Wie Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs Chitje - 43 jaar - 2e kindje - IVF - Nij Geertgen Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje - ICSI - LUMC Didi555 - 31 jaar- 1ste kindje na ☆- IVF - VUMC Rianana - 43 jaar - 2e kindje - IVF- Nij Geertgen Maan14 - 29 jaar - 3e kindje - ICSI - ETZ Jess98 - 24 jaar - 1e kindje - ICSI - ETZ Marie92 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI - Haga / LUMC Nylla - 41 jaar - 1e kindje - IVF LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI - TFP Düsseldorf Louisa2022 - 30 jaar - 1e kindje - IVF - ETZ Tilburg Zzussie - 27 jaar - 1e kindje (hopelijk) - ICSI-mnc - umc Groningen Delila88 - 35 jaar- 2e kindje - ICSI - Amsterdam UMC Staffie84 - 38 jaar - 3e kindje - ICSI - Maasstad NinaH1981 - 41 jaar - 2e kindje - IVF - Maastricht UMC+ aDina88 - 34 jaar - 1e kindje - ICSI - Radboud UMC Faith22 - 40 jaar - 1e kindje - IVF - Nij Barrahus Mamawensje - 35 jaar - 1e kindje Cintje14 - 32 jaar - 2e kind je - IVF - Erasmus MC Kruimel14 - 38 jaar -2de kindje -IVF/ICSI -ETZ Afspraken 24-02 Marie92 evaluatiegesprek Haga zh 26 of 28-02 Cintje14 - verse tp 02-03 Faith22 - 1e Echo FM (voor punctie) 10-03 Staffie84 - 1e Echo FM voor cryo tp 07-04 Louisa2022 - operatie voor het verwijderen eileider(s) en endometriose. Vervolgens starten met IVF Testdatum 25-02 aDina88 25-02 NinaH1981 02-03 Nylla 4-03 Chitje 5-03 Delila88 11-03 Cintje14 ♡ ZWANGER ♡ 20-09-2023 - Doortje25 02-10-2023 - Maureenbv
Oog wat geweldig dit! Was dit nu van je laatste cryo? En had je nu maar de financiën voor 1 zelf betaalde poging? Sorry ben het even kwijt! Hoe dan ook; wat ongelofelijk spannend! (En hoopvol)
Wat ingewikkeld. Snap jullie overwegingen hel goed. Mijn broertje en ik schelen bijv bijna 4 jaar en hebben altijd een goede band gehad. (Ook niet veel ruzie gehad vroeger, maar ik denk ook wel eens dat het komt dat we van een ander geslacht zijn). Zelf lijkt weinig leeftijdsverschil mij ook idealer. Anderzijds zijn er tegenwoordig zoveel kleuren en moeders families … Echter, het gevoel ‘moeten we niet gewoon blij zijn met die ene die we al hebben’ voel ik ook vaak zo. Succes met jullie keuze.
Nee schema is 1 op 1 zelfde. 2de dag starten Nee is echt exact hetzelfde eigenlijk. Tweede dag starten met triptofem en vanaf dag 3 450 ml gonal F. Hoop dat die hoge dosis dit x de boel ook weer aan het werk zet … Kom jij de wachtweken een beetje door?
Niet nodig om sorry te zeggen dat je je verhaal deelt… Snap dat je veel twijfels hebt over het leeftijdsverschil. Denk dat dat inderdaad per persoon verschillend is, dus niemand kan je daarin echt adviseren. Hoe staat je partner er in? Ik heb zelf geen kinderen, dus kan er helemaal niks zinnigs over zeggen. Wel ben ik tot mijn 6de enig kind geweest. Mijn broertje kwam toen ik 6jr en een beetje was. We hebben altijd een hele hechte band gehad (op de typische broer-zus-dingen na dan he ). Ik was als kind al meteen dol op hem, vond het leuk om voor hem te zorgen en samen te spelen. Ik heb dat niet als negatief ervaren en mijn ouders ook niet. Ik kon ze hier en daar zelfs een beetje helpen en dat vond ik natuurlijk geweldig. Mijn punt? Je hebt misschien altijd een klein leeftijdsverschil als ideaal gezien, terwijl wat meer verschil ook positieve kanten kan hebben. Als je het kunt opbrengen om er weer voor te gaan, zou het misschien ook zo kunnen zijn dat je over een tijdje anders denkt over het leeftijdsverschil… Sterkte met het maken van een keuze.
Dankje Ik hoop dat ik er zo 1 ben, die er niks van voelt.. We gaan het zien! Benieuwd naar je test van morgen. Ervaar je al andere symptomen?
@Faith22: test is nu aardig donker. Ervaar voor mijn gevoel geen zwangerschapssymptomen. Heb alleen een griepje te pakken waar ik veel last van heb en onrustige darmen, maar voel me echt niet zwanger. Aan de andere kant, ik ben ook nooit eerder zwanger geweest, dus geen idee hoe dat hoort te voelen…
Mooie test! Dit is mijn vierde zwangerschap en enkel bij mijn zoon en nu heb ik de eerste weken verschrikkelijk veel last gehad van mijn darmen (opgeblazen gevoel, veel lucht en verstopt). Dat komt echt door de progesteron. Zou het maar als een goed teken beschouwen
Ik had juist de maanden dat ik zwanger was nauwlijks klachten maakte me zo onzeker daar door. Wat een mooie test!
Zoals ik het begreep hebben wij een tp in natuurlijke cyclus want ze hadden het over LH testen. Echter heb ik hier best een hard hoofd in. Onze jongste was tijdens de verse tp, en ik moet eigenlijk heel de zwangerschap progesteron gebruiken ivm vroeg geboorte van onze oudste. Denk dat ik dit ook aan zal geven tijdens het gesprek. Tijdens het gesprek zal ik mijn menstruatie hebben dus met beetje geluk kan ik meteen die cyclus beginnen. Zowiezo word je niet heel gelukkig als je de kans ziet om van een cryo zwanger te raken. We hebben besloten alleen deze twee terug te laten plaatsen ' voor nu dan, het is zoals het me eigen herinnerd vooral grenzen verleggen'
Het is amper zichtbaar. Vandaag is 11 dpo en lijkt nu nog minder zichtbaar, dus ik denk dat het helaas mis gaat.