vruchtbaarslijm/iui/hormonen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door flower 27, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Lieve meiden,

Ik ben ineens weer ontzettend onzeker.
    Ik heb vrijdag de pregnyl gehad en zondagochtend om 10.00 uur de iui. Ik heb die zondag veel last gehad van spanning rond mijn liezen en maandag nog een beetje, vruchtbaarslijm heb ik in die dagen niet gezien. Wel erg vochtig en dun.
    Nu ga ik net naar de toilet en merk ik ineesn heel veel draderig, doorzichtig vruchtbaarslijm:$ hoe kan dat nou mijn ei is toch zeker weten geweest door de pregnyl of kan het zijn dat ie toch later is gesprongen ??? Wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen, maak me nu echt een beetje zorgen, en mijn man is er niet dus kan ook niet even aan de klus :( en de zaadjes van zondag zijn er niet meer denk ik.... Pfff wat een onzekerheid allemaal en wat kan een lichaam toch raar in elkaar zitten..

2. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    niemand ????:(

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je Pregnyl gespoten hebt, kun je ervan uitgaan dat je eisprong ongeveer 36-48 u daarna is geweest. Afscheiding kan ook door het hormoongebruik komen. Soms heb je daar meer last van. Dus ik denk dat de inseminatie gewoon rond je eisprong is geweest.

Succes met de wachtweken!

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Flower, geen zorgen. Heb ik ook vaak na inseminatie. 3 dagen erna ofzo.
    Mijn ei is dan 3 dg ervoor gesprongen. So, don't worry! Je verliest dan altijd een soort van slijmprop, alleen nu valt het je op ;).

5. bolletje1

bolletje1 Lid

10 aug 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar hoor. Ik heb dit met beide IUI behandelingen ook gehad. Ik was toen ook zo onzeker..........schijnt toch normaal te zijn.

Deel Deze Pagina