Ja, ik krijg een 5-daagse terug. De dag na je positieve ovulatietest is je eisprong. Dat is dag 0 en dan plus 5 dagen. Dus klopt wel hoor. Ik had ook de 21e een positieve ovulatietest. Geen echo's gedaan. Spannend weer!
Zo vervelend, ik krijg geen meldingen meer. Het wachten gaat hier wel goed maar dat komt ook dat wij vorige week de sleutel van ons nieuwe huis gekregen hebben en daar druk mee zijn. Goede afleiding dus. Wel denk ik bij elk krampje, steekje en plopje, zou dat iets zijn?! Vanmiddag gaan we een weekendje weg met z’n 2tjes. Ons zoontje gaat verwend worden bij opa en oma. En even lekker rustig aan doen met z’n 2tjes.
Dank voor de succeswensen! Ben net gebeld dat ie goed ontdooid is dus met goede moed en volle blaas naar het ZH! Succes @Chitje
Krijg weer geen meldingen! Goed om te lezen dat er TP’s plaats vinden. Ik wens jullie veel succes dames.
Meiden heeeeel veel succes met de terugplaatsingen. Ik duim voor jullie! @Maureenbvz wanneer ben je uitgerekend? @marie92 ik heb donderdag 2-2 de echo. Ik tel de dagen af. Gelukkig veel afleiding tot nu toe. Eerst het overlijden van mijn schoonvader wat mega zwaar was en nog is, maar deze week werd mijn oudste ook nog eens 11 en morgen vieren we haar verjaardag, dus zo vliegen de dagen op zich wel voorbij! Hoe voel jij je? Geen last meer van de punctie?
Ja, dat kan ik me goed voorstellen... wat leuk! Gefeliciteerd met je dochter! Nee, geen last meer gelukkig van de punctie, alleen ontzettend zenuwachtig voor morgen... Had jij dat ook? Pffff. Ik ben heel erg blij als het morgen 10.30 is geweest haha.
Hai Ladies, Kan me voostellen dat jullie echt de minuten wegkijken @marie92 en @Doortje25 !! Bij mij zit Em3 erin. Het was wel wat apart: de arts gaf aan dat ze had overlegd met de laborant omdat er cellen in de embryo zitten die niet doordelen (en toen wees ze allemaal donkere plekken op de embryo aan). Ze zei "we willen hem wel de kans geven dus plaatsen hem terug". Ik moet mijn tranen wel een beetje bedwingen want ze gaf ook aan dat ze de sterkste als eerste terugplaatsen en dan afbouwen. De eerste TP in november was in mijn geval alleen mislukt omdat ze de timing verkeerd hadden (ik werd 5 dagen na de tp al ongesteld en dus is mijn eisprong gemist - sindsdien doe ik zelf ovulatietesten). Deze embryo noemnde ze een B1 en de vorigen waren een B3 en B4. Goed, lang verhaal kort: het kwam wel binnen maar we gaan gewoon uit van een underdog die ons volledig gaat verrassen! Meer dan hopen kunnen we niet doen he? Ik mag 6 februari testen. Wat ik laat vind want volgens mijn app word ik 4 februari al ongesteld...... @Chitje hoe ging het bij jou? Doe jij verder nog wat? Ik heb een aspirine vanmorgen genomen. Dat is zelf dokteren maar ik dacht misschien helpt het nog net in de bloedsomloop.
Dat is niet leuk om te horen, maar als ie geen kans had hadden ze mtniet teruggeplaatst, en zelfs de beste kwaliteit geeft nog geen garantie, wat de kwaliteit ook is, het blijft gewoon onwijs spannend. Misschien omdat de kwaliteit wat minder is, duurt de innesteling misschien wat langer waardoor later testen?
@marie92 krijg je de tp op het LUMC? Wat ik daar heel fijn vond was dat ze met de echo precies lieten zien waar ze het embryo loslieten. Dat was een heel gaaf gezicht. Gek idee dat, als het goed mag blijven gaan, dat kleine bubbeltje over 8 maanden als een baby eruit zal komen. Ook kregen we precies uitgelegd hoeveel embryo's er waren, hoeveel cellig en van welke kwaliteit. Nu moet ik wel zeggen dat dit de vorige keer niet was, maar hier kan je ook gewoon naar vragen anders. Ik was stikzenuwachtig, maar voor je het weet sta je weer buiten met de emmy warm aan boord. Bij mijn oudste dacht ik dat ze er meteen uit was gevallen toen ik het gebouw uitliep haha, maar dat kan helemaal niet. @Delila88, dat is inderdaad niet fijn om te horen en zien, zeker na de vorige keer. Grove fout wel trouwens! Dit is overigens wel een beter geclassificeerde embryo dan de vorige keer. Ze gaan van A1 t/m A5 en dan van B1 t/m B5, etc. A1 is het allerbeste, een C-5 volgens mij het slechtste. Pin me er niet helemaal op vast, maar wij hadden twee A1 embryo's en 1 B3. De A-tjes waren 10 en 9 cellig op dag 3, het B-tje 7 cellig. Toch zijn er genoeg vrouwen van een b en c kwaliteit embryo zwanger geworden. Ze vriezen ze bij mijn zh alleen niet in helaas. Hopelijk gaat jouw eskimootje nu gewoon lekker doordelen omdat het warm in je buik zit. Volgens mijn arts kan dat ook echt een groot verschil maken!
Ja! In het LUMC. Wat leuk! Ben ontzettend benieuwd… hoop dat ze alle 4 heel goed zijn gaan door delen…
Hier is het goed gegaan. Ik word niet gebeld als hij goed ontdooid is. 3BB teruggeplaatst. Arts vond het nu wel eens tijd worden dat het zou lukken. Ja ik ook...
@Doortje25 dank voor je lieve reactie! ja was ook een grove fout. vreselijk. Niet te lang over nadenken.. Nee die grading gebruiken ze hier niet. de B staat voor Blastocyste en de cijfers voor de cel-deling. Dus hoe hoger de getallen hoe beter hij deelt. de B4 van vorige keer was dus een topper. Maar dat zei de arts ook dus... dat we het nu gewoon gaan proberen met deze en dat ie indd hopelijk verder deelt. We kijken gewoon positief! The underdog will win @Chitje. Spannend. Fijn dat ie zit! @marie92 veel succes morgen!!
Hallo meiden, Wat een spannende berichten allemaal, ik wens jullie veel succes met de terugplaatsingen en het afwachten erna. Hier een beetje op m’n eigen eilandje gezeten, dus niet zoveel online bezig geweest. Vandaag gestart met stimuleren. Moet eerlijk bekennen dat ik door het verhaal hier van een mede 40plusser die moest stoppen met het IVF-traject omdat ze niet reageerde op de hormonen, me toch een beetje zorgen ben gaan maken. Ik ben tenslotte bijna 42 en mijn FSH is al aan de hoge kant. Het gepieker laat me maar niet los. Ik wil niet negatief zijn, maar dat kost me momenteel wat moeite. Vandaar dat ik momenteel wat minder post, maar ik leef wel met jullie mee.
Ik dacht dat ik me misschien vergist had in de gradaties, maar mijn man zegt dat de arts het echt zo aan ons uitgelegd heeft en ze hier het dus blijkbaar andersom benoemen. Best verwarrend haha! Inderdaad, laat de underdog maar juist degene zijn die lekker blijft zitten!
Ik heb een prachtige 8 cellige topper in mijn buik zitten! De andere waren ook nog mooi aan het door delen.
@marie92 jeej wat spannend! Hopelijk gaan de dagen snel. Wanener mag je testen? @Doortje25 ja misschien gebruiken ze die ook hoor! Maar in dit geval staat de B voor het woord. Je kan bijvoorbeeld op een M embryo terugkrijgen van " Morula" (4 dagen oud ongeveer). Maar het is ook mega verwarrend... Ik vind dus tellen vanaf de ovulatietest al moeilijk haha! @Nylla.Snap ik. Dit proces is 1 groot pieker dal.... dat is ook de hele reden dat ik zolang heb uitgesteld die tweede. Dit traject is echt een bittere pil en dat weet je weer als je er doorheen gaat. Je gaat het gewoon doen, je hoopt en dan zie je wat het oplevert. Meer dan dat kan toch niet. Dus probeer het los te laten. <3