IVF/ICSI april/mei/juni 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 2 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Nee okay dat is ook wel weer zo
    Dan hopen dat ze morgen niet zo moeilijk doen en je gewoon laten starten.
     
  2. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik had ook kort protocol en op dag 3 starten is prima. Hoogstens lastig voor t ziekenhuis dat ze je Ad hoc moeten inplannen....
     
  3. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Maar misschien dom van mij, maar morgen is toch dag 4? :oops:
     
  4. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Hangt er vanaf! Bij ons telden ze op vrijdag na 16:00 ongesteld worden (rood bloed) niet als de eerste dag. Dan was de dag erop de eerste dag :)
     
  5. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Nou in dat geval zit ik goed :thumup:! Bedankt dames! Hopelijk kan ik morgen goed nieuws melden!!
     
    Pennetje en Lalalaura vinden dit leuk.
  6. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Parel30 vindt dit leuk.
  7. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Parel30 vindt dit leuk.
  8. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    @Fitgirl82 en @Lalalaura yes!
    Was een hele intense ochtend. Hing om 08:00 uur aan de telefoon met het zh. Kreeg toen meteen de opmerking dat ze wel hoopte dat ik al was begonnen met prikken. Raakte meteen in de stress omdat de gyn juist had gezegd dat dit niet mocht. De assistente ging overleggen en zou terugbellen. Uur later belde ze terug dat ik over een uur in het zh moest zijn voor een echo. Echo zag er goed uit! Eerste prik deca is meteen gezet en mag van start. Nu mocht ik alleen de prikken niet meer tegelijk zetten maar echt 1 in de ochtend en 1 in de avond. Dus sochtends deca en savonds 225 gonal. Lettttssss gooo!!!
     
    Mauzy82, Pennetje, Fitgirl82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Jaaaaa! Gooooooo
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  10. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Yes!!
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  11. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Jeetje, wat een gedoe alweer op zo'n dag!
    Maar wel fijn dat je nu weer begonnen bent!! :D
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  12. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met iedereen hier? Voelen de zwangeren zich goed? @Fitgirl82 had jij niet vandaag je evaluatie gesprek?
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  13. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Klopt!! Lief dat je er naar vraagt.

    De conclusie is dat het protocol niet bij mijn lichaam paste. De dosering is in het begin te laag geweest waardoor de stimulatie heel lang heeft geduurd. Tijdens de controle echo's waren wel steeds veel eiblaasjes te zien dus het leek allemaal heel goed te gaan. Omdat er bij de punctie maar 6 eicellen zijn gevonden (in 13 eiblaasjes) waarvan 3 rijp, is de constatering dat dit dus geen succes is geweest.

    Voor volgende ronde krijg ik ook een ander protocol, wel weer een lang protocol, maar met andere medicatie en niet eerst een pil. Ik krijg geen decapeptyl meer maar een antagonist. Die moet ik pas gaan gebruiken nadat er op de voortgangsecho eiblaasjes zijn gevonden die groter zijn dan 14 mm. Ze wist niet zeker of ik nog wel gonalf kreeg of menopur. Dat wordt intern nog verder doorgesproken. Ook wordt het ipv Ovitrelle pregnyl.

    Verder wordt het ipv IVF ICSI om de kans op goede embryo's te vergroten.

    Ook willen ze nu toch nog een keer een echo maken van mijn baarmoeder om die vormafwijking verder te kunnen beoordelen en ook te checken of nader onderzoek naar mijn nieren mogelijk is. Omdat wij volgende week twee weken op vakantie gaan, kan dat pas in een volgende cyclus. Ik blijf dus iets langer op pauze staan, maar daar ben ik ook wel even aan toe merk ik.

    We gaan nu eerst twee weken op vakantie en dan kijken we verder. met een beetje mazzel heb ik mijn eisprong als we heerlijk op vakantie zijn, dus dat zou eens een goede timing zijn!!

    Hoe gaat het bij jou? Lukt het met de injecties?
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  14. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat ze er zo goed naar hebben gekeken!! En wat moet dat een geruststelling voor jou zijn! Heerlijk ook even 2 weken op vakantie, en dan zie je wel weer verder!
    Hier gaat het goed! Met de injecties lukt het goed, voel me beter dan vorige keer! Dus op naar genoeg eieren!
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  15. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Hier gaat het goed hoor! Gisteren goed beroerd geweest, maar vandaag gaat het een stuk beter, dus mag weer niet klagen. Was een fluke, zeg maar :)

    Voelde gisteravond toen ik in bed was gaan liggen, ineens de kleine. Wist het ook meteen zeker: dat was 'ie. Het waren niet mijn darmen of iets anders, het was echt de kleine. Was toch een happy moment, na een ontzettend nare, vermoeiende dag. :)

    Hoe gaat het nu bij jou? Gaan de injecties nog goed?
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  16. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Wow dat lijkt me zo bijzonder om dat te voelen! Snap dat een happy moment was!!
    Hier gaat het goed. Wel heel moe maar slaap ook heel slecht. En heb wat pijnlijke eierstokken. Hoop morgen op goed nieuws!
     
  17. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Vandaag FM gehad. Twee aan elke kant van 10mm en nog 5 kleintjes. Vrijdag weer echo. Ben benieuwd hoe hard ze dan zijn gegroeid en wanneer ik een punctie krijg. Hoop ergens volgende week!
     
    Kiki11111981 en Mauzy82 vinden dit leuk.
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hopelijk heel snel je punctie meid. Klinkt goed hoor ♥️
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  19. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Zal het hier ook even delen.
    Na niet oplopende testen ben ik vrijdag ongesteld geworden. Ik teste zaterdag nog super licht positief. Ondertussen gewoon ibru gebruikt voor krampen en Ed. Vandaag zh gebeld voor overlegd woensdag is pas officieel testdag. Deed ik vanmorgen een test niets vermoedend en blijft te zijn opgelopen en dus positief.
    Geen idee wat er aan de hand is of zo. Maar gewoon afwachten weer hoe dit gaat verlopen. En bloed ondertussen nog gewoon al wel de helft minder dan gisteren. Woensdag helpt het zh me pas met nou ja als er nog een streep zou zijn.

    Intussen sinds vandaag ook zwanger symptomen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Pffff wat spannend zeg!!! Lekkere rollercoaster!! Dat het maar snel woensdag mag zijn zodat het zh je misschien duidelijkheid kan geven!
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina