IVF/ICSI behandeling starten januari 2023

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marie92, 30 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty13

Kitty13 Lid

27 dec 2022
    67
    62
    18
    Vrouw
    Omg. Wat een geweldig nieuws voor jullie!!! Gefeliciteerd :D en lekker genieten Ik zie op je echo het Haga Ziekenhuis? Geen echo in het LUMC?

marie92 vindt dit leuk.
  2. Kitty13

Kitty13 Lid

27 dec 2022
    67
    62
    18
    Vrouw
    Ik voelde op 10 dpo ook helemaal niks. Op 11 dpo ook niet maar mijn test zei iets anders. Ik ga voor je duimen en hoop op een positieve uitslag! Houd nog even vol X

Aafje80 vindt dit leuk.
  3. Kitty13

Kitty13 Lid

27 dec 2022
    67
    62
    18
    Vrouw
    Ik heb vandaag nog even officieel getest en ik ben ZWANGER!!!! :D Vrijdag 19 mei de eerste echo dus nog even spannend allemaal…

WelcomeWondertje, Zzussie, Aafje80 en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. Kitty13

Kitty13 Lid

27 dec 2022
    67
    62
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat toevallig. Ik heb ook positief getest en mijn eerste echo is ook 19 mei :D

5. marie92

marie92 Bekend lid

15 okt 2022
    667
    678
    93
    Vrouw
    Dankje! Nee, de echo’s etc verliepen in het Haga ziekenhuis maar ze werken samen voor het lab met het LUMC. Dus de terugplaatsingen waren daar. De rest in het Haga ziekenhuis.

Kitty13 vindt dit leuk.
  6. marie92

marie92 Bekend lid

15 okt 2022
    667
    678
    93
    Vrouw
    Ik snap je gevoel, en het is soms allemaal best confronterend. Ik hoop ontzettend dat je toch een dezer dagen een positieve test in handen hebt! En zo niet liggen er nog twee hele mooie cryo’s ingevroren. Geef de moed nog niet op!
    Digitale knuffel

7. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Sterkte @Aafje80 velen van ons hebben in jouw schoenen gestaan en sommigen staan er nog in. Ik snap helemaal dat het heel pittig voor je is om hier blije berichten te lezen. Hoop dat je het misschien ook hoop kan geven...ook al ben ik realistisch en weet ik dat sommigen al jaren wachten en de dagen, weken, maanden en jaren voorbij tikken met enkel teleurstellingen. Ik zal nooit zeggen dat het 100% gaat lukken, want die garantie kan niemand je (helaas) geven. Dikke knuffel en denk aan je!

Kitty13, JosjeM en Wondertje2020 vinden dit leuk.
  8. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    dank je om dit zo goed te benoemen.. en dat je de moeite neemt om zo’n lieve reactie te schrijven, na alles wat je zelf op je bordje hebt gekregen de afgelopen tijd met acute ziekenhuis opnames. Je raakt me echt!
    Jij verdient ook wat meer rust in je koppie in deze bijzondere, spannende tijd. Liefs

Kitty13 en JosjeM vinden dit leuk.
  9. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Een heel bijzonder verhaal Doortje. Ook heel bijzonder hoe de dingen soms lopen. Wat fijn dat jullie nu kunnen uitkijken naar jullie zoontje. Wens je nog een hele voorspoedige zwangerschap!

10. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Oh, wat fijn zeg! Van harte!

11. Aafje80

Aafje80 Actief lid

10 dec 2022
    287
    302
    63
    Vrouw

Ah wat @Wondertje2020 ook zegt. Superlief dat je de moeite neem zo’n begripvolle reactie te schrijven terwijl je zelf zoveel op je bord hebt gehad de afgelopen tijd.

Ik haal zeker ook hoop uit alle mooie zwangerschapsberichten op dit forum. Ik ben echt heel blij voor iedereen. Maar het is gewoon heel pittig inderdaad met die tijd en cryo’s die wegglippen onder m’n handen ofzo.

Wondertje2020 vindt dit leuk.
  12. Aafje80

Aafje80 Actief lid

10 dec 2022
    287
    302
    63
    Vrouw
    Ah dank je voor je ontzettend lieve en fijne reactie. Inderdaad zolang er nog cryo’s zijn mag ik zeker nog niet opgeven! Maar het is idd wat jij zegt. Het feit dat ik meer ik de eindfase van het traject zit maakt het heel zwaar en confronterend. Maar ik realiseer me wel echt altijd hoe gezegend ik ben met mijn geweldige jochie. Dit hoop ik ook zo ZO voor jou en je partner. Jullie verdienen het zo onwijs ❤️

13. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk dat je niet durft te testen, dat is ook heel spannend. Ik wou dat ik iets kon zeggen om je op te beuren…Na zoveel maanden teleurgesteld te worden begrijp ik het gevoel denk ik wel, ook al beleeft een ieder dat op haar eigen manier.
    Tegelijkertijd zou ik willen zeggen dat je de hoop niet op moet geven. Dat je nog niets voelt, hoeft niets te betekenen. Ik voelde deze ronde ook aan alles dat ik ongesteld zou gaan worden, want ik had daar vrijwel alle symptomen van. Tegelijkertijd weet je dat niet, het kan zijn dat je gevoel het goed heeft, maar ook dat je er naast zit. Die hele minf#ck ik zo frustrerend en is denk ik één van de dingen die het traject ook zo pittig maken. Je gaat er vol voor, kost zoveel tijd en energie, maar je hebt van tevoren geen garanties, helaas…
    Om af te sluiten met een positieve noot; hier bijna 42 en een verlaagde eicelvoorraad in combinatie met een verhoogde FSH (naderende overgang). Nu toch zwanger middels IVF. Je hebt nog twee cryo’s…hoe lastig het ook is, probeer de hoop nog niet te verliezen; it ain’t over till it’s over….
    Sterkte en een knuffel!

14. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Ook met jou leef ik mee lief Wondertje. Ik hoop dat jouw eigen Wondertje zich ook spoedig zal aandienen. Ik gun het je van harte!

15. Aafje80

Aafje80 Actief lid

10 dec 2022
    287
    302
    63
    Vrouw
    Thanks meid. Tja het is een mindfuck. Wat het extra ingewikkeld maakt is dat mijn vriend en ik al jaren bij elkaar waren voordat hij echt voor een kindje wilde gaan proberen. Er waren echt wel wat bijzondere omstandigheden zoals zijn moeder die jaren ziek is geweest en een eindeloos ziektebed heeft gehad. Maar toch denk ik de laatste tijd wel vaak dat ik zooooveel vruchtbare jaren heb vergooid. Maar goed, ook dát is het leven.

16. Aafje80

Aafje80 Actief lid

10 dec 2022
    287
    302
    63
    Vrouw
    Ah ja jouw verhaal haal ik zéker hoop uit Nylla. Echt helemaal geweldig gewoon! Zo fijn voor jullie.

‘it ain’t over till it’s over’ wordt mn nieuwe mantra te komende tijd. THANKS

Nylla vindt dit leuk.
  17. Aafje80

Aafje80 Actief lid

10 dec 2022
    287
    302
    63
    Vrouw
    Ja wat jij @mamawensje zeggen. Laten we hopen dat mijn gevoel er helemaal naast zit ❤️

18. Aafje80

Aafje80 Actief lid

10 dec 2022
    287
    302
    63
    Vrouw
    Ah merci. Ik moet nog iets meer dan een maandje en daarna echt een hele tijd vrijgesteld van werk nog. Dus dan heb ik echt even alle tijd voor mezelf en te bedenken waar ik nu op ga solliciteren. Heb ook een mooi bedrag(je) meegekregen. Dus als ik wellicht uitbehandeld ben deze zomer ga ik misschien ook nog wel radicaal het roer omgooien en een leuke avondopleiding volgen ofzo. Daar word ik wel beetje blij van, van die vrijheid.

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  19. Aafje80

Aafje80 Actief lid

10 dec 2022
    287
    302
    63
    Vrouw
    Ah dank! Jullie hebben me echt door deze dag geholpen. Merci en slaap lekker allemaal

WelcomeWondertje en marie92 vinden dit leuk.
  20. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Mooie test hoor verschil moet je eigenlijk per 48 bekijken. Ik test dan ook elke dag maar om oploop te zien moet je er steeds een tussenuit halen dan zie je het meestal wel goed. Maar wat mooi, gefeliciteerd!!

Delila88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina