Jeetje wat een lastige situatie en wat een moeilijke beslissing om te maken… Jij sterkte en dankjewel ❤️
Ik wist het natuurlijk al, maar het hcg is gedaald van 20 naar 6. Toch “fijn” dat mijn lijf het zo goed oppakt. Het ziekenhuis hiervan inmiddels ook op de hoogte gesteld middels een bericht, dus ik ben benieuwd hoe nu verder.
Welkom! Wat een weg hebben jullie tot nu toe al afgelegd. Hoe veel IUI pogingen hebben jullie gedaan? Spannend dat jullie nu beginnen aan het IVF-traject. Succes met spuiten!
In deze rotsituatie is dit het gunstigste scenario denk ik. Knuffel! Jullie hebben nog een cryo, toch?
Welkom! En sterkte met de decapeptyl. Hoop dat je niet teveel last hebt van de bijwerkingen en jullie jarenlange geduld met dit traject eindelijk wordt beloond.
Hoi meiden, hier ben ik weer Even wat afstand genomen, even 2 weken rust van het traject, maar een hele hoop bij te lezen zie ik Gister op cd 11 een fm gehad en wederom een snel groeiend ei. Gister al 22 dus direct in het ziekenhuis de ovitrelle gespoten en woensdag de tp
Bedankt allemaal! Ja liever schreef ik niet mee maar dat geld natuurlijk voor ieder die hier in zit. Wel fijn om dingen met elkaar te kunnen delen. Merk in mijn omgeving dat veel mensen niet een idee hebben wat alles inhoud en dat vind ik soms wel lastig. Hadden jullie last van de bijwerkingen van Decapeptyl? Ik had gister ochtend de eerste injectie gezet en einde van de dag een bloeding, nu nog steeds. Verder hoop ik dat het mee valt maar goed het zal toch moeten gebeuren om uiteindelijk te krijgen wat je wilt.. Ik zal even wat pagina’s terug lezen zodat ik een beetje op de hoogte ben van jullie verhalen.
Dankjewel! 6 pogingen maar ook pogingen gehad die niet door konden gaan door toenadertijd corona, daarna door koorts van partner dus 3 maanden stop, cystes en we hebben zelf ook een bewuste pauze gehad. Wel “blij” dat we nu met ivf kunnen starten. Heb daar wel een beter gevoel bij. Dat had ik bij iui totaal niet.
@Staffie84 wat spannend weer tp deze week! Mag ik vragen waarom ze alsnog ovitrelle spuiten als je eiblaasje al 22 is? Want hij gaat dan toch die dag of volgende dag springen? @Appeltaartje121 Welkom! En indd jammer dat je meeschrijft . Dat herken ik! Toen wij eindelijk met IVF mochten starten voelde dat als een "yesss nu gaan we echt wat doen!" Ik had zelf verder niet echt last van alle injecties. Behalve last van de utrogestan. Daar kreeg ik onwijze hoofdpijn en moodswings van. Ik begin over 10 dagen met spuiten, dus hopelijk deze ronde ook weinig lasten.
Ja ik weet het niet, ze zei dus dat ze dat nu standaard doen en ik ken het niet van 3 jaar geleden dus inderdaad vast nieuw! Mijn man kon ook een zaad onderzoek doen tussendoor ja, maar daar hebben wij niet voor gekozen. Wel drie jaar ouder maar qua levenswijze allemaal wel hetzelfde... We zullen dus pas na de punctie horen wat de kwaliteit van het zaad ook is... Oh dat is een mooie score inderdaad! Nou spannend allemaal hè. Wij zijn straks 31 en 33..
De eerste keer had ik mega last van de decapeptyl. Hoofdpijn, niet lekker en het leek wel alsof mijn hersenen in de vertraging zaten. Vreemd genoeg had ik er de tweede keer bijna geen last van. Mbt de injecties zelf - het helpt als je ze op kamertemperatuur laat komen en de decapeptyl langzaam inspuit. Dat laatste voorkomt bij mij blauwe plekken. Mijn man doet het gelukkig meestal dat helpt met het langzame. Als ik het zelf moet doen vind ik dat lastiger en heb ik dus ook sneller blauwe plekken.
@Delila88 Ze doen het om er zeker van te zijn dat ie springt, in theorie zou ie nog verder kunnen doorgroeien of niet springen en dan heeft de tp ook geen zin
Spannend zeg! Hopelijk wordt dit de plakker.. Hier gaat het wel. Vooral zere borsten en sinds kort word ik ‘s ochtends vroeg wakker met een weeïg gevoel in mn maag. Niet echt misselijk, maar zit er dan wel tegenaan. Iets eten helpt dat gelukkig wel. Lang leve de hCG!
Misschien een hele domme vraag hoor, maar ik heb nooit begrepen dat er per se een eisprong moet zijn bij een cryo tp. Ik bedoel, het bevruchte embryo is er dan al, waarom moet er toch gewacht worden tot de eisprong? Heeft dat misschien met de opbouw van baarmoederslijmvlies te maken of…?
Ja klopt, heeft alles met de opbouw van het baarmoederslijmvlies te maken. Dan is het “klaar” om een bevrucht eitje te ontvangen zeg maar.