@marie92 zooo fijn! Gefeliciteerd met de goede echo en heerlijk dat je je nu kan gaan focussen op dat wondertje dat in december geboren zal worden! Wanneer vertellen jullie het de kinderen van je vriend? Hoe vindt hij het om opnieuw vader te worden? @NinaH1981 wat goed dat de 1e echo gepland staat! Spannend zeg! Gefeliciteerd met deze prille zwangerschap!
Dankjewel! Heel fijn inderdaad. Nu is het echt ofzo haha. Hij is ook heel blij. Volgens mij zag ik hem een heel klein traantje wegpinken ook al zegt hij van niet. Vrijdag komen ze en gaan we het zeggen. Ze zijn 16 & 14 dus ik verwacht niet veel meer dan; oh oké leuk. Maar we gaan het zien!
Ah wat fijn, weer een streepje! Fingers crossed voor een mooie oploop de volgende dagen. ik ben vandaag 10dpo maar durf/wil nog niet testen. Vanaf morgen aantal dagen vrij dus die timing is dan beter. Ik voel al wel aan alles dat het niet gelukt is en voel me erg droef ofzo. Ik begin langzaam toe te groeien naar het idee dat het voor ons misschien wel niet meer gaat lukken een tweede kindje, gezien mijn leeftijd en de naderende eindstreep qua behandeling. Natuurljk heb ik nog 2 cryo’s in de vriezer dus ik weet dat ik de hoop nog niet moet opgeven. Maar ik voel het echt even zo. Klote proces is het toch ook. anyway ik hou jullie op de hoogte natuurlijk als ik heb getest. Wel fijn om alle mooie testen en verhalen hier te lezen (maar ook soms pittig) Xx
Hi Aafje, Pff wat een vermoeiende mindfuck is het he. Je doet zo je best en je werk er zo hard voor (op alle gebieden!) en je weet niet waarvoor je het doet. En dan ook nog eens die oneerlijke biologische klok. Hoe staat je partner hierin? Kan je met hem er goed over praten? En hoe gaat het met je kleine mannetje? Ja dat is soms zeker pittig. Het lijkt allemaal zo zo zo ver weg, tot het opeens misschien zo is. En dat kan ook nu nog he! Bleehh kan ook helemaal niets bedenken om te zeggen wat helpt, want niks helpt. Behalve dat we het gevoel allemaal heel goed kennen <3 en je echt alles van je af kan schrijven hier.
Wat spannend Aafje. Ik hoop toch dat je positief verrast wordt door een positieve test. In ieder geval fijn dat je komende dagen vrij bent
Heel herkenbaar Aafje... Ik hoop dat je gevoel ongelijk heeft en je verrast wordt door een positieve test.
@Aafje80 begrijp je gevoel heel goed hoor, soms echt confronterend en pittig hier. Zeker als je niet meer in de beginfase van een fertiliteitstraject zit maar eerder in de eindfase. Zolang je mooie cryo’s hebt is er nog hoop! Die zijn echt ingevroren omdat ze die stadia hebben gehaald! Ik heb dat dan weer met de hoop op überhaupt een kindje dan zou ik een gat in de lucht springen ..
Haha nou ik heb wat traantjes gelaten bij de echo's hoor. Mijn man had het bij de 1e echo van de vorige zwangerschap. Dat wij dat ècht helemaal zelf gemaakt hadden, dat er een hartje klopte, dat maakte zoveel indruk. Bij deze had 'ie het toen we hoorden dat het een jongensnub had Morgen mogen we weer, ik kijk ernaar uit! Haha ja pubers hè en dan ook nog eens jongens, maar wacht maar tot de kleine er is, dan vinden ze het geweldig!
Lieve @Aafje80 ik hoop dat je gevoel ernaast zit, maar ik begrijp je angst. Hele dikke knuffel! Hoe is het nu op je werk? Moet je nog lang en heb je al uitzicht op iets anders?
@Aafje80 volkomen begrijpelijk hoe je je voelt! Ik hoop dat je mis zit & dat je gevoel je even in de steek laat. Dikke knuffel!