Dank je wel! Ik zie dat jij zwanger bent, van harte gefeliciteerd!! Dat het in december niet door ging lag aan onszelf, we waren op vakantie, drukte van de feestdagen en heel eerlijk…ook gewoon de angst om te spuiten, de punctie, de emoties, het hele traject. Dat heb ik nog steeds wel, maar ga ik me nu ‘gewoon’ overheen zetten. Volgende week dus starten.
Een paar uur geleden de eerste injectie GONAL-F toegediend… nu echt vreselijke hoofdpijn . Hadden jullie daar ook last van?
Yesss vreselijk. Werd na paar dagen wel minder. Tot ik de utro ging gebruiken na de tp. Toen weer 3 dagen enorme hoofdpijn gehad. Lichaam kan gek reageren op wat extra hormonen!
Welkom! Ik ben 5 januari begonnen, dag 21 cyclus. Ik verwacht morgen mijn menstruatie en dan moet ik bellen naar ze. Spannend!
Zo frustrerend dit. Schoonbroer, super slecht voor elkaar woont bij vader in ' hebben geen contact meer met schoonvader ivm verslaving problemen' Blijkt twee maanden een vriendin te hebben. En blijkt zij zwanger te zijn. Ik kan wel janken, wij hebben voor zijn tienerdochters al jaren extra zorgen. Waar bij we helpen waar we kunnen. Meneer betaald zijn ex al zowat heel hun leven geen dubbeltje. En dan gaat die gewoon nog meer kinderen maken. Zo super on eerlijk ook dat zo eentje meteen iemand zwanger maakt. ' ik lijk nu verbitterd, maar echt een ellende al jaren!'
Meiden, is bij jullie bekend wat jullie AMH en FSH waarden zijn? Mijn waarden zijn niet zo gunstig en ik vraag me af wat dit betekent voor onze IVF-kansen…nu het dichterbij komt bekruipt me steeds vaker een angstig gevoel, bang dat het niet gaat lukken vanwege mijn mindere waarden.
Wat mijn exacte waarden zijn weet ik niet, maar de fertiliteit arts zei dat alles in orde is. Dus daar vertrouw ik maar op. Kan me voorstellen dat je dat ongerust maakt. Probeer toch vertrouwen te houden ze kunnen zoveel tegenwoordig!
Mijn AMH is 0.5. Laag dus. Er is nog iets wat niet zo best is, maar dat is volgens mij iets anders dan mijn fsh. Oestradiol had ie het over. Ik moest de hoogste dosis spuiten vanwege dat lage amh en ondanks dat ik elke maand netjes een eisprong heb, had ik de vorige poging maar 2 eicellen. Ze waren bang dat ik er deze poging maar 1 zou hebben, maar nu had ik 12 follikels en uiteindelijk 5 goede eicellen. Vorige keer was ook meteen na de miskraam, dat kan de oorzaak zijn geweest. Ik ben een 'low responder', dat was ik ook al toen mijn amh nog beter was. 12 jaar geleden op mijn 25e, had ik uiteindelijk ook met veel moeite 7 eicellen. Het zal even aankijken zijn. Het kan zijn dat het wel meevalt, maar je moet geen torenhoge aantallen aan follikels verwachten. Hier in het zh willen ze dat ook liever niet. Liever 5 kwalitatief goede dan 10 mindere. Ze hopen hier altijd op een stuk of 10/15 follikels en rond de 10/8 goede eicellen zei de arts de laatste keer.
0.6 amh en FSH 9.1 meen ik. Op mijn 40,5 was ik wel in ronde 1 zwanger op de natuurlijke manier. Deze waardes zijn getest een paar maanden geleden. Alleen mijn AMH is aan de erg lage kant.
Lijst van 11-01-2023 Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs Chitje - 42 jaar - 2e kindje - IVF - Nij Geertgen Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje - ICSI - LUMC Didi555 - 31 jaar- 1ste kindje na ☆- IVF - VUMC Rianana - 43 jaar - 2e kindje - IVF- Nij Geertgen Maan14 - 29 jaar - 3e kindje - ICSI - ETZ Jess98 - 24 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI - ETZ Marie - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI - Haga / LUMC Nylla - 41 jaar - 1e kindje - IVF Afspraken Januari 12 - 01 Uitgangs echo en hopelijk start medicatie 16 - 01 Intakegesprek 13 - 01 Jess98- 1e echo 16 - 01 Marie - 1e echo 17 - 01 Nylla - start Triptofem Februari 01-02 Maan14 - intake Cryo TP TESTDATUM ♡ ZWANGER ♡ 20-09-2023 - Doortje25 Als je de lijst wilt aanpassen, kan je dat met de volgende stappen doen: Klik op reageer, verwijder boven aan de tekst [QUOTE .tekst...] vul in wat je wil delen op het lijstje en verwijder onderaan wederom [QUOTE!][