Pfff, wat een rotnieuws! Ik hoop zo op iemand met een positieve test. Deze groep kan wel wat positiviteit gebruiken. Kan me voorstellen dat je het even goed zat bent... Sterkte vandaag!
Zo, hier vanochtend de echo gehad. De arts zag twee follikels die al mooi groot waren en nog drie kleinere waarvan ze hoopt dat die nog verder gaan groeien. Ze vertelde wel tevreden te zijn, ik schijn toch goed op de hormonen te reageren. Ik was aangenaam verrast. Nu nog een paar dagen door spuiten en komende week nog een echo om te kijken hoe de zaken ervoor staan. Spannend!
Ik weet niet of het een extra hoge dosis is, maar ik spuit 300 eenheden. 225 en 75. Vanwege mijn leeftijd werd ik meteen wat hoger ingesteld begreep ik. Ik heb nog geen punctie gehad, dus kan je niets vertellen over de uiteindelijke opbrengst, maar tot nu toe lijkt het de goede kant op te gaan.
Ik voel aan alles dat het niet is gelukt…. Nu 8 dagen na de tp en ik heb echt een menstruatiegevoel. Durf nog niet te testen want dan is het echt zo definitief.
Hoi allemaal, Graag zou ik mee willen schrijven als dat mag..? Zou het fijn vinden om mijn verhaal met jullie te delen en elkaar te kunnen steunen in deze hoopvolle en onzekere tijd. Dinsdag heb ik de punctie. Tot nu toe voel ik me erg goed en heb weinig tot geen last van de hormonen (225 eenheden). Wel heb ik vannacht slecht geslapen, denk toch wat lichte zenuwen voor dinsdag. Ook lijkt het ineens zo snel te gaan allemaal. Tijdens de eerste afspraak in het ziekenhuis (september) werd verteld dat ik wat weinig eitjes had voor mijn leeftijd (34) en we daarom waarschijnlijk de eerste maand als test maand zouden gebruiken en daarna er echt voor gaan. Maar nu blijkt het toch goed te gaan en heb ik voldoende follikels om de punctie te gaan doen.
Goedemorgen! Welkom! Tuurlijk mag je meeschrijven. Spannend dinsdag de punctie! Welk ziekenhuis loop je? Hebben ze aangegeven hoeveel follikels er groeien?
In het Radboud umc Nijmegen. Dat hebben ze gezegd.. maar wat ik onthouden heb is dat er gisteren 4 al groot genoeg waren er ze er een aantal nog wat verder wilden hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo verrast was doordat ze zei dat we de punctie konden plannen dat ik alles eromheen niet opgeslagen heb . Vanmiddag krijg ik nog bericht hoelaat ik vanavond Ovitrelle moet spuiten. @marie92 wat een onzekerheid en wat duurt dat wachten lang. Was het maar woensdag voor jou
Dat is niwt perce een slecht teken hoor. Had ik ook voor een positieve test. Ik zou gewoon al eens testen. Dan ben je al beter voorbereid moest het niets zijn. We hopen natuurlijk op 2dikke strepen natuurlijk
Lief! Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we morgenochtend gaan testen. Zijn kinderen zijn er nu ook en ik wil eigenlijk liever niet dat zij er nu iets van meekrijgen. Ik ben wel af en toe wat duizelig sinds een paar dagen… kan ook allemaal door de Utrogestan komen natuurlijk. Dat is lastigste vind ik. Soms denk ik, ja het is raak, maar kunnen natuurlijk ook bijwerkingen zijn van die bolletjes.
Hoeft echt niks te zeggen, behalve dat utro bijwerkingen heeft, zijn oom je eierstokken aan het herstellen van de punctie, wat ook weer voelt als krampjes en menstruatiegevoel. Konden we maar met een luikje naar binnen kijken he
Ja.. dat is ook zo! Het is zo’n enorme mindfuck. Pffff, ben nu zo ontzettend duizelig terwijl ik gewoon op de bank zit. Misschien zo toch een testje wagen…
Ja ik ben echt een vroege tester haha dus vind het sowieso al knap dat je nog niet getest heb. Wanneer heb je ovitrelle gezet?
Haha, ik had het ook niet verwacht van mezelf. 13 dagen geleden… dus die zal nu wel uit m’n lichaam zijn denk ik.
Ja dat moet er dan wel uit zijn, grote kans dat als er een streepje komt hij van jezelf is, en als hij er niet komt kan het nog...dus ook bij een blanco test kan je nog wel wat hoop houden
Lieve meiden met een witte test, sterkte! Vet stom (zacht uitgedrukt). @Doortje25, zo dat was zeker even schrikken? Ik herken mn zo in jouw verhaal. Die onzekerheid, niet te doen. Maar fijn dat het bloeden is gestopt. @Jess98 , jeetje wat heftig! Hoe gaat het nu met je? @marie92 zo spannend. Hopelijk breng jij ons goed nieuws morgen! En wordt t lijst met zwangeren langer. Ik heb zelf een inseminatie vrijdag gehad. Mijn lichaam besloot niet te menstrueren, maar meteen te beginnen met een nieuwe cyclus. Hierdoor zat ik ongemerkt al te ver in mijn cyclus en kon het stimuleren niet worden opgestart. Ik zie dit meer als spek en bonus, zo geen vertrouwen in. Maarja niet geschoten is altijd mis. Kan niet wachten om snel weer door te gaan.