Lastig snap ik maar ook fijn dat ze je serieus nemen en je metten aanvullend onderzoek mocht doen. Spannend wat er uit hun overleg komt! Duim met je mee
Lief dat je het vraagt maar er zijn 2 lijstjes in omloop, hier staat nog een oude datum op … ik ben iig begonnen met duphason en krijg komende week bericht wanneer de tp zou zijn. Dus benieuwd en een stap verder!
wauw klinkt alsof jij echt de supplementenexpert ben hoor. De helft ken ik niet! ubiquinol slik ik idd, en vitamine D en af en toe omega3.
Pff snap dat je daar over gaat piekeren. Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis hier over kunnen informeren of misschien in een volgende ronde over kan adviseren. Maar goed zover is het nog lang niet en vooralsnog heb je nog heel wat op ijs!
Fijn Bloem dat je alweer ietsje verder bent en in de race. Ik ben het kwijt en zie het niet in de lijst. Maar ga je nu voor je eerste kindje? Wachtweken zijn weer helemaal waardeloos. Heb weinig hoop maar goed, afleiding zoeken dan maar. Gelukkig hebben we een mooi zonnig weekend voor de boeg.
@willow1988 ik snap dat je je daar zorgen over maakt/ je daar vragen over hebt. Kun je een gesprek aanvragen met je arts/ klinisch embryoloog? Hier is het standaard om alles pas in te vriezen op dag 5. Cryo's is absoluut wenselijk, maar weet zeker niet standaard. Volgens het Radboud in 60% van de gevallen. Ik hoop dat jullie wonder onderweg is en je helemaal niet na hoeft te denken jullie geen blasto's hebben! @Louisa2022 ben blij voor jou! Hopelijk geeft deze info de burger moed. Denk aan jou!
Slik je naast de multivitamine ook foliumzuur? Volgens mij heb je een multivitamine waar het er al bij zit.
@willow1988 wat verdrietig.. ik zou net zoals de rest een gesprek aanvragen met de arts of embryoloog om te vragen hoe dit mogelijk is. Knuffel!
Ik ben niet bekend met deze test, alsin zelf nooit af laten nemen. Wel eens van gehoord! Maar het is op zich wel een oké uitslag toch?
@Bloem99 wat een wachten weer zeg.. ik hoop dat het overleg binnen het team positief uitpakt en jullie nog een verwijzing krijgen naar een kliniek.
Ik moet zeggen dat de afgelopen wachtdagen me goed afgaan. Genoeg te doen en genoeg afleiding. Vooralsnog heb ik dus ook nog geen drang om te testen. Wat uiteraard ook wel erg vroeg zou zijn op 8 dpo.
En ergens is het natuurlijk ook het welbekende riedeltje. Zolang ik niets weet, kàn het nog. Ofwel kop in ‘t zand.
@willow1988, volgens 1 van mijn artsen zijn er 2 kampen. Het ene kamp zegt we vriezen pas op dag 5 in want dan is het slagingspercentage bij een tp hoger omdat het embryo dan al verder ontwikkeld is. Het andere kamp zegt, doe maar op dag 3 want er zullen altijd embryo's zijn die het in de buik beter doen dan in het lab. En er zijn dus zh die beiden doen, zoals dat van jou. Ik begrijp je zorgen en je angst, maar ik zou vast houden aan wat mijn arts zegt, zij was zelf voor dag 3 embryo's. Sterkte tijdens deze wachtweken!
Om eerlijk te zijn is het voor mij allemaal niet zo duidelijk. Ik vind het gehele proces best ontransparante. Maar het duurt nu niet al te lang meer voor ik wat hoor dus heb besloten om het zo maar even te laten en af te wachten wat het nieuws wordt. Wat vervelend dat die eerste wachtweek gelijk al zo lastig is. Fijn dat je even afleiding hebt van een logé. Ik herken wel hoe confronterend dat ook kan zijn…. Kan je voorbeelden van wat niet meer mag nav de acupunctuur (misschien heb ik er nog wat aan)? ik heb ook overwogen om het te doen, maar met al het geregel voor het traject heb ik mezelf er nooit echt toe kunnen zetten. Ben benieuwd hoe je het ervaart.
Inderdaad, eerste kindje (hopelijk). Vervelend dat je weinig hoop hebt. Is voor mij wel heel herkenbaar. Ook als ze straks besluiten dat we aan ICSI 4 mogen beginnen zit ik er nu heel anders in. De laatste ronde heeft er bij ons behoorlijk ingehakt en begin me zo langzaam af te vragen of we überhaupt nog wel kans maken. Afleiding werkt bij mij ook altijd het best en evt de natuur in. Dat doet het ook goed bij mij. Sterkte.
Vervelend dat de tijd zo lang duurt. En al die signalen van je lichaam… Zo lastig… Hoop dat je ook een beetje afleiding kan vinden dit weekend.
Knap bij is 9 dpo toch al snel een test dag, die ik vind het super knap van je hopelijk vliegen de komende dagen voorbij en heb je snel een mooie positieve test!
Vorige keer ben ik ook gezwicht op 9 dpo en toen was het de test negatief en op 10 dpo positief. 9 dpo vind ik wel al vroeg om te testen eigenlijk dus vandaag geen tuurtest hier hoor haha.
Hi dames, ik reageer bijna niet meer maar ik lees en leef wel nog steeds mee met jullie ❤️ een aantal dames op het wachtbankje, spannend! Het wordt tijd dat de lijst met zwangeren wordt aangevuld!!!