Dank je wel, we zijn er weer helemaal klaar voor, kan niet wachten tot ik ongesteld ben Jij alweer bij de laatste loodjes, hoe voel je je?
Dat is heel fijn om te horen! We gaan meer weer uit van het positieve en idd, zodra die 1e erin zitten zal het allemaal weer vanzelf gaan. Hoe gaat het met jou? Heb ff terug gelezen en zie dat jullie al een mooie 1e echo hebben gehad gefeliciteerd!!! Voel je je goed?
Mooi zo, vol goede moed, op naar een mooi resultaat! Ja, hier is het echt snel gegaan zeg! Inmiddels al 38 weken en voel me nog redelijk fit gelukkig.
Helaas lieve dames. Het mag niet zo zijn. Mijn wens, onze wens ons gezin zal uit drie blijven bestaan. Zo ontzettend bewust hoe groot het wonder is dat we ouders hebben mogen worden van onze grote vent. De woorden ‘niet zwanger’ vanmorgen op de test zijn en voelen ontzettend confronterend. Het loslaten van de hoop en de realiteit nooit meer zwanger. Tijd zal helen. Tijd en heel veel zakdoeken.
Oh Sun wat ontzettend verdrietig, sterkte. Geef jullie grote vent en elkaar maar extra dikke knuffels, en heel veel succes met dit verdriet een plekje geven...
Hier is de menstruatie mondjesmaat begonnen. Super vervelend dat ik maandag nog moet bloedprikken, terwijl je al weet dat het niet gelukt is. Helaas kan het niet dichterbij huis & was een test niet voldoende.
Jeetje die komt wel even binnen. Heel blij voor je dat je toch een zoon hebt mogen krijgen. Maar ook echt verdrietig dat jullie geen tweede kindje hebben mogen krijgen.. Wens jullie veel geluk!
Wat vind ik dit erg voor jullie. Die enorme hoop op een tweede.. een broertje of zusje voor jullie zoon .. wat vreselijk naar dat dit dan niet zo mag zijn. Het zal zeker een flinke tijd duren om dit een plekje te geven. Jullie hebben iig alles geprobeerd en gegeven! Dus gelukkig geen ‘what ifs’ !! Heel veel sterkte de komende periode.
Kleine update van mijn kant. Mocht eindelijk voor myosure voor weghalen van t rest na de miskraam. Even een cyclus afwachten en daarna wacht er 1 cryo op ons. Mijn eerste cryo dus ben heel benieuwd hoe dat zal lopen. Ga volgende week in overleg met het ziekenhuis of ik direct de volgende ronde weer verder mag.
Oh meid dat zou toch echt zo fijn zijn als je eindelijk weer eens door mag. Wat wordt jouw geduld op de proef gesteld. Pffff Ik hoop dat de ingreep zelf is meegevallen. Hopelijk nu snel vooruit!
Lieve dames, Gister had ik dan eindelijk mijn 13weken echo. En de kleine is daar helemaal goedgekeurd! Ik hoop echt dat ik nu langzamerhand een beetje kan gaan genieten. Heb tot dusver alle blije gedachtes uit zelfbescherming niet durven toe te laten. Maar goed, hopelijk gaat dat nu echt komen. Gister gelijk een leuk babykamer gekocht. Ja Alle meiden hier ook veel babydust gewenst!!
Ik zou het liefste door gaan maar vanwege de endometriose kan dat niet. Dus ik zit nu weer aan de Lucrin. Kunstmatige overgang voor 3 maanden om alles weer rustig te krijgen. Die verplichte pauze vind ik juist zo naar
Hi lief berichtje, ja nu weer in de pauze stand baal er zo van. Ik was net 7 kilo afgevallen en lekker aan het sporten dat wordt nu allemaal weer ongedaan gemaakt. Want van Lucrin kom je aan en je mag niet echt sporten. Dus behalve dat je droom aan diggelen is verlies je ook een stuk van jezelf. Moet even opzoek naar een plusje/pleziertje/iets voor mezelf om er doorheen te komen
Oh spannend en heel herkenbaar! Mijn kids zijn ook al 14 en 11 en bij ons weet op 2 vriendinnen na ook niemand het. Ik start over een paar maanden met punctie 2. Succes met deze rollercoaster en ik hoop op snel succes uit de punctie!
Ja ik denk ook dat ik voor 2 ga. Ik heb 5 tp gehad en hele goede kwaliteit eitjes en toch niks. Dus echt bang voor een tweeling ben ik niet meer ….. hoewel
Oh wat heerlijk nieuws! Heb je dan ook uitslag van de nipt of die je die niet? Hoe dan ook heerlijk dat je mooi nieuws hebt en ik hoop echt dat het genieten nu begint voor je ❤️