@mamawensje Die ClearBlue van 1-2 weken is inderdaad geen goed teken, wat ontzettend oneerlijk klote en verdrietig dit! En dan moet je ook nog wachten door protocollen op iets waarvan je de uitkomst al weet, je zou bijna een verloskundige bellen.. We steunen je hier, liefs.
Granaatappelsap van Healthy people word afgeraden. Deze is verdund, weinig geconcentreerd en veel suiker. De Excellent van AH, zonnatura (lees het etiket voor verdunning) en van de tuinen (geconcentreerd sap, geen glas maar een half borrelglaasje oid). Ik heb ze overigens allemaal geprobeerd. Bij mij helaas 0.0 effect. In amerika (IVF) zweren ze bij ananas .
Lieve @mamawensje wat vreselijk dat dit zo gaat. Eerst de verrassing van het toch zwanger zijn en het dan nu verliezen... Heel veel sterkte en een dikke knuffel! @Appeltaartje121, ik zou idd al een test doen. Dan weet je zeker of je in de jacuzzi kan of niet. Veel plezier in ieder geval dit weekend!
Lieve mamawensje, het bericht raakt me, omdat ik dezelfde ervaring heb gehad. Hoop dat je verdrietig mag zijn van jezelf en dat je omgeving heel lief is voor jou. Dikke knuffel!
Ik heb ineens hele lage rugpijn alsof ik weer ongesteld moet worden. Dat zou raar zijn, want het is pas cyclusdag 7
Really! Wat goed ik dacht gister dat lukt nooit om eruit te krijgen! @Appeltaartje121 ik begreep altijd niet te veel hitte in de eerste weken daarna enkel als je het al gewend was te doen dus geen nieuwe extremen dingen uitproberen. Maar de eerste weken sowieso niet doen
Ik zou het heel knap vinden als je op 11dpo niet test en dan pas na het weekend, jaloers op ik kan dat niet Ps dpo reken je vanaf de punctie? Is de punctie dan 1 of 0
Pfffff, toch begin van de avond een testje(3 verschillende) gedaan en allemaal heel licht positief. 10 dpo, met avond urine…. 12 dagen na ovitrelle. Enorme mixed feelings nu, wat spannend dit. Morgen ochtend weer testen met ochtend urine. Zal de testen straks delen.
Oh wat verdrietig. Je bent al een week of wat aan het dromen over deze kleine in de maak en dan dit.. heel veel sterkte. Dit is zo zwaar.
Geen jacuzzi voor jou! Ik vind de streepjes goed zichtbaar en heel netjes voor 10 dpo. Hopelijk lopen ze nu alleen maar mooi op. Spannend!!!
Ohhh wat gaaf! Ja op kv 2v5 goed te zien, die zijn vaak toch het gevoeligst he maar voorzichtig gefeliciteerd heel spannend hoor morgen!!