Dit is 'n foto, het contrast even versterkt want het is moeilijk te fotograferen hoor. Ik gok gewoon op 'n pregnyl lijntje
Dankjewel allemaal! Kan het nog steeds niet beseffen. Was juist van plan, als ik morgen ongesteld zou worden, te beginnen met de progynova en het ziekenhuis te bellen om een inwendige echo op dag 12 te laten inplannen. Heb namelijk ook alles er al voor in huis liggen. Nu natuurlijk niet nodig wat ook wel fijn is! En nu hopen dat alles goed blijft gaan
Ben een aantal dagen weggeweest. Nu even alles terug gelezen.... @Mystiek wat verdrietig dat jullie poging niet gelukt is, ik weet het even niet meer...had je nog cryo's over? Sterkte hoor, zo'n domper als je een witte test voor je neus hebt. Hopelijk mag het snel raak zijn!
Wauw! Wat is dit een mooi verhaal! Van harte gefeliciteerd!! Wat zou het heerlijk zijn dat nu alle ziekenellende jullie bespaard blijft!
Op zich is het ook niet gek dat het lijntje binnen een dag niet meteen oploopt.. Heb je vanochtend weer getest, of wacht je nu een paar dagen?
Blegh... gisteravond pregnyl 5000 gespoten voor punctie. Ben me er toch misselijk van zeg! Getver! Ben bij mn eerste zwangerschap 30 weken lang misselijk geweest waarvan ik de eerste 25 weken dagelijks meerdere malen moest spugen. Vreselijk! Was even vergeten hoe beroerd je je voelt als je misselijk bent.... wordt nog wat als de terugplaatsing straks geslaagd is hoef geen test te doen denk ik hahaha
Ja vanmorgen weer getest (uiteraard ) Lijntje lijkt dikker en beter zichtbaar te worden. Het is geen tuurstreepje meer. Ben voorzichtig positief aan t worden. Lijkt geen pregnyl lijntje meer.... Maar en kan nog van alles misgaan, dus de vlag hangt nog niet uit. haha
Jeetje, ik lees hier wat positieve berichten! Gefeliciteerd dames!!! Ik was nog even doorgegaan met de utrogestan, maar mijn menstruatie breekt er nu net doorheen. Dat is in ieder geval definitief. We hebben inderdaad nog 5 cryo's, dus ik ga maar eens mailen dat we door kunnen.
He bah. Dat klinkt heel vervelend. Maar elke tweede zwangerschap kan anders zijn dan de eerste, dus wie weet gaat het allemaal meevallen.
Oeh, dat geeft hoop! Ik snap je gevoel helemaal. Eigenlijk zijn deze weken nóg erger dan de echte wachtweken (vind ik zelf dan).