In principe heb je naast 1 eicel ook maar 1 zaadcel nodig… dus als ze ICSI doen móet dat goedkomen. Wees blij dat jullie in het traject zitten en dus hulp krijgen om het zaadcelletje bij het eicelletje te krijgen en dan moet het goed komen. Wat de punctie betreft; zoveel vrouwen zoveel ervaringen maar we doorstaan het allemaal zorg dat je heel goed weet wat de procedure is zodat je voorbereidt bent diep ademen en laten gebeuren. Het is spannend maar ook fijn te weten dat je in goede handen bent om je droom waar te maken. Succes en klets vooral gezellig mee hier!
Overtuigende testen hoor! Hopelijk ben je na de bloedtesten helemaal gerustgesteld en kan je je roze wolk op
Helaas slechts een schaduw te zien. Ik weet dat het gewoon niet goed zit. Misschien dat het heel kort even gelukt is, dat ik donderdag met de roze veeg een innestellingsbloeding had en dat het daarna gelijk mis is gegaan. Ik hoop dat dat het is en geen bbz of een windei. Ik wacht nu maar gewoon tot woensdag, kan ik stoppen met de utro en zal die menstruatie hopelijk gauw komen. Ik vind het zo oneerlijk en verdrietig allemaal. Vorig jaar was ik rond deze tijd zwanger (iui 5) wat ook mis ging, dat nieuws kregen we twee dagen voor onze bruiloft. Onze huwelijksreis was daardoor ook een periode vol zwangerschapshormonen en maar afwachten tot de miskraam op gang zou komen. Ik hoop heel erg dat onze komende vakantie niet weer zo zal zijn. Over twee weken gaan we…
Goedemorgen . Ik heb een vraagje ik heb volgende week zondag een cyro terugplaatsing tijdens mijn natuurlijke cyclus ..stel ik wordt daar zwanger van hoeveel weken ben ik dan zwanger
Oh wat balen (understatement) dat wachten op dat het mis gaat is het ergste … ik snap heel goed wat je bedoeld en die ‘mijlpaaltjes’ en herinneringen die linken aan eerder verdriet zijn niet fijn, ik ken het. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, welke kant het ook uitvalt. xx
Hangt ervan af hoeveel daagse cryo ze terug plaatsen. Bij een 3 daagse ben je op dat moment 3dpo bij een 5 daagse 5dpo. Staat for days past ovulation. Dus tel daar 2 weken bij op dan heb je je zwangerschapsduur op dat moment. Je kan testen circa 2 weken na tp dan zit je op het moment van je positieve test op circa 4 weken zwangerschap
@Wondertje2020 wilde even laten weten dat ik je aan denk. Ik las net je handtekening en dat betekent volgens mij geen goed nieuws, maar wil ook geen aannames doen. Ik wil je hoe dan ook een virtuele knuffel sturen...!
Das niet waar, helaas, mij eerste ivf is afgebroken door een te vroege eisprong ondanks de decapeptyl. Het is een zeldzaamheid maar kan dus echt.
Bedankt voor je reactie net gebeld dat mijn baarmoederslijmvlies nog niet optimaal was derest was wel goed 3 laags en 16 mm maar nu vraag ik me af wat kan een baarmoederslijmvlies doen in 1 dag kan me niet voorstellen dat dit morgen anders is . Het was weekend en een hele jongen arts die ook niet echt antwoord kom geven op mijn vragen mn baarmoederslijmvlies was 4 mm iek w