Net de eerste echo gehad. Baarmoederslijmvlies bouwt zich al mooi op. Rechts zag ze 6 follikels en links 3 grotere en 5 nog iets kleiner. Vrijdag terug voor de tweede echo. Alles zag er prima uit zei ze en so far so good!
Hey Jess, kan me voorstellen dat dit een tegenvaller is.. aanvankelijk had je 3 zichtbare follikels toch. Weet je waarom er de derde niet is aangeprikt? Knap van je inderdaad zo zonder medicatie . Ik ga ook met je mee duimen!!
Oh wat vreselijk dubbel en verdrietig. Was het onverwachts dus? Sterkte iiig. Zeker ook voor je partner natuurlijk
Oh wat dubbel. Je had vast op meer gehoopt. Ik hoop dat dit ei jouw wondertje is! Want idd.. het mantra van veel fora: je hebt er maar één nodig ❤️. En nu hopelijk fijn bijkomen en even niks.
Nu in spanning en hopen dat we donderdag kunnen komen voor de terugplaatsing. Daarna weer in spanning en hopen dat het blijft zitten. Blijft toch altijd weer spannend
Volgens mij is de Gonal-F juist een FSH-hormoon, dus om het groeien van de follikels te stimuleren? Zo niet, dan snap ik er niks meer van. Ik moet namelijk eerst Triptofem spuiten om de natuurlijke groei van de follikels te remmen en vervolgens Gonal-F en Menopur om ze juist gecontroleerd te laten groeien. Heb ik dit verkeerd begrepen, weet iemand dit?
Oh, dat lijkt dus mee te vallen. Die opvliegers heb ik sowieso regelmatig in de tweede helft van mijn cyclus en ook de foodcravings zijn mij welbekend
Ik kan alleen maar zeggen geef ruimte aan je gevoel en je hoofd mag best hangen en gelijktijdig focus op dit eitje! .
Bij mij beide, ik startte met Triptofem op cyclusdag 21 en daar is sinds mijn menstruatie vorige week gonalf bijgekomen.
Bij mij beide, ik startte met Triptofem op cyclusdag 21 en daar is sinds mijn menstruatie vorige week gonalf bijgekomen. Lang agonistenschema is dat. Triptofem stelt je eisprong uit
Klopt ook je hebt gelijk hoor. Ik heb het misschien onhandig verwoordt. Ik heb inderdaad de Gonal-f om de follikels te laten groeien en de Orgulatran om mijn natuurlijke eisprong te remmen.