Het staat bij mij ook op het stickertje.. nou ja, ik denk dat het allemaal niet zo heel veel uit zal maken als de vloeistof er maar in gaat.
Ik ben even niet zo actief. 18-12 werd mijn vader opgenomen in het ziekenhuis emt een bacteriële sepsis. Die hart ' pacemaker en leads' tussenwervels knie en longen en nieren beschadigd heeft. Sinds vorige week thuis met antibiotica infuus. Gisteren controle gehad en slecht nieuws gehad. Zijn rechter hart helft is zo erg aangetast dat zijn bnp door de 3000 geschoten is. Plastabletten kunnen niet hoger doordat zijn nieren ook aangetast zijn. Het is nu afwachten en hopen dat hij aan gaat sterken. Maar hij zal nooit meer de 52 jarige worden als hoe hij was. Ook kwa levensverwachting is alles onzeker.
Mag wel hoor, heb de apotheek gebeld. En Nijgeertgen.. Maar ik denk dat zolang je het niet boven 25 graden laat komen, en niet onder het vriespunt, het allemaal wel okay zal zijn. Wat Marie zegt, als het er maar in gaat.
Ik weet nog dat er toen idd iets bijgezegd werd over het gebruik en de koelkast. Ik weet nog dat hem er wel steeds in legde. Dus kan best zijn dat er gezegd werd dat niet mocht en toch wel mocht.
misschien proberen de spuit een halfuurtje van tevoren eruit te halen? Ik moest dat bij Cetrotide ook en is een wat meer stroperige vloeistof.
@Jess98 morgen je terug plaatsing! Wat spannend. @LisaW27 jij je punctie er zenuwachtig voor? Verder, iedereen bedankt voor de lieve reacties!
Dankjewel!! Ik ben heel zenuwachtig en hoop nog steeds dat we morgenochtend alsnog niet worden afgebeld. Jij heel veel sterkte
Ja, morgen de punctie. Nee, ben niet zenuwachtig. Dit zal mijn 4e punctie zijn en ik weet wat me te wachten staat. Ik weet dat ik gelukkig onder narcose mag (in Duitsland is dat standaard). Daar ben ik heel blij mee want bij mijn eerste punctie (in Nederland) kreeg ik alleen een beetje pijnstilling en heb ik alles bij elkaar gegild. Dat kwam omdat mijn eierstokken tegen mijn zenuwen aan lagen. Ik ben vooral heel benieuwd hoeveel eicellen er gevonden worden en daarna natuurlijk de bevruchting en eventueel een terugplaatsing.
De punctie is goed gegaan. Uiteindelijk 4 follikels aangeprikt en 4 eicellen. Beetje gemengde gevoelens maar gelukkig overheerst wel het positieve gevoel. Bij mijn zoontje was het minder en ben van die reeks ook 2x zwanger geworden. Morgen word ik gebeld met de aantal bevruchtingen.
Ik heb toevallig ook morgen de terugplaatsing. Ik heb zojuist de verpleegkundige aan de lijn gehad. Ze geeft voorzichtig aan dat er her en der iets groeit, maar dat er morgen pas iets met zekerheid gezegd kan worden omdat de groei nog kan staken. Wanneer ik morgenochtend niet gebeld ben, dan is de terugplaatsing om 14:15.