Nouuuu heel goed een mooie terug plaatsing van een mooie dag 5 embryo en 2 in de vriezer gelukkig niet alles voor niks geweest ik had echt liters gedronken en mn bloed waardes waren nu goed heeft echt geholpen dus lief dat je het vraagt
Hahahaha dat is zeker makkelijker gezegd dan gedaan. Heeeel herkenbaar hahaha. Ik heb getest na 5 dagen. Zaterdag tp en donderdag positief getest
Ja, ik had uiteindelijk 5 embryo van 5 dagen. Heb laatst me 3e tp gehad. En las dus vaker dat je al na 5 dagen kan testen. Dat is 10dpo dus dat werkte in ieder geval nu wel bij mij.
Jaaa bedankt. Is nog onwerkelijk en kan het nog steeds niet geloven. Althans ben bang dat het uitloopt in miskraam zoals de vorige (natuurlijke) 3 zwangerschappen. Door utrogestan word ik nog onzekerder dus ja, probeer de tijd nu gewoon uit te zitten
Ik kan nu al niet meer wachten om te testen ..ik heb vorige week donderdag een terugplaatsing gehad van een verse 5 daagse ..wanneer kan je testen denk ik haha
Hier zaterdag weer een fm gehad, er liggen er 10 klaar. Gisteren de ovitrelle gezet en morgenochtend de punctie
Ik durf niet hahah ..kan je echt al genoeg hcg hebben nu ? Om te kunnen testen dat maak je toch pas aan als je ingenesteld is ?