Ja op 10 dpo testen de meeste wel met een early positief. Bij mij sloeg ook Kruidvat 2v5 heeeel licht aan. Innestelen gebruikt in principe direct a 24 uur na terugplaatsing dus na 5/6 dagen zou het positief kunnen zijn. Ik snap wel dat je het spannend vindt. Gewoon je gevoel volgen!
Ja haha ik wacht toch nog eventjes 9 dpo vind ik zelf zo vroeg voelen en ben ik helemaal down dalijk hoe moeilijk het ook is .. wel bizar dat je van het ziekenhuis zo laat pas mag testen dan he eigenlijk pas over een week
Hier weer bijgekomen van de punctie. Alles goed gegaan maar mn buik voelt nog wel enorm beurs. Er zijn 9 eicellen gevonden dus nu hopen op een mooi aantal bevruchtingen. Morgen hoor ik hoeveel embryo's er zijn en wanneer ik een tp heb
Ik heb dus het gevoel dat ik ongesteld word precies dezelfde buikpijn ☹️gebruik wel utrogestan ..kan het dat je na een week al ongesteld kan worden ?
Gewoon doen wanneer het goed voelt voor jezelf! Ik kreeg een gevoel heel uit het niets van ga testen, dat was toevallig 5 dagen na tp. En als je de telling van ziekenhuis aanhoudt ben je 1 dag overtijd dus daarom zit daar zolang tussen
Ik had toch een testje gedaan gister hahaha en helemaal wit ..de vorige keren werd ik rond deze tijd elke keer ongesteld ondanks de utro dus blijft spannend ik wacht nu weer even 2 dagen
Spannend! Ik duim voor je! Ik zit ook in de stress/spanning. Heb nu 3 miskramen achter de rug en telkens raakte ik de 5 weken niet. Nu 5 weken en 4 dagen zwanger, maar ik gebruik utrogestan. Dus dat speelt in m’n hoofd (vertragen van bloeding). Slopende en zenuwslopende dagen
O wat onwijs spannend wanneer heb je een echo ? Volgend week dat zal een hoop rust geven . Ik werd alle andere pogingen wel gewoon ongesteld door de utrogestan heen meestal op dag 8 10 en daar zit ik nu in maar goed zelfde geld houd die utrogestan het wel tegen dit keer.. ik durf nu niet meer te testen en denk elke dag niet ingesteld is dichterbij
Heel toevallig kijk ik net na maanden weer in deze topic. Ik was even benieuwd hoe het met de rest gaat, maar zie niet meer veel bekenden. Bij mij gaat alles goed. Beetje kwaaltjes hier en daar maar daar zeur ik niet over. Ik ben 2 januari 2024 uitgerekend en verwacht een kleine meid. Ik hoop dat jullie dat ook over een paar maanden kunnen zeggen in deze groep. Ik denk aan jullie. Het is allemaal niet niks. Begin dit jaar had ik heel veel steun aan deze groep
Ik hoop voor je dat het deze keer goed gaat. Ik denk aan je! Wanneer mag je stoppen met de Utrogestan? Meestal al snel nadat je positief test toch?
Ik mag iets eerder dan normaal en heb volgende week vrijdag m’n echo in het ziekenhuis. Dus ben heeel benieuwd. Ik werd niet ongesteld door de utro, meestal wel een dag of max 2 dagen na het stoppen.
Heel lief van je! Jij mag bijna je meisje in je armen sluiten! Super leukkk!! Een super mooi vooruitzicht! Nu waarschijnlijk ook lekker je verlof in. Lekker bankhangen in deze koud! Heerlijk! Ik moet de utro tot 12 weken gebruiken. Heb nu toevallig net genoeg tot volgende week vrijdag. Dan heb ik me echo dus dan krijg ik vast een verlenging tot 12 weken. Ik ben dus heel nerveus!! Durf bijna niet te zeggen dat ik een goed gevoel heb!
Koud is het zeker. Brrr. Vanaf volgende week woensdag heb ik verlof. En test je nog stiekem tussendoor of wacht je rustig af tot volgende week vrijdag? Ik ben heel benieuwd naar de uitslag van de echo. Ik hoop op een goed resultaat
Ahww nog eventjes en dan lkkr verlof! Nee ik test niet meer. Laatste test was op de dag dat het moest van het ziekenhuis. Ik durf ook niet meer te testen, bang dat het afneemt. Ik wacht nu gewoon mijn afspraak af en hoop op een mooie echo!