumup:
     
    Snoepjes en Pennetje vinden dit leuk.
  17. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Nou klagen mag hoor!!
    Eerlijk gezegd kijk ik er een beetje tegenop om weer te beginnen. Ook al is het pas de tweede keer! Ik zie op tegen het lichamelijke ongemak. Je hoopt dan toch dat het opeens deze maand opeens wel is gelukt! (Heeeeleee kleine ieniemienie kans)
     
  18. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Klagen hoort er een beetje bij hoor - het is ook echt een ongemak. En we doen het allemaal braaf, en gaan daarnaast ook gewoon door met de rest van de dagelijkse dingen, maar dan mogen we best af en toe zeggen: "dit is dus niet leuk". Zeker hier, waar we het allemaal meegemaakt hebben/nu meemaken. :)

    Ik geloof wel in de kracht van "even doorzetten", maar soms is klagen gewoon even fijn. ;)
     
  19. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.348
    3.633
    113
    Vrouw
    Is super logisch toch! Klagen mag hoor. Helemaal met die ellende die we door moeten maken. Duim voor je morgen :thumup:
     
  20. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.348
    3.633
    113
    Vrouw
    Hier de afgelopen dagen al wat menstruatie krampen dus zal komende week wel losbarsten. Kom maar doorrr :thumup: Kunnen we naar de volgende cryo ♥️
     
    SJD1988 en Mauzy82 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina