IVF/ICSI april/mei/juni 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 2 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Belachelijk hè snap er ook geen zak van.
    Maar we zien wel wat er nu verder staat te gebeuren. Kan 2 kanten op.
     
  2. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Ik ga voor je duimen! :thumup:
     
  3. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Wat ellendig dat je zo heen en weer geslingerd wordt zeg!

    Je streep van 17 DPO is wel echt duidelijker inderdaad - en heel eerlijk, als het mijn streep geweest was, zou ik hoopvol zijn ondanks alles. Toch zegt het pessimistischere deeltje van mij; lijkt wel erg licht voor de termijn.

    Maar goed, misschien is het wel een dieseltje - langzaam op gang komen, en dan gaaaaaaan! De wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk!

    Ik ga mijn vingers voor je kruisen voor morgen en woensdag, hopen dat het bloed afneemt en de test positief blijft. Hoop zo dat je hier als door een wonder doorheen komt, echt waar. <3
     
  4. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja dat pessimistisch stemmetje heb ik ook hoor. Tis echt wachten geblazen.
    Het bloeden is nog spotten met af en toe een dikke druppel dus wel echt op z'n retour vanaf gisteren. We gaan het zien dames. Hoop heb ik maar heel voorzichtig en angst.
     
  5. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Fijn dat het op zijn retour is!! Ik snap je hoop en angst gevoelens..

    Wat denken jullie? Als ik gister 4 na 1 week stimuleren 4 eieren van 10 mm had. En nog 5 kleiner. Denken jullie dan maandag punctie? Of later?
     
  6. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    @Mauzy82 en hoe was het in het zh vandaag??
     
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hoefde niet naar het zh hoor
    Moest de test uitslag doorgeven. En test weer wat donkerder dan maandag. Dus gewoon zwanger. Voor hoe lang weet niemand. Maar wij gaan bewust genieten hiervan elke dag die we mogen hebben. Hopelijk 8 maand. 15 oktober is de 1e echo.
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  8. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Ooo sorry dacht dat je daarheen moest! Maar wat fijn zeg!! Geniet er idd maar heerlijk van! Op naar de 15e!
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  9. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Heyyyyy @Mauzy82 wat goed zeg!! Hoe doe je het toch? Haha! ;) Echt geweldig nieuws, en zo verdiend! Ik hoop dat het nu goed blijft gaan, en dat het bloeden gewoon een klein oepsje was van je lijf, of dat er misschien een tweeling een eenling geworden is. Echt goed zeg! Kreeg een grijns van oor tot oor van het zien van je banner! <3

    @Parel30 ik ben het even kwijt, wanneer ging je nu weer voor de volgende echo? Sorry, ben echt mega-slecht in dingen onthouden op het moment! Bij mij persoonlijk zouden die afmetingen na een week wel wijzen op een snelle punctie, maar die van mij groeien ook vaak ineens in een spurt heel hard door. Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou is :)
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Parel30 : Nee meis was officiële testdag van het zh. Dus hoefde niet te komen. 15 okt als we t halen ;) elke dag vanaf heden is een mijlpaal vorige keer was ik al aan t wachten op t vruchtje wat af moest komen.

    @Pennetje : Dank je wel. Ja geen idee hoe maar het is zo. Werd vol ongi op 14 dpo en test daarna duidelijk positief en nog. Hcg is traag maar gestaag :roflmao: dus geniet ervan zolang het moge duren. We doen geen bloedtesten of doortesten gewoon de natuur z'n werk laten doen. En t voelt heerlijk bevrijdend.
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  11. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Ik ben vanochtend geweest! Helaas wederom net als vorige maand maar 2 grote eieren en nog 2 a 3 kleintjes. Nu met gonal 225. Zondag terug voor echo. Als er niet 3 of 4 mee zijn gegroeid dan gaat ook deze poging over :(
     
  12. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Oh he, wat jammer nou dat ze toch wat achter blijven! :(
    Snap wel dat dat even een tegenslag is, zeker na het positieve bericht bij de eerste meting! Maar het is nog niet voorbij! Ik ga voor je duimen dat ze zondag flink bijgetrokken zijn! :)
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  13. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Hoi hoi hoi! Dinsdag punctie! 5 grote, en nog 2 kleinere! Ben echt heel blij! Op naar de punctie, die valt wel mee toch dames :rolleyes:
     
    Pennetje en Mauzy82 vinden dit leuk.
  14. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Oow super zeg hey ♥️
    Mooi aantal hoor
    Ik duim met je mee meid
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  15. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat de punctie er aan komt!
    Mij vielen de puncties heel erg mee, had het me veel erger voorgesteld, maar beide keren was de pijn vrij minimaal. Dus ik zeg: op naar een goede punctie dinsdag! :)
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  16. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Hey, je banner weg, en een sterretje ervoor in de plaats? :(
    Toch niet goed gegaan de afgelopen dagen?

    Wat ontzettend jammer. Heel veel sterkte <3
     
  17. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Denk dat ik het ook gewoon wat spannend vind omdat “de punctie” toch wel een dingetje is bij ivf, naast de hormonen en het wachten.. tenminste daar hoor je veel mensen over! Maar we gaan het zien :D
     
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Nee helaas zijn de testen weer afgelopen en was t niet sterk genoeg uit eindelijk. Dus idd een ⭐ retje.
     
  19. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Ahh wat klote zeg!!! Sterkte komende tijd :(
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  20. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag een punctie gehad. Vond het alles meevallen! Waren 5 follikels waarvan 3 eicellen. Vrijdag word ik gebeld. Als alles goed gaat vrijdag of zondag terugplaatsing.
     
    Pennetje en Mauzy82 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina