Oh nee. Wat verdrietig. Snap dat je echt weer moed moet verzamelen voor een nieuwe punctie. Is evt een maandje overslaan een optie? (Zou het ook heel goed snappen als je weer door, door, dóór wil natuurlijk)
Enorm spannend! Was inderdaad een 5 daagse. Ik durf bijna niet eerder te testen. Als de test negatief dan is het zo definitief. Ik heb symptomen maar durf daar ook niet op te vertrouwen. Bij de vorige terugplaatsing voelde ik zoveel. Maar het mee lezen hier brengt herkenning en is fijn. Het was een intense rollorcoaster. Ik hoop vrijdag op een wonder. Ik heb de afgelopen weken alles bewust doorlopen voor een laatste keer. Nu de aller laatste keer wachten en wachten. lieve allemaal ik leef met jullie allen mee en ben oprecht blij voor alle zwangere dames onder jullie. Het is zo bijzonder en kwetsbaar deze reis.
Oh nee wat ontzettend verdrietig. Zo'n beetje hoop kan zo'n mindf*ck zijn... Hoe gaat het met je/ jullie?
Wat ontzettend spannend. Zo’n laatste poging is psychisch eigenlijk niet te doen. Ik hoop dat je zoveel mogelijk afleiding weet te vinden. Ik duim en hoop voor je!
Hier ook op zoek naar afleiding. Afgelopen vrijdag een tp gehad, maar ik voel menstruatiekrampen sinds deze ochtend. Lijkt me geen instelling. Nu maar even verdrietig zijn & menstruatie afwachten.
Mijn werk geeft gelukkig voldoende afleiding. Maar je staat zo op scherp bij alles wat je voelt of de spanning na het plassen oef gelukkig nog geen bloed. Zo spannend. Nog 4 nachtjes slapen en dan zal de test de uitslag geven. Ik durf echt niet eerder te testen. De angst dat onze wens dan definitief voorbij is voelt groot.
@Sun1980 en @Didi5555 wat een vreselijk spannende dagen. Ik hoop dat deze wachtdagen worden beloond met een prachtige test.
Hoi meiden, Ik ben een tijdje afwezig geweest maar probeer het forum weer wat op te pakken. Inmiddels al weer 10 maanden in de mmm, en waar ik in januari dacht dat gaat wel lukken met de 8 overgebleven cryo's staan we nu aan het begin van een nieuwe punctie... Alle medicatie in huis, en zodra ik ongesteld word, over een week of 2 gaan we starten. Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan, laatste punctie is 7 jaar geleden, inmiddels natuurlijk een stuk ouder, al 2 oudere kids rondlopen, dus maak me best wel "druk"over hoe ik nu op de hormonen ga reageren...bijwerkingen? zal er wel genoeg groeien? en hoe ga ik het allemaal last minute regelen met alle afspraken die gaan komen qua werk en oppas We hebben niemand verteld in onze omgeving dat we er mee bezig zijn dus dat maakt het ook wel iets lastiger...
Ha Staffie, Wat "leuk" weer van je te horen! Al is het natuurlijk liever snel op een ander gedeelte van het forum. Jullie hebben dus toch de knoop doorgehakt om toch nog voor een ronde te gaan? Spannend hoor! Kan me voorstellen dat je je druk maakt. Ieder mens reageert anders maar ik heb zelf weinig last gehad van de prikken (35 jaar), dus hoop dat het voor jou ook geldt! Ik wil je heel veel succes wensen!
Dank je wel, jij alweer 30 weken Wat gaat de tijd snel, voel je, je goed? Fijn om te horen dat je niet veel last heb gehad van het prikken, ik de vorige puncties ook niet echt, dus hopelijk maat leeftijd niet uit (39 nu) Voordeel is wel dat ik nu 2 embryo's mag laten terugplaatsen
Ja gaat snel he? Al moet ik zeggen dat ik voor me gevoel wel al heeeeel lang zwanger ben haha! Maar voel me goed (behalve logische kwaaltjes) dus kan zeker niet klagen! En dochterlief is ontzettend enthousiast en betrokken. Zo schattig. Oooo ja hebben jullie daar ook al over een knoop doorgehakt? Afhankelijk van het aantal dus, maar je zou elke TP 2 emmy's terugplaatsen? Hoe spannend en leuk! Ben heel benieuwd!
Ha @Staffie84 Dat is weer even geleden. Wat jammer om te lezen dat het niet is gelukt. Spannend weer zo een punctie en alles wat erbij komt kijken. Erg dapper dat jullie hef weer gaan proberen. Succes!!!!!
Hi @Staffie84, welkom terug, al was je vast liever weggebleven van dit forum Wat verdrietig dat het met de 8 cryo's niet is gelukt. Ik begrijp je gevoel, ik ben ook door alle 8 de embryo's van een vorige punctie heen, nu weer opnieuw begonnen voor een tweede ronde. Ik ben 36, mijn eerste ICSI ronde was ik 35. M'n lichaam reageerde ondanks mijn leeftijd goed op de voorgeschreven medicatie. Is je medicatie schema hetzelfde als voorheen, of is er veel gewijzigd? En je weet in ieder geval dat je zwanger kunt worden en gezonde kinderen kunt krijgen, misschien kun je daar nog moed uit putten? Ik kan me voorstellen dat de combi met 'dagelijk leven' lastig is. Ik heb geen kinderen en veel mensen in m'n omgeving weten van dit traject, en dan nog vind ik het soms puzzelen. Is het misschien toch fijn om iemand er over in te lichten, zodat ze je een beetje kunnen helpen? Succes!
Haha ja snap ik, tijd kan niet snel genoeg gaan als je zwanger bent. Wat leuk dat je dochter er zo betrokken bij is. dat vond ik ook echt zo mooi bij de 2e zwangerschap. Iets wat de wens voor een 3e nog groter maakt. Meiden zijn nu 7 en bijna 10 dus zullen het zo bewust meemaken allemaal. We hebben er idd voor gekozen om 2 emmy's tegelijk terug te plaatsen, mocht die optie er zijn natuurlijk. Verhoogt toch iets de kans op een zwangerschap en na 9 mislukte tś kan ik wel wat extra kans gebruiken
ja dan denk je met 8 cryo's wel wat in handen te hebben he...zo balen ook voor jou! Ben je alweer bezig met een nieuwe poging? Op mn werk weet mn leidinggevende en een assistent manager het maar ja, daar heb ik weinig aan qua oppas enzo haha. Als ik het mn naaste vertel ben ik bang dat het toch ter sprake komt en mn 2 meiden het opvangen....wil echt niet dat hun het weten, want dan krijgen ze hoop....en als het allemaal niet lukt gaan ze zo verdrietig zijn, dat wil ik ze besparen...
Nog niet getreurd hoor…elk lichaam is natuurlijk anders, maar bij mij bleken deze menstruatieachtige krampen precies drie dagen na tp wel degelijk de innesteling geweest te zijn. Ik duim voor je! Sterkte met wachten…
Hoi, fijn om weer van je te lezen! Vroeg me toevallig een tijd geleden nog af hoe het met je zou gaan… Spannend zo vlak voor een nieuw traject! Kan me al die onzekerheden zo goed voorstellen. Vol goede moed en hopelijk over een tijdje een mooie test, succes!
Ha meid, fijn weet wat van je te lezen. Mijn zoontje heb ik twee jaar geleden mogen krijgen van een eerste IvF- poging waar ik 2 embryo’s heb laten terugplaatsen. (Net 40 geworden toen). Ook van het prikken en stimuleren weinig last gehad eigenijk. Heel veel succes weer deze ronde. Als je de eerste prik hebt gezet wordt het vast weer makkelijker.