De eerste poging is gecanceld door te weinig eitjes. De tweede poging is er een zogenaamd lang schema gestart: Decapeptyl om de cyclus stil te leggen en Gonal F 225 eenheden. Dit zou de endometriose tot rust brengen en het idee is dat ze langer tijd hebben om de eitjes te laten rijpen in dit langere schema en gelijkmatiger. Of dat ging lukken was natuurlijk niet zeker, maar gezien de vorige poging is dat het beste. Helaas met deze hoogste dosering ook maar enkele eitjes, waarvan een verste TP en 0 restembryo’s. Flinke tegenvaller kun je begrijpen, en feiten die ons ontzettend onzeker maakt of het ooit gaat mogen lukken. Ik heb jouw linkje gelezen en ga dit bespreken met de gynaecoloog. Dankjewel voor het doorsturen, heel lief en helpend van je !
@Lielieke, na zo'n negatieve test is het geheel begrijpelijk dat jullie mega teleurgesteld zijn... Heel herkenbaar ook. Veel liefs voor jullie!!
Ja nog steeds volgehouden haha! Stond bijna op het punt om gisteren te testen maar toen dacht ik neeeeee, we hebben afgesproken woensdag samen te testen dus nog ff volhouden haha! Ik had gisteren het gevoel alsof ik ongesteld moest worden maar dat is nu helemaal weer weg... Echt geen idee wat ik moet verwachten morgen! (1 dagje eerder dan ik hier in de lijst had gezet) Dan 13 dpo dus dan weten we het ook meteen zeker.
Heel begrijpelijk dat het je zwaar valt. Zo’n witte test is toch weer een confrontatie dat het die maand weer niet gelukt is, terwijl je er zo naar uit kijkt, er zo op hoopt en er zo je best voor doet met die stomme hormonen en alles wat erbij komt kijken. Ik lees geen klaagberichtje, alleen maar emoties en die mogen er zijn…sterkte voor jou en je vriend. Wat dat aankomen betreft, ik was daar zelf ook bang voor. Arts had me daar ook voor ‘gewaarschuwd’. Aangezien gewicht voor mijn nogal een dingetje is, ben ik toen meteen gestopt met het eten van toegevoegde suikers. Dat wil zeggen; geen koekjes, snoepjes, geen suiker in de koffie, enz.. Heb dit alles vervangen door natuurlijke suikers, bv theelepeltje maple syrup in de koffie, geen hagelslag meer op brood, maar appelstroop (met alleen natuurlijke suikers). Daarbij ook niet teveel vet en chips ook laten staan. Het klinkt misschien als een helse straf , maar ik ging me er ook nog eens echt fitter door voelen! Ik ben ervan overtuigd dat ik hier baat bij heb gehad. Ik ben tijdens die periode van de hormonen niet aangekomen, maar juist ruim drie kilo afgevallen. Verder deed ik niets anders dan normaal, sporten ben ik ook niet meer gaan doen in die periode, eerder juist wat rustiger aan gedaan. Kijk maar of het wat is voor je. Wat voor mij werkt hoeft natuurlijk niet voor jou te werken. Dit is simpelweg mijn ervaring, mogelijk heb jij er ook wat aan… Heel veel sterkte en succes verder in het traject!
@Kitty13 ja ik ben ook wel blij dat ze de andere embryo al in m’n volgende cyclus gaan terugplaatsen. Inderdaad, ze zei dat ze AB kwaliteit hebben, dus meestal blijft 1/2 wel zitten. Dus laten we duimen! @mamawensje dat is het frustrerende dat lang wachten op de uitslag van de testen en ook de afvalrace van de embryo’s @Nylla misschien moet ik dat toch ook eens proberen met die suikers. Wie weet helpt het ook bij mij! Mijn gewicht is ook altijd een dingetje geweest voor mij. Ik sta onder een voedingscoach (net voor ik begon met mijn traject) gelukkig heeft hij ook begrip. Maar mijn emo-eten moet ik vermijden Dankjewel iedereen voor de lieve berichtjes en de steun! Het doet echt deugd om te weten dat we er niet alleen voor staan en dat ik ook eens mijn hart kan luchten bij (jammer genoeg) mensen die ook weten wat het is en wat we allemaal moeten doorstaan ❤️
Hoi meiden, Ik ben een tijdje afwezig geweest hier. Zoveel mogelijk terug gelezen. En wat een blije maar ook droevige berichten. fijn dat we dat met elkaar kunnen delen. Na een maand rust mocht ik weer beginnen aan het lange protocol omdat we helaas geen cryos hadden bij de 1e poging. Deze periode viel me onverwachts erg zwaar. Voel me echt niet mezelf en ben zo moe en emo steeds. Ook voelde het spuiten deze ronde zo k*t en was mijn buik zo beurs en opgezwollen steeds. Maar we gaan er weer voor en (proberen) positief te blijven. Gisteren heb ik de punctie gehad en een half uurtje later toen ik nog op de uitslaapkamer lag hoorde we ze 7 eicellen hebben. morgen middag hoor ik of en hoelaat vrijdag de terugplaatsing zal zijn..
Ja klopt! Het gaat goed. We zijn onderweg. De terugplaatsing is om 10:45 en we zijn (nog) niet gebeld dat het niet goed ontdooid is. Die angst blijft, ook omdat we nog maar 1 cryo hebben. So far, so good. Hoe gaat het met jou?
Ons laatste embryo van deze ronde zit erin. In eerste instantie zei de arts dat het bij ontdooien een vroege blasto was (tussen dag 4 en 5 in) maar later toen de laborant het embryo kwam brengen zei ze dat deze nog goed gegroeid was en al wat groter was geworden vanochtend.
Wie Chitje - 43 jaar - 2e kindje - IVF - Nij Geertgen Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje - ICSI - LUMC Didi555 - 31 jaar- 1ste kindje na ☆- IVF - VUMC Maan14 - 29 jaar - 3e kindje - ICSI - ETZ Jess98 - 24 jaar - 1e kindje - ICSI - ETZ Marie92 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI - Haga / LUMC Nylla - 41 jaar - 1e kindje - IVF LisaW27 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI - TFP Düsseldorf Louisa2022 - 30 jaar - 1e kindje - IVF - ETZ Tilburg Zzussie - 27 jaar - 1e kindje (hopelijk) - ICSI-mnc - umc Groningen Delila88 - 35 jaar- 2e kindje - ICSI - Amsterdam UMC Staffie84 - 38 jaar - 3e kindje - ICSI - Maasstad NinaH1981 - 41 jaar - 2e kindje - IVF - Maastricht UMC+ aDina88 - 34 jaar - 1e kindje - ICSI - Radboud UMC Faith22 - 40 jaar - 1e kindje - IVF - Nij Barrahus Mamawensje - 35 jaar - 1e kindje - ICSI Cintje14 - 32 jaar - 2e kind je - IVF - Erasmus MC Kruimel14 - 38 jaar -2de kindje -IVF/ICSI -ETZ Evi92 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI - Isala Bloem99 - 42 jaar - ICSI - Radboud Aafje80 - 42 jaar - IVF - 2de kindje - Rijnstate JosjeM - 31 jaar - 3e kindje - ICSI - Radboud VB1989 - 34 jaar - 1e kindje - ICSI - Diak/UMCU Appeltaartje121 - 29 jaar -1e kindje - IVF/ICSI - UMCG Pantertjes - 33 jaar - 2e kindje - IVF - Erasmus MC WelkomWondertje - 41 jaar - 3e kindje na 3x ☆ - IVF - Franciscus en Erasmus MC Lielieke - 29 jaar - 1e kindje - ICSI PGT Kitty13 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI Afspraken 04-05 Louisa2022 - bespreken ronde 2 11-05 Appeltaartje121 - eerste echo 12-05 VB1989 - eerste echo 19-05 NinaH1981 - eerste echo 19-05 Kitty13 - eerste echo 23-05 Delila88 - eerste echo Testdatum 03-05 Lielieke 04-05 Bloem99 04-05 Evi92 17-05 LisaW27 ♡ ZWANGER ♡ 20-09-2023 - Doortje25 02-10-2023 - Maureenbv 06-11-2023 - Nylla 03-12-2023 - Faith22 12-12-2023 - Marie92 25-12-2023 - Appeltaartje121 30-12-2023 - NinaH1981 30-12-2023 - VB1989 02-01-2024 - Kitty13 05-01-2024 - Delila88 HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Oh mijn god.... Wij hadden vanmorgen een positieve test in handen!! Ik ben helemaal flabbergasted... Je weet dat het kan maar als het dan zover is is het echt niet te beseffen!! Zo gek! Maar héél blij! Ik denk ook extra aan alle dappere vrouwen hier waarbij het nog niet gelukt is ❤️❤️❤️
Ik heb nu 4 weken geleden de miskraam gehad en ben zo benieuwd wanneer mn menstruatie weer door breekt. Heb weer positieve energie en moed voor een volgende ronde dus kom maar op! . Hoe lang duurde dit bij jullie?
Ahhh Evi wat geweldig!! Gefeliciteerd!! Wat fijn!! Voel je je blij en opgelucht of is het nog onwerkelijk? @LisaW27 wat fijn weer! Ik ga met je mee duimen. En ook tergend natuurlijk die wachtweken. @Zzussie wat fijn dat je de goede moed en hoop weer hebt!!
Even een vraagje aan de Utrogestan gebruikers… ik heb afgelopen zaterdag avond de laatste gebruikt. Ik had het afgebouwd en de laatste dagen 1 per dag gebruikt in de avond. Nu heb ik nog steeds na het plassen dat er witte vlokjes mee komen. (Sorry misschien tmi) zou dit nog steeds van de Utro kunnen zijn?
Ja toch gek na 5 dagen.. maar ik heb vanmorgen ook urine ingeleverd uit voorzorg aangezien ik gister wat pijn had bij de blaas. Misschien dat daar nog wat uit komt.