Nee, maar absoluut niet onmogelijk Nylla. Mijn amh is ook 0.5. Fsh kan ik niet terugzien, die weet ik dus niet.
Dit soort dingen vind ik zelf ook erg lastig. Zeker gezien alles wat je in de media tegenkomt. Zoveel mensen die misschien geen ouders zouden moeten worden. Zoveel verwaarloosde kinderen in Nl. Kinderen die worden mishandeld. Ik vind het echt niet te doen. En dan de oneerlijkheid dat het sommige mensen niet gegeven is, terwijl zij zo’n bak liefde en aandacht te geven hebben. Heel moeilijk soms.,
Heb ik idd ook (met vlagen) gehad. Hoop dat het inmiddels meevalt bij je en je moedig voorwaarts prikt
Voor de meiden die ook met Triptofem starten rond de 20ste cyclusdag: na hoeveel dagen spuiten werd je ongesteld? In mn natuurlijke cyclus heb ik inmiddels gemerkt dat mijn menstruatie bijna altijd precies 15dgn na mn positieve ovulatietest is, maar nu heb ik natuurlijk geen idee met dit medicijn.
Gewoon op het zelfde moment als normaal eigenlijk. Ik ben precies een week later ongesteld geworden, vandaag is mijn cd2 en mag ik voor de uitgangsecho en de start van de FSH medicatie
Oh dat is wel fijn dat je op hetzelfde moment als normaal ongesteld bent geworden. Jij krijgt dus nog een echo voor de start van de medicatie. Dat zal dan wel per ZH verschillen. Ik mag na mn menstruatie gewoon starten. Wat gaan ze met zo’n uitgangsecho dan precies bepalen?
Hallo allemaal, vandaag mijn eerste echo gehad en er waren maar 3 eiblaasjes te zien in mijn rechter eierstok. De linkse was bijna niet te vinden (was eerder ook al zo). Deze met veel duwen toch gevonden maar daar zagen ze verder nauwelijks iets in, niet goed dus. Vanwege de bloedwaardes die ik heb en ik waarschijnlijk al met mijn laatste eicellen bezig ben, willen ze het toch gaan doen met de eiblaasjes die ik heb. Morgenochtend moet ik voor de zekerheid weer terug om nog eens te kijken naar de eiblaasjes die er zijn en of deze zich nog verder ontwikkelen. En dan maar hopen of er ook echt eitjes in deze blaasjes zitten. Mocht het morgen goed zijn dan woensdag de punctie. Ik hoop zo dat het 3 goede eitjes zijn die zich volledig gaan ontwikkelen. Heeft iemand anders dit ook eerder meegemaakt?
Wat balen!, Het gebeurd vaker. Ze zijden toen der tijd tegen mij dat iemand vaak een dominante kant heeft. In mijn geval ook rechts. Hier zaten bijna alle follikels en de follikels links waren allemaal leeg. Ik duim me dat deze 3 mooi groeien! Hoe veel spuit je nu?
Ik heb zojuist mijn uitgangsecho gehad en ook bij mij hebben ze maar 5 follikel gevonden. Hopelijk worden het er nog meer Nu aan het wachten op de beslissing of Gonal of menopur
oh maar jij moet nog beginnen met spuiten en ik ben al klaar, dus dat zal wel veel schelen. Hopelijk worden het er bij jou meer!