Vanuit NL in belgie jette, gent of duitsland ivf/icsi

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hanna1235, 10 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna1235

    Hanna1235 Lid

    7 dec 2023
    9
    0
    1
    Vrouw
    Goede morgen, graag kom ik met dames in contact wie een behandeling in jette, gent of duitsland hebben gedaan en hoe dot verzekrringstecgnisch geregeld wordt. Ik lees bv dat de kosten bij jette veel hoger liggen dan in gent of duitsland. Maar hoe zit dit als je nog een poging vergoed krijgt? Moet je overal alles voorschieten en dan declareren bij je verzekering? Ik zit zelf bij zorgzaam. Wie van jullue zit daar ook en hoe is dat geregeld met een ivf in het buitenland en waarop is de keuze gebaseerd voor de kliniek? Ik wil heel graag in jette behandeld worden maar twijfel met name over de kosten tijdens een vergoede behandeling en aan de andere kant vraag ik me af of bv gent of cuypers&cuypers dezelfde behandelingen aanbieden als in jette of dat echt een meerwaarde is of niet qua behandelingen? Wie kan me bv meer vertellen over de behandelingennof ze echt anders zijn dan in cuypers & cuypers of gent? Of werken ze allemaal met extra opties? Denk aan picsi, era, hatching en scratching, nk en plasmacellen controle en AOA ( calcium spoeling)? En natuurlijk kostenplaatje bij de diverse klinieken als je nog een vergoede poging hebt? En ook belangrijkste: wat waren jullie resultaten en medicatie tov een behandeling in nl? Sorry voor de lange tekst, maar ben er echt enorm mee geholpen om echt adviezen te krijgen. Alvast heel erg bedankt!!!
     
  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.399
    6.937
    113
    Vrouw
    Ik heb net op je andere bericht gereageerd
     
  3. Didi5555

    Didi5555 Bekend lid

    4 apr 2021
    541
    413
    63
    Vrouw
    Ik lees hiermee! Ben benieuwd welke verzekering, goed past voor een behandeling in het buitenland. Bij wie zitten jullie of waar maken jullie een overstap naar?

    Onze voorkeur gaat naar Jette, obs verhalen en gevoel.
     
  4. Bumblebeetje

    29 mrt 2022
    75
    84
    18
    Vrouw
    Ik zou gewoon contact opnemen met de klinieken voor de zorgverzekering. Wij zaten bij UMC en werd (toen) direct door hun betaald naar de kliniek TFP Kinderwens Düsseldorf in Duitsland.
    Echter veel dingen (narcose en aantal onderzoeken zowel man/vrouw) worden niet bekostigd.
    Wij waren rond de 2000 (extra kwijt) naast de behandeling maar we hadden wel resultaat.
    Ze kijken in ieder geval verder in het buitenland dan in Nederland (die zorgverzekering technisch kijkt).
     

Deel Deze Pagina