IVF/ICSI april/mei/juni 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 2 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Parel30 : ,Ja weet ik dat het mag haha maar was nog veel te vroeg. Maar heb er dan ook gewoon echt last van. Ook met dagelijks leven. En dan word ik wel eens wat ongeduldig. Hopelijk morgen een mooi beeld van de eitjes en dan gaan we t zien.

    @Pennetje : Tis idd een rot traject en zit gewoon niet altijd mee. En door veel last deze ronde wil ik het snel voorbij hebben. En probleem is dat je de tijd niet vooruit kunt spoelen haha

    @Memmiee : wat fijn dat jullie straks ook door kunnen naar de cryo ronde. Hopelijk de eerste meteen een plakker ♥️
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  2. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    @Mauzy82 dikke knuffel!!

    @Memmiee lekker als je straks kunt starten met de cryo!

    @Parel30 wanneer mag jij weer starten?
     
  3. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Als ik weer menstrueer dan krijg ik een echo om te kijken of ik weer mag starten. Verwacht het wel ergens binnen een week!
    Hoe gaat het bij jou?
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  4. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Wanneer had jij je eisprong? Ik heb in mijn hoofd dat je op mij voor liep en dus nu of al ongesteld zou moeten zijn of..... heb je al een testje gedaan?

    Ik vind het spannend. Ik heb morgen mijn bloedtest, ik denk eerlijk gezegd niet dat het is gelukt. Mijn borsten waren de afgelopen twee weken zo gevoelig en pijnlijk, en dat is nu bijna helemaal weg...
     
  5. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
  6. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Pff dat is zeker spannend!!! Krijg je dan meteen de uitslag? Of gaan daar wat dagen overheen? En mag je dan zelf ook nog testen?
    Nee ben nu pas op dag 22, en vorige was 25 dus ik moet gewoon nog even wachten!
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  7. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    ik kan morgen tussen 13:30 en 14:00 uur bellen voor de uitslag (en stiekem al eerder spieken in mijn online dossier ;)).

    Ik heb dan donderdag weer een bloedtest. ik weet niet of ik die ook heb als deze straks echt negatief is....

    Ik zou uiteraard zelf ook kunnen testen, maar heb expres gewacht. Ik test sowieso altijd laat positief... Ben gewoon "langzaam"(in het groeien van het eitje, ontwikkeling van de embryo ga zo maar door). Dus wacht keurig op 15 dpo op mijn uitslag van het lab, dan hoef ik ook niet te turen naar zo'n streepje dat je zelf misschien ziet omdat je het heel graag wil zien....
     
    Mauzy82 en Parel30 vinden dit leuk.
  8. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Slim van je!!! Dan ga ik morgen voor je duimen en hopen!
     
  9. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Fitgirl82 : Spannend zeg !!! M'n duimen draaien overuren hier haha

    @Hier vandaag de kleinste ei 13 en de grootste 19mm. Bms tegen de 8 mm aan. Woensdag nog 1 echo en vrijdag dan de punctie.
     
    SJD1988, Fitgirl82 en Parel30 vinden dit leuk.
  10. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Oo wat goed!!! En hoeveel in totaal??
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  11. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Kon ze nog niet met alle zekerheid zeggen. Omdat met duwen op de buik er nog een paar tevoorschijn kwamen :roflmao: daarom woensdag nog 1 echo :D
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  12. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    dat gaat zeker de goede kant op!!! Spannend!!

    Heb net bloedgeprikt, maar kon me vanmorgen niet inhouden met testen. Die test bevestigt wat ik eigenlijk al wist gelet op mijn afnemende klachten.. het wordt m niet deze ronde. :( Kan me nu alvast geestelijk voorbereiden op het telefoontje straks, want ik heb het er best wel ff moeilijk mee merk ik.
     
  13. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Oh heh bah! Maar heb je inmiddels ook de uitslag van het bloed? Of kan het dan sowieso niet meer zo zijn?
     
  14. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    uitslag van bloed klopte met mijn spierwitte test van gisteren. <1 HCG dus definitief niet zwanger. Helaas heeft de andere embryo het ook niet gered en heb ik dus ook niets in de vriezer. Ik mag dus helemaal opnieuw beginnen.

    Ik ben gisteren gestopt met de utro en gisteravond dus ook ongesteld geworden. Ik ben best wel van slag.

    We hebben nu 18-09 de evaluatie staan. Ik overweeg echter mijn hele behandeling toch te verplaatsen naar een ander ziekenhuis omdat ik niet echt veel vertrouwen heb gekregen van hoe het behandeltraject hier is verlopen. Mijn ziekenhuis werkt samen met het VU, dus dat is een optie. Weet iemand wat daar de wachttijd is?
     
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Fitgirl82 : :( kak die bevestiging hè :cry: zo kut dat het niet gelukt is en ook geen cryo's:( dikke knuf meis. Over wachtijden weet ik niets sorry verschild per zh dacht ik.

    @Hier... Vandaag echo gehad 7 monsters van 20+mm. Vrijdag om 11u de punctie :thumup:
     
    Parel30, Pennetje en Fitgirl82 vinden dit leuk.
  16. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    ja echt kut...

    Wat goed 7 van 20+ mm!! Vanavond ovitrelle of ed? Lekker hoor! Hoop dat alle eiblaasjes ook een gezond eitje hebben :)
     
  17. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Yes vanavond om 23u pregnyl 5000 ie
    En idd hopen dat er ook een gezond eitje in zit. Spannend weer...
     
    Parel30 en Fitgirl82 vinden dit leuk.
  18. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Heh gadverdamme wat K*T. Ik vind het heel vervelend voor je!! Over het VU weet ik niets, sorry.
     
  19. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Gatver, wat vervelend!

    Niet alleen dat het niet raak is nu, maar dat je nu ook meteen weer helemaal opnieuw moet beginnen. Ik weet niet wat de wachttijden van het VU zijn, maar nu de zomer langzaamaan weer op z'n eind loopt, kan dat positief of negatief uitpakken denk ik: aan de ene kant is het personeel van de klinieken terug van vakantie en draaien ze weer op vollere sterkte, aan de andere kant zijn de clienten ook terug van vakantie, en worden er dus mogelijk meer trajecten gestart.

    In ieder geval heel veel sterkte met het verwerken van de tegenslag <3
     
  20. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Eindelijk even geen spuiten meer na vanavond, woo hoo!!
    Vond dat zelf altijd wel een fijn moment, haha.

    Hoe kijk je aan tegen de punctie? :)
     

Deel Deze Pagina