Precies dat denk ik nu ook...wat doe ik mezelf weer aan Helaas wel ovitrelle gespoten, 12 dagen geleden, dus idd maar doorstarten en hopen dat ze nu wel gaan oplopen
Ook nog eens 5 daagse... dat streepje betekent in ieder geval dat er iets gebeurd is, superspannend! Ik had op 31 dec mijn tp van een 3 daagse. Op 5 januari had ik mijn 1e (lichte) positieve test. Ik duim voor je!!!
Heeft iemand van jullie ervaring met Ubiquinol? Zit er over te denken om mijn partner dit te geven mochten de 2 aankomende cryo’s niet willen blijven plakken uiteraard.
Ja hoop echt dat dit van mezelf is en donkerder gaat worden. Bij de oudste ook op 10 dpo al een lichte streep, zij was van een verse tp Jongste ook lichte streep op 10 dpo, maar goed, na vorige maand toch wat voorzichtig om nu al blij te zijn
Zowel jij als je partner kunnen het gaan gebruiken @marie92. Baat het niet, schaadt het niet. Tis wel duur vond ik, maar dat is met alles waar fertiliteit en baby voor staat... Vriendin van mij gebruikte het ook, bij haar was het alleen wel zo dat juist de ronde dat ze het echt 3 maanden gebruikte, ze geen enkele doordeler had. Daarvoor had ze wel 2x een tp gehad. Of dat aan de ubi lag weet ik niet, maar het was voor mij een reden om er niet 'meteen' mee te beginnen. Haar ervaring gaf mij geen fijn gevoel.
Geen ervaring, wel slikte mn man toendertijd multivitamine speciaal voor mannen. Of het hielp? Geen idee... Zaad was altijd goed genoeg voor iui, en toen we doorgingen voor IVF was het na inleveren van het zaad opeens te slecht voor ivf en werd het icsi
Ja, eens! Alles is zo duur… ik slik een goede multi van Solgar, Omega 3 en magnesium. Ga iedere week naar acupunctuur. Terwijl het probleem eigenlijk niet bij mij ligt. Klinkt heel hard, maar ik denk dat ik het hem eerst eens ga geven haha. Kijken of het iets doet. Hoop natuurlijk heeeel erg dat een van deze twee eskimootjes mag blijven zitten.
Je hebt gelijk, mijn man slikte ook vanalles bij mijn oudste en ik alleen een multivitamines Dit keer niet, afgelopen zomer raakte ik spontaan zwanger terwijl hij leefde als een God in Frankrijk, dus we geloofden dat het zonder ook goed kon komen haha! Wanneer mag je voor jullie 1e eskimootje?
Haha, ja bizar hè? Hij doet er echt alles aan hoor. Slikt zink en selenium. Drinkt zijn geliefde speciaal biertjes niet meer. Soms denk ik weleens wat nou als we het eens helemaal los zouden laten. Overmorgen hebben we een gesprek in het ziekenhuis! Ik hoop dat we dan in maart voor ons eskimootje mogen. Gisteren mijn eisprong gehad precies ook volgens schema dus ben ontzettend blij dat mijn lichaam zo snel is hersteld van alle hormonen!
@marie92 zo ging het bij onze eerste ook idd. Hij liet er echt alles voor. Eigenlijk wilde hij de afgelopen poging uitstellen tot maart/april zodat hij vanaf januari er weer alles aan kon doen, maar met mijn amh leek me dat niet handig. Ergens had ik ook heel sterk een bepaald voorgevoel dat er iets met september was en anders zou dat niet kloppen, dus ik wilde perse meteen door. Nu ben ik uitgerekend in september! Wat fijn dat je lichaam zo snel alles zelf weer opgepakt heeft, dat is denk ik een goed teken!
@marie92 Het gaat goed! Ik ben heel moe en met vlagen behoorlijk misselijk, maar verder heb ik niks te klagen! Mentaal vind ik het nu nog best zwaar, op de 1 of andere manier heb ik de magische grens bij 12 weken gelegd. Dan mag ik erin gaan geloven. Ik verlies af en toe nog een klein beetje bloed, dat maakt het ook niet heel ontspannen. Maandag weer een echo, daar kijk ik erg naar uit!
Sowieso natuurlijk een kansloze missie; testen 4dgn na TP, maar nog kanslozer om het op de foto te proberen te krijgen Toch zie ik in het echt het streepje wel duidelijk. Zelfs manlief ziet het en dat wil ook wat zeggen Vraag is nu of het nog van de Ovitrelle komt. Die heb ik 11 dagen geleden nog gespoten…
Wat spannend! Ik zie het niet, maar dat komt waarschijnlijk door de slechte kwaliteit na uploaden. Hopen dat ie morgen oploopt!