Dat "weefsel/vliesjes" zouden heel goed utro resten kunnen zijn. Ik verlies dat nu ook,wel wit,maar als je wat oud bloed verliest is het logisch dat de utro troep ook bruin eruit komt.
Ik weet het nog niet, ben niet echt een vroege tester dus ik wacht het liefst tot zaterdag. Maar als het niet gelukt is, zal ik dan al wel ongesteld geworden zijn denk ik.
Zijn er ook mensen die de Ovitrelle of Pregnyl eruit testen en hoe doe je dat dan? Ik mocht bij blastocyste altijd 11 dagen na tp al testen en koos dan voor dag 10 na tp.
Oh en hierom durfde ik dus pas 16 dpo weer te testen, omdat iedereen om me heen al zo vroeg positief leek te testen op 9-10-11dpo. Dus ik dacht dat mijn kans verkeken was.
Hier al 3x tm 14 dpo streepjes op de test met ovitrelle, terwijl met pregnyl ik op 8 dpo al blanco testte..
Ik krijg er nu wel meer vertrouwen in… zit dus vandaag op 14 dpo?.. ik had vandaag 2 weken geleden de punctie. Hij kantelt de foto’s steeds. Weet niet goed hoe dat gaat.
Ik heb net contact gehad met het ziekenhuis maar ik mag pas terug bellen op de datum dat ze aan mij hebben doorgegeven dus donderdag de 20e op 17 dpo…
Opzich wel goed maar merk dat ik de ene keer zweef van geluk en dan weer wordt overrompeld door angst. Ik had net ook na het plassen nog een sliertje bruin weefsel.. Hoe is het met jou? Je hebt vandaag toch de TP?
Ik heb sinds vanmorgen best wel weer bloedverlies terwijl het eigenlijk gestopt was. Beetje anders dan mn normale menstruatie maar had wel buikpijn enz. Ik bel morgen om te overleggen wanneer ik voor een echo mag komen. Ze zeiden namelijk dat het stolsels nog kunnen zijn en vind het eigenlijk nog te vroeg voor mn menstruatie.