Pfff ik heb echt nauwelijks geslapen vannacht. Voor ik naar bed ging nog even naar de wc, ineens veeg lichtroze bloed. Daar schrok ik best wel van Ik heb vaker een korte LF maar hij is volgens mij nooit korter geweest dan 10 dagen. Bovendien begint m’n menstruatie bijna altijd eerst met wat oud bloedverlies (was afgelopen jaar 1 keer anders). Gisteren 8 dpo dus als het m’n menstruatie al is dan is dat wel heel vroeg en voelt het wel heel erg alsof we een perfecte embryo hebben weggegooid Maar ik had wel heel gekke cyclus dit keer met ook heel traag bms en trage follikel dus misschien is m’n lichaam heel erg van slag ofzo. Ik hoop natuurlijk op innestelingsbloeding maar vind ik ook moeilijk te geloven want volgens mij is dat helemaal niet zo gebruikelijk om te hebben. Ben inmiddels al tientallen keren naar de wc gegaan maar het lijkt gestopt. Al voelt het wel de hele tijd alsof er meer komt en heb ook nog steeds zeurende rugpijn (maar had ik al sinds zaterdag). Ik wilde helemaal niet vroeg testen maar dat vind ik nu wel heeeel moeilijk. Vanaf wanneer zou ik een vroege test kunnen doen? Iemand van de vroege testers een idee/advies? Heb 6 april Ovitrelle gespoten.
Inderdaad! Dan mag je na een hele lange weg eindelijk een positief streepje zien en word je voor je gevoel nog niet helemaal serieus genomen. Hoe voel jij je nu?
Hé shit nee dat wil je niet zien maar het zou misschien toch van een innesteling kunnen zijn?.. alleen wel lastig te peilen inderdaad ivm die ovitrelle. Zolang het niet erger wordt is het misschien niet verkeerd?.. misschien dat je morgen ochtend al wel kan gaan testen?
Duidelijke streep! Succes met wachten tot het ziekenhuis je ook gelooft, maar wij staan aan jouw kant hoor
He wat verwarrend weer. Wanneer zou je je menstruatie verwachten? Zou inderdaad fijn zijn als je voor een echo mag komen, het blijft soms toch maar een beetje gokken wat daar nou eigenlijk allemaal gebeurt...
He wat schrikken, ik kan me voorstellen dat je daar slecht van slaapt. Het zou inderdaad misschien toch een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik weet niet of zo vroeg testen al zin heeft. Bij wel een streepje twijfel je of het ovitrelle kan zijn, bij geen streepje twijfel je of het misschien nog te vroeg is. Hoe moeilijk het ook is, toch nog eventjes wachten? Hoofd onder de dekens steken en over een paar dagen weer onder vandaan komen?
Klopt! Kijk realistisch gezien gaan geloof ik 50% van alle zwangerschappen voor menstruatiedatum mis en een gedeelte er vlak na. Dus ik snap dat je als ZH een datum hanteert vanaf 15dpo, maar soms zijn ze zo gevoelloos en in andere gevallen naïef (een streep = een streep hoorde ik bij mijn vm, terwijl ik wist, nog voor de miskraam zelf, dat het niet goed zat). Nog even geduld hebben tot donderdag, nog een keer testen, hopen op een knalstreep en dan bellen. Ik vind je testen er goed uit zien voor 14dpo! Ik voel me in de kreukels lichamelijk, verdrietig en geen vertrouwen meer in mijn lichaam. Weet niet goed wat ik ermee moet of wil. Zelfs mijn man zei uit zichzelf dat hij snapt dat deze zwangerschap verre van een roze wolk is voor mij (terwijl hij voornamelijk van de ratio is). Ik heb een gesprek gevraagd met mijn hoofdbehandelaar van fertiliteit die mij ook de eerste keer heeft geopereerd. Even kijken of hij nog tips/advies heeft. Wie weet helpt dat...,
Thx, haha nee. Ben beide keren in de nacht geopereerd en twee keer voor 10.00 uur ontslagen. Je levert geld op, maar een bezet bed is niet handig, dus zodra je kan lopen, plassen, eten en je waarden zijn goed is het: houdoe en bedankt
Het lijkt me inderdaad erg dubbel allemaal, al die lichamelijke ellende en tegelijk toch zwanger zijn. Hier kan je nu helemaal niet van genieten.. wat een toestand allemaal. Komt dit vaak voor na een overstimulatie? Rustig aan en nogmaals sterkte
@Kruimel14 had je een laparoscopie? Kan me voorstellen dat je er mentaal en fysiek helemaal doorheen zit, knuffel..
Wauw, ontluisterend eigenlijk zeg! Heel veel sterkte meid, tjonge wat een ellende maak jij mee. Twee spoedoperaties in de nacht
Hi ik snap je twijfels ik zit op dit moment in de auto te twijfelen of ik een early (6 dg voor tijd) ga kopen…. Ik testte wit maar zie dan toch heel licht iets of niet of toch wordt er helemaal gek van dus ik begrijp dat jij het nog erger hebt ik hoop op snel zekerheid. Maar een beetje lichtroze en daarna niets hoeft niet slecht te zijn! (Ik heb deze kv 2v5 net gekocht en stond met de early in mn hand en dacht …. Nee niet nodig stomstomstom)
@VB1989 Ah nee wat een spanning meissie. Sja, ik zou voor mijn eigen rust zelf wel testen, morgenochtend met ochtendurine. Dan kan ik me ook al mentaal voorbereiden op slecht nieuws. Maargoed, kan me ook voorstellen dat het je doet twijfelen. Ik denk wel dat ovitrelle uit je lichaam is. Ik werd zelf met de cryo TP's ook veel eerder ongesteld dan ik verwachtte van m'n cyclus. Eerste TP zelfs na 6 dagen. Hier heb je niks aan maar het zieken huis vindt alles vanaf 10 dagen na ovulatie normaal... En dat was het dan ook met 11. Meid, je moet doen waar jij het rustigst van wordt, is toch de moraal van het verhaal. @Kruimel14 Wat ontzettend kl*te dat je er zo doorheen zit! Ben je eindelijk zwanger en kan je er zo niet van genieten... Laat die emotie er zijn en hopelijk komt er nou eindelijks eens verlichting in de pijn zodat je alsnog kan gaan ontspannen
Er gebeurt een hoop met iedereen lees ik. Hier ook een update vanuit mij. Ik heb net de TP gehad van de verse emmy! Hij zag er super goed uit en het was al een morula, dus deelde snel. Verder kreeg ik toch zowaar meer info over het geheel: 9 eicellen, 8 bevrucht waarvan er 4 goed aan het delen waren. 1 dus net teruggeplaatst en de andere 3 worden dus gemonitord om hopelijk in te kunnen vriezen. Dat hoor ik dan over 2 weken per brief . Pfff ik was helemaal zenuwachtig, dus probeer nu die buikgevoelens weer rustig te krijgen! Hopelijk is de rest niet nodig en wordt dit ons 2e wondertje. 29 april testen (uiteraard ga ik testen de ochtend van koningsdag haha).
Ooooh wat goed zeg! Succes met wachten en fingers crossed voor de 3 emmy's die nog lekker in het lab aan het delen zijn!
Oh wat spannend! Wat een hoog % bevruchtingen en wat fijn dat er nog zeker 3 zo goed hun best liggen te doen daar in het lab succes op het wachtbankje! Hopelijk schuif ik as donderdag aan.
Heee meiden vraagje Vandaag kwam mn leidinggevende naar me toe. Hij weet van de situatie en vroeg of ik of er al eens aan gedacht geen nachtdiensten meer te draaien ivm mn icsi traject. Eerlijk gezegd heb ik hier helemaal niet lang bij stil gestaan, behalve dat ik wat minder nachten per maand aanvraag. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik zal volgende keer als ik de arts spreek het ook nog eens vragen.. weet natuurlijk wel dat het niet super gezond is maar heb veel collegas die tot hun verlof de nacht in gaan en was natuurlijk vorige maand wel zwanger ondanks de nachten.