Ik heb zojuist mijn eerste prik decapeptyl weer gezet. Niet echt een highlight, maar ik ben blij dat er weer wat gebeurt….
Dankjewel! Ik lees jouw handtekening en jouw volgend bericht, wat heb je veel meegemaakt zeg! Ik zal jullie advies zeker meenemen! Het punt is dat ik voor nu niet echt klachten heb, los van een beetje buikpijn en opgezette buik (vooral middag/avond) en in de avond soms beetje benauwdheid laagste dagen, voel ik niet veel. Niet misselijk, niet overgeven, niet aangekomen, etc. Dus dan denk ik dat het voor nu ok is toch? Ik bedoel het kan erger worden, maar nu gaat het ok?
Ik had vrij weinig andere klachten dan normaal voor mn menstruatie; buikkrampen, beetje humeurig.. Maar mn tepels waren wel gevoeliger!
@Aafje80 wat verdrietig van de negatieve test, sterkte! Ik zou inderdaad ook even aankaarten of je niet meteen door mag of dat ze met een andere oplossing kunnen komen..
Dank je! Ik heb een erg slechte piekernacht achter de rug. Had net gelukkig mijn lievelingsassistente van het ziekenhuis aan de tel. In eerste instantie zei ze dat ze echt altijd een rustmaand te doen voor het lichaam. Maar heb het goed uitgelegd en ze begreep me wel echt. Dus ze heeft me nu op de ‘bespreeklijst’ gezet. En ik word vanmiddag teruggebeld. Heel spannend weer…
Is dit Sensitest 25 mIU? Hoeveel dpo ben je? Ik vind het geen vaag tweede lijntje hoor . Dit waren mijn testjes: 10, 11 en 12 dpo...(Sensitest 25 mIU). @Aafje80 sterkte en hoop vanmiddag op goed nieuws!
Edit @marie92 je bent nu 10dpo, toch? Je realiseert je toch wel dat dit een super duidelijke streep is???!!!! (Mits 25 mIU?) Je embryo is hoe dan ook ingenesteld!!!
Top. En heel verstandig dat je Sensi 25 hebt gedaan ipv 10. Nu zie je dus dat er al aardig wat hCG in je urine zit. Je kan maar beter geloven dat je zwanger bent. Niemand weet hoe het afloopt, je hebt geen garanties (die heeft niemand), maar NU ben je zwanger x