IVF/ICSI behandeling starten januari 2023

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marie92, 30 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marie92

marie92 Bekend lid

15 okt 2022
    667
    678
    93
    Vrouw
    Ben nu een beetje onzeker geworden door dat CB verhaal… ik heb twee weken geleden toen ik exact 4 weken was ook 1-2 weken getest daarop. Daarna nooit meer getest want ik word er nerveus van. Maar geen bloedverlies oid.

2. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Ik snap het, maar ik zou niet meer testen. Het is nu al spannend genoeg.. dan haal je je nog meer zorgen in je hoofd..

marie92 vindt dit leuk.
  3. Evi92

Evi92 Bekend lid

7 jan 2019
    629
    957
    93
    Vrouw
    Nee niet doen hoor! Volgens mij had ik met 4 weken ook 1-2 weken, dat is nu een gezond mannetje van 1,5 jaar

marie92 vindt dit leuk.
  4. marie92

marie92 Bekend lid

15 okt 2022
    667
    678
    93
    Vrouw
    Pfjoeee gelukkig!!

5. Delila88

Delila88 Actief lid

23 jan 2023
    396
    396
    63
    Vrouw
    Evi! Ik heb je gemist!
    Hoe is het met jou? Jij hebt toch punctie en TP gehad inmiddels?

6. Delila88

Delila88 Actief lid

23 jan 2023
    396
    396
    63
    Vrouw
    Ahhh nee joh dat is toch niet nodig zonder bloedverlies? Het groeit lekker door naar de aantal weken dat ie nu is! Nog een weekje tot je echo!! Dat is gewoon heel onzeker die drie weken ertussen voor je gevoel. Maar je kleine emmy groeit gewoon door!

7. marie92

marie92 Bekend lid

15 okt 2022
    667
    678
    93
    Vrouw
    Ja.. dit zijn de langste drie weken van m’n leven haha. Iedere keer weer zenuwachtig als ik naar de wc ga. Gelukkig is de echo nu echt bijna!!

Hoe gaat het met jou?

8. Appeltaartje121

Appeltaartje121 Actief lid

22 apr 2020
    350
    296
    63
    Vrouw
    hé vervelend dat je je nu onzeker voelt.. aangezien je verder geen bloedverlies of iets hebt zal het goed zitten toch? Geniet van je vakantie!

9. Appeltaartje121

Appeltaartje121 Actief lid

22 apr 2020
    350
    296
    63
    Vrouw
    Ik had vanmorgen gelukkig een mooie donkere test. Geen bloed meer gezien, was gister ook wel echt minimaal. Heel klein beetje bruine afscheiding. Worden jullie al gek van mijn testen? :oops: 953EEC9D-2150-4761-8DB6-441616A4E0A9.png

mamawensje, blij83, Faith22 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Niet onnodig meer zorgen gaan maken dan dat we standaard sowieso al doen. :$ Maar ook omdat 1) clear blue tekent vanaf de bevruchting en en vanaf eerste dag laatste menstruatie dus daar zit sowieso 2 weken verschil in 2) clear blue geeft zelf ook aan dat HCG fluctueert dus dat je op opeenvolgende dagen wisselende uitslagen kan krijge ln 3) als je tabellen googled over hoe wel HCG in je systeem zit per week dan zie je hele grote verschillen welke kunnen en goed zijn en clear blue houdt ergens een gemiddelde aan maar je kunt er prima boven of onder zitten en toch binnen de marge vallen 4) als het mis is is er genoeg tijd voor verdriet dus pak je je moment van blijdschap dus geniet nu van het klein lief hard werkend kindje in je buik !
    xx

marie92 vindt dit leuk.
  11. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Oh wat heerlijk zo leuk kamertjes de mijne is nu of een droom en pinterest bord jij mag al aan de slag , zo leuk!

12. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ohhh wat fijn voor je en hele mooie overtuigende testen hoor! Laat cb maar even links liggen ;)

Appeltaartje121 vindt dit leuk.
  13. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    99% zeker dat de menstruatie vandaag doorzet en de afspraak met de artsen is dat ik moet starten met medicatie voordat de pijn echt doorzet, omdat de medicatie spiegel de pijn anders niet inhaalt (en helaas weet ik uit ervaring dat dat klopt) maar zolang er 1% kans is op een klein mini mensje die zijn best aan het doen is durf ik niet te starten met pijnstilling, want ;

- 1 maagbeschermend om mezelf te beschermen tegen alle sterke medicijnen
    - Paar keer per dag 1000 paracetamol
    - paar keer naproxen (verslapt de bm) tegen pijn en samen knijpen baarmoeder in de hoop dat daarmee minder bloed in de buikholte komt
    - paar keer 100mg ontstekingsremmer (ter vergelijk; voor een keizersnede krijg je 50mg en dat had ik toen niet nodig, omdat de pijn te doen was, voor mijn menstruatie is 3x 100mg niet genoeg. In principe veroorzaakt endometriose nl een mega ontsteking in je buik op álle organen tegelijk want er zit overal bloed welke gaat ontsteken op je organen en niet weg kan. Het groeit elke maand dus aan, dus elke maand is de pijn gegarandeerd erger dan de maand ervoor) de ontsteking waarden in mijn bloed tijdens het menstrueren zijn extreem.
    - verder slik ik morfine in tablet vorm en voor de momenten dat het niet genoeg is dus
    - ziekenhuis opname dan krijg ik morfine via infuus en als dat niet helpt (laatste 2x was dat zo helaas)
    - dan krijg ik er nog een hele sterke opiaat bij. Maar dat doen ze in het ziekenhuis om te kunnen controleren, dat is zo sterk daarmee sturen ze je niet naar huis.

dus dit staat mij te wachten :confused: maar ik wil echt eerst bloed zien voordat ik start….

En ik weet dat hier hoog en laag geroepen werd dat ik OHSS niet moest onderschatten, maar ik had liever zwanger en die ellende dan de komende maanden dit. De endometriose zit nu tegen mijn darmen aan, als het er doorheen komt dan is het einde oefening. Dan wordt het een spoed operatie en moet alles dat aan elkaar verkleefd zit eruit. Baarmoeder eierstokken darmen. Dus dan eindig ik met niks en een stoma, dus het risico van het verliezen van 1 eierstok was ook te verkiezen boven dit. Maar dat is voor mij, dat is mijn verhaal en voor een ander is het natuurlijk anders.

we hebben allemaal onze eigen verhaal, dus op basis van je eigen verhaal adviseren mag, daarvoor stellen we ook vragen, maar elkaar beoordelen en veroordelen zouden we niet moeten doen.

ik ga mn pilletjes iig klaarzetten en hopen dat het bloeden snel begint en zet me schrap voor de komende 2 weken. En ik hoop dat ik hierna door mag want de wens is nog zo groot.

maar als ik hier dus minder reageer komende periode is het niet dat k niet meer geïnteresseerd ben in jullie verhalen, maar ik lig er gewoon even uit

xx

14. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Super mooie oploop en wat een knaller:D
    Gefeliciteerd!!!

15. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @WelcomeWondertje
    Wat een ontzettend heftige tijd staat jou te wachten:cry:. Ik hoop heel erg dat het hoe dan ook toch allemaal gaat meevallen als de menstruatie eenmaal doorbreekt, en je snel weer hersteld en door kan.
    Heel veel sterkte!!

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  16. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb gisterochtend getest, en net zoals de voorgaande rondes weer een heel licht streepje, vast weer van de ovitrelle...
    Hopelijk gaat het oplopen maar echt hoop heb ik niet...

Ga nu ook niet zoals vorige keer iedere dag testen, heb nu een indicatie, en zal denk ik vrijdagochtend nog een keer testen, dan zal hij echt stukken donkerder moeten zijn ipv weer een tuurstreep.

Bijgevoegde bestanden:

17. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Zeker niet en prachtige test!

18. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Dat is zeker een prachtige test, daar zou ik niet over twijfelen!

19. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @WelcomeWondertje Jeetje wat een verschrikking moet die endometriose zijn. Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee, maar menstrueren an sich is al niet heel fijn en ook niet altijd geheel pijnloos. Laat staan dat dit er nog allemaal bij bovenop komt. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd lieve vrouw, hoop dat het mee mag vallen, maar je zult zelf wel beter weten natuurlijk. Dikke knuffel!

20. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Hopelijk vrijdag een streepje van eigen hCG! Ik ga duimen voor je.

Staffie84 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina