@Louisa2022 Heel heftig, ik heb een tubectomie gehad na EUG in eileider. Het voelt zo rot omdat je dan eigenlijk nog meer fertiliteitsproblemen erbij krijgt. Bedoel dat het op de natuurlijke manier is uitgesloten. Ik heb toen geloof ik 6 weken moeten herstellen voordat we weer mochten starten. Het is wel goed dat ze ook de endometriose hebben weggehaald, maar het is een aanslag op je lichaam. Ook begrijpelijk dat dit voor je vriend heel veel impact heeft. Er is 15 maart een online bondgenoten avond voor mannen vanuit Freya de lotgenoten organisatie voor mensen in een fertiliteitstraject, misschien is het wat. Hij kan altijd wegklikken als hij t niks vindt.. https://www.freya.nl/bijeenkomsten/?mlb_nr=147&mlb_volgnr=1
Och jeetje toch! Hoe voel je je nu? Hopelijk weer thuis in je vertrouwde omgeving. Fijn dat beide eileiders zijn gespaard (ik denk te lezen dat dat belangrijk is voor jullie?), maar zware dobber dat jullie nu volledig afhankelijk zijn van IVF. Hou je taai en als ik iets voor je kan doen…je weet me te vinden! Dank dat je met mij meeleeft ♥️. Qua praten en je partner: mannen zijn rare wezens hahaha. Zonder gekheid, iedere man gaat er anders mee om. Sommigen voelen zich mogelijk aangetast in hun mannelijkheid, de een heeft wel behoefte om te praten en de ander totaal niet. Mijn man valt in de laatste categorie. In ons zh is er een kinderwenscafe, misschien is dat iets voor hem? En mooie tip van @Wondertje2020
Jeetje dat moet heftig voor je zijn geweest... precies wat je zegt: aanslag op je lichaam en de natuurlijke weg hélemaal uitgesloten. Dankjewel voor het doorsturen van de link. Ik ga het met mijn vriend delen. Liefs!
@Louisa2022 Jeetje meis wat een verhaal. Fijn dat ze de endometriose hebben kunnen verwijderen, maar balen van je rechtereileider. Hoe gaat het met je? Ik kan me voorstellen dat je vriend het lastig heeft. Mannen zijn denk ik heel anders hierin dat wij vrouwen haha. Toch wat meer binnenvetters denk ik? Die van mij is er ontzettend nuchter over terwijl ik soms zoiets heb van hè hallo dit komt wel omdat jij er zo nodig ooit een knoop in hebt laten leggen. Is niet fair van mij natuurlijk, maar toch. Goede tip van @Wondertje2020 Hij kan het proberen… misschien haalt hij hier wat steun uit die hij bij zijn vrienden nu niet kan vinden. Sterkte!
Wie Chitje - 43 jaar - 2e kindje - IVF - Nij Geertgen Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje - ICSI - LUMC Didi555 - 31 jaar- 1ste kindje na ☆- IVF - VUMC Rianana - 43 jaar - 2e kindje - IVF- Nij Geertgen Maan14 - 29 jaar - 3e kindje - ICSI - ETZ Jess98 - 24 jaar - 1e kindje - ICSI - ETZ Marie92 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI - Haga / LUMC Nylla - 41 jaar - 1e kindje - IVF LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI - TFP Düsseldorf Louisa2022 - 30 jaar - 1e kindje - IVF - ETZ Tilburg Zzussie - 27 jaar - 1e kindje (hopelijk) - ICSI-mnc - umc Groningen Delila88 - 35 jaar- 2e kindje - ICSI - Amsterdam UMC Staffie84 - 38 jaar - 3e kindje - ICSI - Maasstad NinaH1981 - 41 jaar - 2e kindje - IVF - Maastricht UMC+ aDina88 - 34 jaar - 1e kindje - ICSI - Radboud UMC Faith22 - 40 jaar - 1e kindje - IVF - Nij Barrahus Mamawensje - 35 jaar - 1e kindje Cintje14 - 32 jaar - 2e kind je - IVF - Erasmus MC Kruimel14 - 38 jaar -2de kindje -IVF/ICSI -ETZ Evi92 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI - Isala Bloem99 - 42 jaar - ICSI - Radboud Afspraken 06-03 Jess98 - evaluatiegesprek en echo 08-03 Evi92 - prikinstructie + medicatie ophalen 08-03 Faith22 - 3e Echo FM (voor punctie) 10-03 Staffie84 - 1e Echo FM voor cryo tp 14-03 Aafje80 - eerste echo FM (voor punctie) 16-03 Marie92 - Eerste echo FM voor cryo tp 06-04 Bloem99 - uitgangsecho 07-04 Louisa2022 - operatie voor het verwijderen eileider(s) en endometriose. Vervolgens starten met IVF Testdatum 11-03 Cintje14 ♡ ZWANGER ♡ 20-09-2023 - Doortje25 02-10-2023 - Maureenbv ikga nu menopur voor het eerst gebruiken. De vorige keer had ik gonal F
Dan begin je gelijk in een nieuwe cyclus met de pil. Anders moet ik wachten op mijn menstruatie en bij mij kan dat in het slechtste geval maanden duren.
Ik gaan jullie definitief verlaten. Er is ons gisteren verteld dat ze niet goed weten wat zoom heeft. Maar wel zeker weten dat niet uitgesloten is dat een ander kindje dit ook zal hebben. We hebben er daarom voor gekozen het hier bij te laten want we beseffen dat we rijk zijn met de twee kindjes die we hebben ' gezond of niet' Heel veel succes allemaal met jullie weg naar een kindje. ❤️
‘T gaat de goede kant op! Steeds minder pijn en bewegen gaat beter ! Begrijp jouw gevoel richting jouw vriend ook wel weer. Niet fair, maar begrijpelijk . Mijn vriend is heel zacht en ook echt een binnenvetter. Hij is inmiddels ingeschreven voor de avond, wellicht haalt hij hier wat steun uit inderdaad die hij bij zijn vrienden nu niet kan vinden. Thanx voor je lieve berichtje!
Hoi! Mag ik mij hier ook melden? Ik heb vanmorgen de eerste Decapeptyl injectie gezet. Naar verwachting rond 5 april de eerste IVF punctie. We zijn 3,5 jaar bezig om zwanger te worden en hebben alle iui pogingen gehad zonder resultaat. Ik ben nog nooit zwanger geweest. Helaas zonder aantoonbare redenen. Het lijkt me fijn om weer wat dingen met andere te kunnen delen!
Hoi Appeltaartje! Je bent meer dan welkom in deze groep. Goh wat heftig voor jullie na al die jaren… Hopelijk gaat de Decapeptyl zijn werk doen en heb je een mooie punctie rond 5 april ! Succes de komende weken. En ik denk aan je ♥️
Uiteraard mag je meeschrijven, welkom in ons clubje! Al snap ik dat het dubbel is, want niemand zit graag ‘in een traject’. Succes de komende tijd!
Lijkt me een moeilijke keuze voor jullie, maar wel erg dapper.. Hopelijk komen de artsen er snel achter wat het precies is. Hoe gaat het met je zoontje? Sterkte.