Nou, echt slecht, maar ik kon dus niet wachten tot morgen Het streepje is duidelijker geworden… Bovenste is van net, binnen afleestijd. Onderste is van vanochtend, opgedroogd.
Wat spannend @Nylla, dat ziet er goed uit! Wat zou het leuk zijn om nog meer van jullie bij mij op het lijstje te hebben. Er zijn er nog 2, maar die schrijven volgens mij hier niet meer mee. Erg jammer, want ik gun het jullie juist ook allemaal zo en hoop juist steeds dat het na een tp bij 1 van jullie raak is!
Dank je wel! Ik hoop het zo, maar durf tegelijkertijd ook niet te hopen. Denk toch aan die Ovitrelle…alleen zie ik in de testen van vandaag wel een oploop en dat is toch gek? De Ovitrelle hoort toch af te nemen? Bovendien was de urine van vanavond ook nog eens minder geconcentreerd…
Mijn testen waren altijd donkerder later op de dag. Dat is niet van de ovitrelle, die verdwijnt juist. Dit is echt een oploop van een beginnende zwangerschap. Ik hoop dat ze zo mooi op blijven lopen!
Oh niet verder gelezen, ik zie ook heel licht een streepje Duimen voor een mooie oploop want is idd nog vroeg
Die 2e is idd echt al duidelijk zichtbaar Zo spannend he....konden we maar 4 dagen in slaap vallen en dan wakker worden met een knaltest
Snap ik @Nylla, maar er is zeker iets gaande anders loopt het niet op een dag zo op. Dat is echt positief. Ik testte de vorige keer eerst positief en later op de dag juist negatief. Zo ging dat twee dagen later weer tot ie uiteindelijk wit bleef. Bij deze poging waren mijn testen overdag donkerder dan 's ochtends, dus deed ik er steeds 2 per dag. Soms weleens 3 als die 's ochtends lichter dan de vorige was. Uiteindelijk niet meer met mijn ochtendurine getest en toen bleven ze mooi oplopen. Superspannend, ik maakte mezelf gek haha, maar het is het enige dat je kunt doen in toch al zo'n zenuwslopende tijd.
Ik zie dat jij ook al 2 "oudere" kinderen heb. Wanneer hebben jullie het verteld dat er een broertje of zusje komt?
Zo, ik zou meteen met je mee doen! Even een paar dagen slapen, geen stress en dan meteen duidelijkheid!!
Ik hoop het van harte! Ja, zenuwslopend is het zeker! Had me ook zo voorgenomen om braaf te wachten ot 14 dagen na de punctie, maar kon me helaas niet bedwingen. Dat terwijl ik al die maanden proberen op een gegeven moment helemaal klaar was met testen en gewoon mn menstruatie afwachtte.
Precies hahahaha En dan zeggen ze..."niet teveel mee bezig zijn" hahhaha hoe dan Ik kan aan bijna niks anders denken...afleiding zoeken..tja..niks helpt Ik wil eigenlijk ook nu weer testen maar ja...visite... Dus ga proberen echt 24 uur te wachten
Shit zeg.. ik had idd ook veel meer buikpijn en bloed tijdens de menstruatie, waardoor ik me nog slechter voelde. Sterkte <3 Hoe is het nu met je?
Haha ja, ik ben gelukkig dus niet de enige die er zo mee bezig is Ja, dat ‘niet er zo mee bezig zijn’ klinkt goed hoor, maar als iemand weet hoe dat moet mag ‘ie me het eerst uitleggen
Ik sluit graag weer aan op het forum. Na een pauze en vakantie in december Januari hebben we de tweede terugplaatsing van onze 2e ICSI half februari gehad. Helaas ben ik gisteren weer ongesteld geworden. We hadden goede hoop dit keer, dus super teleurgesteld dit keer. Nu dus maar weer op naar ICSI 3. Ik twijfel of we van ziekenhuis moeten wisselen voor een andere aanpak.
Wellicht wat dubbel, maar welkom en fijn dat je weer aansluit. Hopelijk kun je hier wat steun vinden en lekker van je af schrijven. Erg vervelend dat je ongesteld bent geworden Over wat in de aanpak ben je niet tevreden of maakt dat je twijfelt, medicatie of…?
Dankjewel. Meest ontevreden over het resultaat maar ja misschien kunnen we ook niet veel meer verwachten. Ik ben net 42 geworden. Bij beide rondes hadden we 1 verse tp en 1 cryo. Maar tussen de twee rondes gaf ze al aan dat er geen andere aanpak mogelijk was en dat de 225 Gonal F niet opgehoogd kan worden. Als je dan leest dat dat op andere plekken blijkbaar wel kan, dan vraag ik me toch af, wat als…
Oh ja, dan is het zeker de moeite waard om je te laten informeren. Je hebt altijd recht op een second opinion. Ik heb begrepen dat ze in het buitenland ook hogere dosissen voorschrijven. Zelf heb ik 300 eenheden mogen spuiten en ben in behandeling in een NL’s ziekenhuis. Weet je je bloedwaarden al? Stel dat je FSH wat verhoogd is, wat gezien je leeftijd vrij normaal is, dan heb je al een hogere dosis nodig om goed te kunnen stimuleren. Kortom, laat je goed informeren, dan kan vrijblijvend, zonder dat je meteen ergens aan vast zit. Succes!