Ik zie streepjes, maar ze lijken allemaal hetzelfde op de foto. De early action testen hoor ik goede dingen over. Kruidvat gaf bij mij over het algemeen duidelijke testen, maar ik heb er ook weleens 1 overnieuw gedaan (met dezelfde urine) omdat het streepje te licht naar mijn zin was en dan was 'ie op de ander toch donkerder. Van een vriendin die in een apotheek werkt, had ik 8 testen gekregen die een half jaar over de datum waren. Die deden het heel goed maar weet niet van welk merk dat was...
ohhh @Staffie84 wat slopend dit! ik kan me voorstellen dta je met 12 dpo wel echt meer duidelijk wil zien. Pff wat blijft die ovitrelle dan lang zeg?? Goed te weten.... Ik zou er morgen misschien wel gewoon even een clearblue (met dat kruisje) tegenaan gooien voor meer afwisseling in de testen qua vergelijking
Dit zijn de opgedroogde varianten, daar zie ik wel lichte oploop in maar idd met 12 dpo zou ie toch wel duidelijker moeten zijn... Bij allebei mn meiden op 14 dpo een duidelijke clearbleu dat zie ik met deze lichte streepjes niet gebeuren zondag
Deze foto was trouwens van de jongste, op 11 dpo, zonder ovitrelle... Eigenlijk net zo licht als nu heb ik het idee, alleen toen wist ik 100% zeker dat het van mezelf was
ja nu zie je het wel duidelijk opgedroogd hoor! Ik denk echt dat die ovitrelle wel uit je lijf is. En niet elke dag nog net zo'n dikke streep geeft. Doe morgen of overmorgen een clearblue.... En tot die tijd.... blijf ademen
Hey meis, wat een nare situatie zeg! Vervelend van je werk. Dan ook op zo’n manier, onverwacht en terwijl je het er goed naar je zin hebt. Hoop dat het lukt om de zaken met de advocaat goed te regelen en dat je, voor de situatie, kunt krijgen waar je recht op hebt. Uiteraard heb je recht op een leuke baan, maar als ze je zo laten gaan, verdienen ze je ook niet! Dan ook de terugplaatsing niet gelukt Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit. Zeker een heel slecht filmscenario. Neem je tijd en kijk rustig wanneer je weer moed kunt verzamelen om te starten. Heb je al een evaluatieversie met je behandelaar gehad, of wordt dat in jouw ziekenhuis misschien niet gedaan? Sterkte de komende tijd!
AMH is zeker nog ok voor jouw leeftijd, dacht dat ik 40 zag staan? Misschien een tip om ook je FSH na te vragen? Op basis van je FSH bepalen ze namelijk de hoogte van je FSH medicatie. Zo zat ik al vrij hoog met mn FSH, dus zou bij mij een lagere dosis weinig effect hebben gehad. Best belangrijk om te weten dus.
Hmm, ik moet zeggen dat ik de foto’s niet heel scherp zie, maar ik zie niet echt een afloop. Hoeveel dagen zit jij na de Ovitrelle?
14 dagen.... Denk dat ik maar niet meer ga testen tot maandag, word helemaal gek van die lichte lijntjes, had echt gehoopt vandaag een duidelijkere streep te zien Heb jij nog getest?
Moeilijk haha.. heb dinsdag (11dpo) getest want ik kon gewoon niet meer wachten. Die was hartstikke wit.. en dat was even moeilijk. Ook al weet je dat het erg vroeg is om te testen.. we hebben zoveel hoop en ook in het ZH was men zo positief. Onbewust neem je dat over en geeft dat extra hoop. En dan is een negatieve test iets wat je niet wil zien. Maar goed.. zoals gezegd was dat wel erg vroeg. Morgen test ik weer.. in de tussentijd heb ik klachten die gelijk zijn aan een komende menstruatie maar ik voel soms ook wel andere dingen zoals pijn in m’n onderrug en wat vage steken in m’n buik. Dus het blijft spannend.. al houden we nu wel al meer rekening met een negatieve test.
Heel fijn gesprek gehad! Ze is super positief. Er liggen nog 2 hele mooie embryo’s voor ons klaar met de beste score die er is. Zelfs nog iets mooier dan de verse die is teruggeplaatst. Zodra mijn menstruatie is gestart mag ik me melden. Ga met een heel fijn en opgelucht gevoel het weekend in.
@Delila88 ja de punctie was wel te doen. Ik had enorm veel spanning en het was niet prettig, maar huilend pijn vond ik het ook niet. Merk wel dat ik die utrogestan echt k*t vind! Maar goed, alles ervoor over! Wij hadden 6 eitjes. Had wel wat meer verwacht eerlijk gezegd. Zondag hoor ik of er een tp is en of die dan zondag of dinsdag is. Ik hoor dan alleen niet hoeveel embryo’s er zijn tenzij de tp zondag is. Ik heb alleen aardig veel spanning van het wachten . Maar dat is niet anders. Iedereen snapt elkaar hier ook daarin! @Staffie84 ik zie ook niet echt een afloop maar ook geen oploop. Wie weet zit je nu juist in die schakeling van ovitrelle naar natuurlijke hcg. Ik heb persoonlijk geen goeie ervaring met action (allebei niet), maar wel met 2v5 van kv. Denk dat het echt een persoonlijk iets is. Clearblue vind ik altijd zo duur dus weiger ik te kopen tenzij ik dus een streepje zie bij 2v5 van kv. Dat had ik in november gedaan en toen de digitale. Hoe voel je je zelf? Ik zeg altijd diep van binnen weten/voel ik het, maar ja de hoop laat je toch iets anders wensen.
Dan zou je toch denken dat de Ovitrelle er inmiddels uit is?… Snap ik, daardoor krijg je ook niet bepaald duidelijkheid. Nee, ik heb vandaag bewust niet getest. Met in het achterhoofd dat als het eigen hCG is, het na 48 uur pas oploopt, misschien dat ik mogelijk morgen weer een poging waag, maar heel gek is mijn testdrang nu wel weg.
Heel goed nieuws! Dan ga je idd met een goed gevoel het weekend in, mooi zo. Maar wat was dan de reden dat ze toch voor deze terugplaatsing hebben gekozen, als de andere embryo’s toch iets mooier waren?
Meehhh zo pittig weer die onzekerheid is killing! Ik ga duimen op een mooie streep alsnog. Zeker als je hoort dat je emmy perfect is denk je YESSS dit wordt m! Ik voel me zelf wel helemaal zoals elke ongesteldheid die eraan moet komen (weeïg gevoel in buik en gevoelige borsten. Toen ik zwanger bleek van m'n dochter merkte ik duidelijk grotere borsten). Dus ik ben weinig hoopvol. En als ik ook kijk naar de foto van de emmy, is de hoop echt klein. ik zie er niets van cellen in alleen maar kleine bubbeltjes :S
Hier de halve nacht niet kunnen slapen, van wat ik dacht dat menstruatiepijn was. Toen getest om duidelijkheid te krijgen. Bovenste is van net, met ochtendurine, onderste van eergisteravond. Ik ben geen ochtendtester, maar kon het niet laten:
Ja, gek hè? Heb het ook eigenlijk niet gevraagd. Was allang blij dat er nog twee mooie embryo’s zijn haha.