Dankjewel! Het stelt me niet gerust, maar het helpt me wel. En ja, dit is nu eenmaal de realiteit. Ik ga er maar vanuit dat het mis gaat, kan het alleen maar meevallen. Bedankt dat je die info even deelde
Dat is nu extra pittig. Kan ik me goed voorstellen! Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt❤️ Sterkte vandaag!!
Je bent maar dapper en moedig. Las in je andere topic (ook) de teleurstelling, verdriet en boosheid. Goed dat je daar uiting aan geeft, het mag/moet er zijn!
Hey @mamawensje , Dankjewel voor het doorsturen van het artikel, dat kan ik erg waarderen. Ik heb de vraag gesteld aan de gynaecoloog of het baat heeft in mijn situatie om antibiotica of probiotica te nemen om de samenstelling van het microbioom te verbeteren. Op deze vraag is (helaas) nog geen eenduidig antwoord gaf ze aan.
Hi @Jess98 en excuses voor mijn late reactie . Deze test laat zien wat op dit moment mijn persoonlijke kansen zijn op een succesvolle terugplaatsing (zwangerschap) bij ivf. De test brengt het vaginaal microbioom (de bacteriehuishouding in de vagina) in kaart. Ik kan een drietal uitslagen terugkrijgen: Hoog: prima, er is zelfs meer kans dan gemiddeld (53%) dat de terugplaatsing succesvol gaat zijn. Gemiddeld: de kans is ‘gemiddeld’ dat het lukt (23%). Laag: de kansen op succes zijn laag, 6%. Hieronder een linkje naar de website voor een uitgebreide uitleg: Kans op succes bij IVF - Meer inzicht in je kansen met ReceptIVFity
Pfff wat verdrietig zeg . Via Spotify heb ik het volgende interview geluisterd waarbij Jonathan de Jonge het e.e.a. verduidelijkt betreft een lage score: https://open.spotify.com/episode/0bvLDlASgtvdRtYrssUAOU?si=862c2b677ed94867 Ik ben benieuwd wat voor behandelplan de artsen gaan adviseren. Veel liefs voor jou!!
@Bloem99, ik ben aan het uitzoeken hoe ik mijn dieet kan optimaliseren. Ik ben geïnteresseerd in het voorschrift van de Ayurvedische arts. Zou je die kunnen toesturen?
Hoi allemaal, ik ben opgelucht want mijn menstruatie lijkt door te komen, dus geen ellende op vakantie straks. Na wederom een wazig lijntje en bloed vanochtend ben ik gestopt met de utro. Dat had totaal geen zin. Hopelijk kunnen we de volgende cyclus door met een nieuwe terugplaatsing, liefst in natuurlijke cyclus. Heeft iemand hier daar misschien ervaring mee, met tp in eigen cyclus? Ik heb ook even gebeld met het lab. Vlak na de tp hoorde ik dat ze 5 driedaagse in de vriezer hadden en nog drie wilden doorkweken naar vijfdaagse. En ik dacht dat die drie de beste waren, en geen enkel overleefde het. Maar het bleek dus anders! Het beleid is hier om alle goede driedaagse in te vriezen en te kijken of de minder goede het redden naar vijf dagen (en zo bewijzen toch goed te zijn). Dus ik heb gewoon 5 mooie in de vriezer. Wat een enorme opluchting was dat telefoontje zeg.
Fijn dat het dan toch vanzelf oplost, het beste scenario in deze klote situatie! En goed nieuws over je cryo’s!! Ik heb alleen maar cryo’s in natuurlijke cyclussen (enkel Ovitrelle) gehad. N was cryo nummer 5 (ze beginnen met de beste kwaliteit!) en deze baby was een verse tp (met Ovitrelle en Utro). Kan er dus geen peil op trekken…
Ergens ‘fijn’ om te lezen dat een van jouw kindjes uit een 5de cryo is gekomen. Ik heb er nu nog maar eentje over van de 3. En zat al aardig te doemdenken. (Dit is de minst mooie. Alsof dit dan nog gaat lukken etc).
Dat doemdenken is zo moeilijk om uit te zetten he De onwetendheid en alle tegenslagen zorgen er denk ik ook voor dat je gaat doemdenken. Ik heb er ook heel veel last van. Afleiding en positieve verhalen zijn dan de beste oplossingen. Ik hoop dat het bij jou gewoon is van “drie keer is scheepsrecht”! Wanneer begin je weer?
Wat een fijn nieuws zoveel cryos!! Heel veel succes en vooral eerst lekker proberen te genieten van je vakantie
Hi dames, De meting is vanmorgen goed gegaan ! 10 follikels zijn doorgegroeid tussen de 20 en 22.5mm. 4 zijn kleiner en nog tussen de 13 en 15 mm gebleven, zijn er meer dames geweest die dit ook hebben gehad? En zat er dan ook echt in elke follikel een eitje? Of kan het alsnog zo zijn dat er maar 1 of 2 eitjes uit 10 follikels ontstaan? Ik mag donderdag ochtend om 8 uur voor mijn eerste punctie en moet vanavond dan de ovitrelle spuiten. Wel heel spannend nu alles zo dichtbij komt, toch stiekem wel wat gezonde zenuwen voor de punctie maar moet zeggen dat de behandelend artsen maar vooral de verpleegkundige in de kliniek allemaal super aardig en behulpzaam zijn, dat doet mij echt goed! Ik krijg morfine en een rustgevend middel via een infuus, voor de rest geen spuit in de bil wat ik van sommige hier gehoord heb.
Prachtig aantal hoor! Niet elke follikel bevat een eitje, maar het kan ook andersom. Ik had 9 follikels en 15 eicellen. Infuus is prima, dan kunnen ze bijsluiten indien nodig. Probeer goed te ontbijten en vooral te ontspannen (ademhalingsoefeningen). Succes!!
Hartstikke mooie aantallen volgens mij! Die kleinere follikels kunnen nog een sprintje trekken door de ovitrelle, maar 10 follikels is bij ons precies waar ze op mikken. Ik had 17 follikels en daardoor randje overstimulatie. Ze gingen bijna de boel cancellen daardoor. Dus volgens mij zit je perfect!
Wat een goed nieuws van de cryo’s!! 5 is echt een mooi aantal. Bij mij deed de verse terugplaatsing niks. Omo wit de test… toen maand later tp gedaan in volledig natuurlijke cyclus ook geen Ovitrelle en raak! Ik had daar eigenlijk persoonlijk ook een beter gevoel bij, omdat mijn menstruatie altijd heel mooi regelmatig was. Het eerste embryo was niet goed ontdooid bleek toen we al in het ziekenhuis waren. Dat was echt een enorme klap in ons gezicht en de laatste waar ik eigenlijk al geen vertrouwen meer in had zit al 13 weken lekker in mijn buik! Probeer ondanks de rottige situatie toch positief te blijven denken en ik hoop dat je kunt genieten van je vakantie!
Oh wat fijn dat je goed nieuws heb gekregen, even de stemming helemaal om, wat goed en geen ellende op vakantie! Ook fijn. Ik zit minder gunstig rekende ik vandaag uit. Of dikke ellende in mijn drukte week volgende week of het komt de week erna en dan zit ik voor werk in het buitenland… begin daar nu wel bang voor de worden.
Oh dat hoeft niet… een vriendin van mij dacht dat ook, plaatste 2 terug omdat de kans volge s haar zo klein was en geeft nu een tweeling dus ga er maar niet vanuit