Wat een mooie score! Wij hadden 38 folikels, 22 eicellen, 13 bevruchtingen 1 verse tp en uiteindelijk 9 cryos in 8 rietjes. Elf van 13 is dus vet veel!
@Marissie82 ik heb de dag van de tp rustig aan gedaan (lekker Netflix gekeken) had ook wat kramp en savonds licht bloedverlies dus wilde ook niet echt veel doen. De rest van de week weer gewoon de draad opgepakt alleen gek genoeg bij hobbeltjes op de fiets schoot door m'n hoofd, ojee wel plakken hoor
Oh wauw! 38 follikels.. jeeeeeetje! Wat veeel! Last van gehad of viel het mee? Ja dan is 11 van de 13 (zo’n 85%) best goed he! ben ook erg opgelucht.
Ik zeg waarschijnlijk niets nieuws en niets wat jullie niet al weten maar OMG wat is dat utrogestan een GOOR spul zeg... bah!
JAAAAAA!!!! Blij dat ik dat nu even niet meer heb. Als het allemaal op zou lossen zou het tot daar aan toe zijn, maar ik stond telkens onder de douche restjes eruit te vissen. Bah.
Ik bedacht me dat ik hier nog helemaal niet op had gereageerd. Maar ik herken je verhaal wel.. Aan de ene kant heel nuchter en weer snel vooruit kijken, maar toch doet het soms even héél zeer. Voelt het enorm oneerlijk en duurt het allemaal laaaang. En hoewel je niet zit te wachten op medelijden, is het ook lastig dat mensen in je omgeving je niet écht snappen..
Wauw @es89 Wat ontzettend fijn!!! Hier moet ik vrijdag beginnen met de utro....brrrr..... Na de terugplaatsing hebben wij wel altijd 1 ritueel...we halen een Mc kroket op de terugweg haha. Verder leef ik zolang ik nog niet zwanger ben gewoon normaal als anders. Maar ga niet ineens veel alcohol drinken of bakken filet american eten ofzo
Ja wil ik wel doen hoor! Als jullie dat niet erg vinden? Leef ook met jullie allemaal mee, ik weet nog steeds hoe het precies is om die behandelingen te moeten ondergaan. Ik ga ook weer meedoen aan moeders voor moeders
Ik drink granaatappelsap, drink geen alcohol meer en zorg voor warme voetjes in bed. Verder eet en leef ik sowieso wel gezond, dus daar pas ik verder niets op aan.
@Marissie82 - wat er voor zorgde dat E. wel bleef plakken geen idee. Maar ik neig wel naar om nu weer t zelfde te doen. Voor en na de tp reiki behandeling te doen, vanaf start cyclus meer zink/selenium slikken/eten, granaatappelsap drinken, warme douche op buik en voeten. En op de dag van de tp rustig aan doen. Niet werken, sporten oid.
Goedemorgen Dames ... mag ik mij hierbij aansluiten. Mijn naam is Trudy. Ik ben 42 en heb zojuist ivf poging 1 negatief afgesloten. Met de punctie 39 eitjes. 15 bevruchtingen. Twee terug plaatsingen en nu nog 9 cryo’s over ...