Die is echt heel mooi opgelopen!!! Dat is absoluut geen ovitrelle meer Voorzichtig Gefeliciteerd!! Wanneer is je NOD?
@NinaH1981 balen, maar het kan nog, ga duimen voor toch een streepje morgen @marie92 Fijn dat het zo positief was, en dat er 2 hele mooie in de vriezer liggen te wachten @Cintje14 Mn gevoel was heel positief, vooral mn borsten zeggen zwanger, maar ja...Testen zeggen eigenlijk wat anders, met zo'n licht lijntje is er zo weinig hcg dat mn borsten daar eigenlijk niet van kunnen komen
Dank je wel. Nee, geloof dat ik vandaag pas echt overtuigd ben dat dit geen Ovitrelle meer is… Het is vandaag precies 14 dagen na de Ovitrelle, 7 dagen na de terugplaatsing en 12dpo. Ik hoop dat ‘ie zo mooi blijft oplopen, maar ik blijf nuchter. Het is natuurlijk niet voor niets dat het ziekenhuis volgende week als mn officiële testdatum gepland heeft..
Ik heb gemerkt dat dat weeïge gevoel en zelfs menstruatiepijn niet game-over hoeft te betekenen. Er is nog hoop, het is nog veel te vroeg om niet hoopvol te zijn Succes met het slopende wachten.
Nylla wat een mooie oploop!!! Ohhh wat zou het toch fijn zijn! Hoop positieve berichten deze ronde! Dat geeft de burger moed
Dank voor jullie fijne reacties allemaal. Ik heb gelukkig een fijne vrouwelijke advocaat die me goed bijstaat. Dit weekend moet ik een mail schrijven aan mijn werk wat dit allemaal met jij heeft gedaan richting werkgever en daarna start zij de onderhandelingen voor mijn vaststellingsovereenkomst. Zoals het er nu uitziet kan ik waarsch nog paar maanden op de payroll blijven staan en krijg ik idd ook nog een transitievergoeding mee. En idd gelukkig ook iets van 7 maanden ww. Ik heb weer veel juridische dingen bijgeleerd de afgelopen weken … Uiteindeljk zal het allemaal wel weer goed komen met een nieuwe baan. En ik hoop dat het me als alle nare onderhandelingen achter de rug zijn ook lukt om een tijdje te genieten van de tijd met m’n zoontje en even niks hoeven. Maar ik ben zo teleurgesteld in mijn manager. Was ook soort goede werkvriendin en ze had ook anders kunnen beslissen. Dus wordt nog even lastig om dat een plekje te geven. Wat het ook ingewikkeld maakt is dat ik in aug 43 wordt en dan uitbehandeld ben qua IVF. Dus ik weet gewoon echt ef niet hoe ik alles moet gaan doen qua solliciteren, behandeling etc. Stel dat ik ineens toch in mei/juni zwanger zou zijn hoe doe ik dat dan weer etc … Ok tot zover het gezeur hierover. Anders moet ik daar maar een ander forum voor zoeken
Oh meiden, wat liep ik weer achter met lezen! @Nylla, oeh dat ziet er goed uit! Ik duim voor je! @marie92, wat goed om te horen dat je een goed gesprek hebt gehad. Volgens mij werd deze vraag al eerder gesteld, maar wat is de reden dat ze niet met de ‘beste’ cryo zijn begonnen? Nja iig wel positief voor de toekomst. Hopelijk mag je snel weer beginnen. @Aafje80 kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent, van meerdere kanten. Hopelijk ben je straks gewoon lekker zwanger en hoef je geen zorgen meer te maken over een behandeling! En nee je kan hier alles droppen, maar dat is hoe ik er over denk. Uiteindelijk hebben verschillende factoren invloed op t eindresultaat.
Fijn dat je een goede advocaat hebt die je bijstaat! Belangrijk dat je zaken goed geregeld worden. Hopelijk komt er over een tijdje ook ruimte, om het emotioneel te verwerken Het hoeft niet zo te zijn dat je op je 43 ste meteen uitbehandeld bent wat IVF betreft. Het lastige alleen is dat het vanuit die leeftijd niet meer vergoed wordt. Maar goed, je hebt nog even om uit te zoeken hoe je er in staat. Gezeur is het zeker niet. Je mag hier altijd spuien. Sterkte en succes.
Vraagje... Ik doe dus icsi in eigen cyclus en heb dan kans op 1 eitje per maand, vanmorgen weer nr echo geweest voor follikel meting. Hebben jullie na de echo ook wel eens last van de eierstokken? (Of in ieder gevoel daar in de buurt). Ik heb dit bij de vorige echos niet zo ervaren.
Je weet maar nooit! Bij mij ook oktober natuurlijk zwanger geraakt. Heel veel kwalen. Bleek uiteindelijk geen goeie zwangerschap. M’n hcg was na 1,5 week positieve (thuis) test pas 75. Maar het kan dus wel! Gewoon morgen een test ertegen aan slaan.
Hoii, Wie ohw wie had door vaginale utrogestan ook zo een last van darmen/maag? Ik heb ZO een last ervan. Ik kan beter ook heel de dag liggen in plaats van auto rijden of op een stoel zitten.
Oh, wat vervelend voor je! Nee dat had ik niet… ik werd er duizelig van en bij vlagen misselijk. Misschien even contact met je arts opnemen?
Thanks! Ik ga het straks vragen. Kreeg net bericht dat m’n terugplaatsing vandaag is om half 1. Ik ben zo zenuwachtig
*Steekt haar hand op* Enorm last van mijn maag. Heb er omeprazol voor geslikt. Ben sowieso maagpatient (als ze dat zo noemen) maar had al een jaar geen medicatie meer nodig. Inmiddels zwanger en ik kan je vertellen, dan wordt het er niet beter op Succes met de terugplaatsing vandaag, wat spannend!!!