Haha ja heerlijk een beetje dommelen Tja waarom eigenlijk niet.... Misschien tegen beter weten in? Beetje bang voor teleurstelling misschien? Tegelijkertijd; voor ICSI hebben ze toch maar een paar zaadjes nodig (dat zei de arts nog, die vond het ook niet zo nodig) dus we zijn ook niet zo heel bang dat het vreselijk slecht is... We vonden het eigenlijk gewoon gedoe en hebben hoop dat er gewoon weer genoeg bevruchtingen zullen zijn.
Ja echt een achtbaan. Pfff.. Dankjewel voor het delen van jouw inzichten! Ik zet me hoop nu idd op de 2 mooie embryo’s in m’n buik en verder zien we het wel. Stap voor stap zeg ik ook iedere keer nu tegen mezelf.. Zijn jullie er al uit wat jullie als volgende stap gaan doen?
Fertility Warriors klinkt heel goed en krachtig!! Dat zijn we inderdaad. Heerlijk sushi, hoop dat het gesmaakt heeft!
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring stille meelezer Onze situaties lijken heel erg op elkaar inderdaad. Ik zou heel blij zijn met zo’n uitkomst als wat jij gehad hebt. Morgen meer duidelijkheid. Wat rot dat je een vroege miskraam hebt gehad. Heel veel sterkte en ik hoop dat de volgende ronde raak en blijvend wordt! Ga je de cryo in een natuurlijke of kunstmatige cyclus doen?
Ik hoop dat het beter gaat met je zoontje. Wat zal dat schrikken geweest zijn. En hartelijk gefeliciteerd met je mooie echo!! Hoop dat de spanning hierdoor iets is afgenomen.
Nee! Wel een bericht in z'n dossier dat de uitslag klaar staat... Maar zonder de daadwerkelijke uitslag. Nu maandag wel bel afspraak met de arts, maar we hadden graag zelf al even gekeken.. Achja, zoals eigenlijk dit hele traject: wachten dus.
Wat een spannende periode zeg. Eerst zulk goed nieuws en dan nu zo’n spannende tijd. Nog even hoop houden, misschien groeien ze toch nog goed door. Bij het plannen van een van de vorige veto terugplaatsingen wees de verpleegkundige me erop dat het in ons ziekenhuis wordt gezien als dag 5/6 cryo’s. Ik heb toen niet doorgevraagd, maar het doet me wel vermoeden dat het niet ongebruikelijk is om een dag 6 cryo te hebben. Voor nu veel positieve energie voor de twee die lekker warm bij jou zijn. Ik hoop dat er eentje blijft plakken.
Ik heb vandaag de medicijnen opgehaald. De 30e begin ik weer met de decapeptyl. Wel confronterend om weer zo’n hele plank in de koelkast vol te zien liggen…
Vond dat ook confronterend de koelkast weer gevuld met nieuwe medicijnen te zien. Op naar een nieuwe ronde en nieuwe kansen. Succes alvast de 30e ❤️
Wat een rollercoaster aan emoties is het traject toch. Ik duim en hoop heel hard dat de embryo’s in je buik bij je mogen blijven en hopelijk mag er ook nog wat ingevroren worden.
Bedankt lieve dames. ❤️ Ben net gebeld, ze hebben er toch 2 kunnen invriezen vandaag. Had in eerste instantie op meer gehoopt, maar na het nieuws gister op zich wel blij ermee.
Wat fijn toch twee in de vriezer!! Ik hoop uiteraard dat ze niet nodig zijn, maar toch een fijne gedachte!
Pffff mijn ovulatietesten blijven maar licht positief. Begrijp er echt niks van! Normaal kan ik er de klok op gelijk zetten….