Mijn mooie embryo is teruggeplaatst, alles ging heel snel en pijnloos. Nu hopen dat hij blijft zitten en zich mooi gaat innestelen en verder gaat delen ❤️
Lijst van 19-01-2023 Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs Chitje - 42 jaar - 2e kindje - IVF - Nij Geertgen Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje - ICSI - LUMC Didi555 - 31 jaar- 1ste kindje na ☆- IVF - VUMC Rianana - 43 jaar - 2e kindje - IVF- Nij Geertgen Maan14 - 29 jaar - 3e kindje - ICSI - ETZ Jess98 - 24 jaar - 1e kindje - ICSI - ETZ Marie92 - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI - Haga / LUMC Nylla - 41 jaar - 1e kindje - IVF LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI - TFP Düsseldorf Louisa2022 - 30 jaar - 1e kindje (hopelijk) - IVF - ETZ Tilburg Afspraken Januari 20 - 01 Marie92 - 2e echo 20 - 01 Louisa2022 - Eerste terugplaatsing 24 - 01 LisaW27 - Terugplaatsing Februari 01-02 Maan14 - intake Cryo TP TESTDATUM 03-02 Jess98 ♡ ZWANGER ♡ 20-09-2023 - Doortje25
Nou mijn tussentijdse echo/follikelmeting was teleurstellend. De gonal lijkt vioralsnog na 7 dagen nog niets te doen. En van de 5 zijn er 2 sowieso al te klein. Dinsdag weer opnieuw terug in de hoop dat het nog gaat aanslaan.
Goh wat een enorme teleurstelling kan ik mij zo voorstellen… Heeft de arts aangegeven dat de kleintjes misschien nog een groeispurt kunnen maken? Bij mij was dat namelijk het geval. Er waren er 9 te zien, daarvan groeide 3 van door. Uiteindelijk hebben er in twee dagen toch nog een groeispurt gemaakt waardoor er uiteindelijk 3 erbij zijn gekomen. In totaal dus 6 in plaats van 3.
Nou ze zetten nu in op de 3 aan de rechterkant. Maar de hormonen moeten wel iets gaan doen. Maar ze denken sowieso niet dat het er nog meer worden. Dinsdag weer echo
Ja maar ik reageer niet op de hormonen.. dus dat is wel een ding. Ze hopen dat het nog aan gaat slaan. Anders weet ik het pok niet. Ik heb zo de balen
Lijst van 19-01-2023 Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs Chitje - 42 jaar - 2e kindje - IVF - Nij Geertgen Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje - ICSI - LUMC Didi555 - 31 jaar- 1ste kindje na ☆- IVF - VUMC Rianana - 43 jaar - 2e kindje - IVF- Nij Geertgen Maan14 - 29 jaar - 3e kindje - ICSI - ETZ Maureenvzb - 32 jaar- 2e kindje - ICSI - FKT Jess98 - 24 jaar - 1e kindje - ICSI - ETZ Marie92 - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI - Haga / LUMC Nylla - 41 jaar - 1e kindje - IVF LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI - TFP Düsseldorf Louisa2022 - 30 jaar - 1e kindje (hopelijk) - IVF - ETZ Tilburg Afspraken Januari 20 - 01 Marie92 - 2e echo 20 - 01 Louisa2022 - Eerste terugplaatsing 24 - 01 LisaW27 - Terugplaatsing Februari 01-02 Maan14 - intake Cryo TP TESTDATUM 20-01 Maureenvzb 03-02 Jess98 ♡ ZWANGER ♡ 20-09-2023 - Doortje25
Oh wat een teleurstelling zeg. Bij mij leidde stimuleren met 300 tot een escape IUI. Keer erop mocht ik met 450 stimuleren en dat leverde meer eicellen op. Zouden ze zo iets nog willen proberen een volgende x wellicht? Maar goed; deze poging is natuurlijk ook nog niet verkeken! Eerst dinsdag maar weer afwachten?
Iemand nog tips om de innesteling te verbeteren? Ben bereidt om alles te proberen. En ik weet dat ik officieel pas 3 februaro mag testen, maar zo lang houdt ik dat niet vol. Vanaf wanneer had een van jullie een positieve test?
Rika van het platform fitforfertility schrijft daar veel over. Ze heeft er zelfs een heel boek over geschreven en heeft vooral focus op voeding en supplementen. Ik zou even een kijkje op die website nemen, heel interessant. Een belangrijke tip van haar: probeer zoveel mogelijk stress te verminderen. Verhoogd cortisol is een boosdoener voor je progesteron en heb je keihard nodig. Succes!!!
Ik heb de keren dat ik zwanger werd granaatappelsap gedronken. Ik weet niet of het helpt (vanwege alle antioxidanten geloof ik) maar ik ga het nu weer doen. Meer in het kader van baadt het niet dan schaadt het niet.