IVF/ICSI/CRYO 2e kindje voorjaar/ zomer 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MelissaL87, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Begrijpelijk! Sterkte:( en alle geluk toegewenst in de toekomst!!

2. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Het blijft spannend hè.. Ik herken je onzekerheid heeel erg van mijn vorige tp.
    Maar je streepje ziet er ten eerste hartstikke mooi uit en ten tweede zegt het niets over de verkoop van je zwangerschap. Streepje bij dochter werd pas veel later zichtbaar en dat was een zwangerschap volgens het boekje, streepje bij miskraam stuk duidelijker en dat ging fout..
    We hebben geen garanties voor de toekomst, maar voor nu is alles goed.

Cindy83 en Druffia vinden dit leuk.
  3. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ik snap je.. heel veel geluk en een dikke knuffel.

4. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Maak me zorgen over mn ‘oploop’. Hij is nog steeds duidelijk positief. Streep komt echt direct bij het doorlopen van de test. Maar hoor iedereen op de forums dat er oploop moet zijn... die heb ik niet. :(

Bijgevoegde bestanden:

5. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    @Marissie82 ach ik begrijp het.. ook wel bizar veel positieve testen... ik moet zeggen dat ik het soms ook lastig vind maar aan de andere kant geeft het ook een soort hoop, dat ivf echt een uitkomst is en de kans groot is dat het ook bij jou gaat lukken. Het lastige is alleen dat het lang kan duren en je het nooit zeker weet...
    Sterkte en hopelijk toch tot snel. Knuffel!

6. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Sterkte @Marissie82 , ik herken het gevoel ook van mijn vorige ronde, toen heb ik ook 1,5 jaar in een groepje gezeten en raakten ook dames sneller dan mij zwanger. en bij mij liepen de streepjes weer terug of blanco testen. Het is zwaar!
    Heb er alleen wel veel steun aan gehad en inderdaad gaf het mij ook hoop. Uiteindelijk zelfs nog leuke contacten aan over gehouden.
    Jij moet nog lang wachten voordat je verder kunt, heel veel sterkte en ik hoop dat het voor jou ook snel mag slagen als je weer gaat beginnen!

7. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    @es89 ik ken de predictor dus niet, behalve van het forum dan. Maar je hebt nu wel oude testen naast de nieuwere gelegd? Droogt dat dan niet verschillend op na zo'n lange tijd?
    Als je zelf terugkijkt naar een foto die je net hebt genomen op de 20ste en deze legt naast een net genomen foto van de 25ste, zie je dan oploop?
    Ik vind die van de 25 van de early wel heel duidelijk hoor! Kunnen ze nog veel feller dan?

es89 vindt dit leuk.
  8. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    je hebt helemaal gelijk! We moeten gewoon geduld hebben ;D

Buko vindt dit leuk.
  9. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    @Cindy83 hou je de spanning nog vol? Sterkte vandaag met wachten!!

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Jij hebt dezelfde klachten als ik toen bij mijn dochter. Dus hopelijk gaat het goed!

Buko vindt dit leuk.
  11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @Marissie82 - hé lieverd moeilijk hè. Knuffel. Hopelijk kunnen jullie snel verder.

Marissie82 vindt dit leuk.
  12. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Jaa bij m'n zoontje had ik met 11dpo al licht positief getest, nu totaal niet helaas.. 20190425_092039.jpg

13. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Vanochtend 05.00 getest maar geen verschil met de voorgaande dagen helaas. Dus ik ben bang dat er iets zat en het nu weg is...
    Vanochtend moest ik de foto met kunstlicht maken aangezien nog veel te vroeg was dus ziet er ook anders uit om te vergelijken..
    Ik was 7.45 al in het ziekenhuis en natuurlijk de eerste om bloed te prikken 8.00 dus ik word als eerste gebeld zei ze, wel zo eerlijk.. Alleen heb ik me vergist in de tijd, tussen 13.30 en 15.00 word ik pas gebeld:$..

Als het positief is moet ik doorgaan met utrogestan om het bm slijmvlies dik te houden en zoniet stoppen ermee en eerste dag van m'n menstruatie bellen voor een nieuwe terugplaatsing...o_Oen nu begint opnieuw het lange wachten..........

14. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Wat jammer @Cindy83 ... ze zijn inderdaad niet zoals je nu zou verwachten...Hopelijk snel meer duidelijkheid vanmiddag

15. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Buko vindt dit leuk.
  16. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    @Buko weer getest vanmorgen??

17. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    De bloedtest van gister was negatief, ik heb niet gereageerd omdat ik bij m'n ouders was om de tijd te doden en m'n stiefvader te horen kreeg dat z'n broer overleden was. Dus ik was niet in de stemming om nog een bericht te plaatsen...

Er was niks te zien van hcg wat eigenlijk best vreemd is na die licht positieve testen. :$ ik had op z'n minst verwacht dat ze zou zeggen dat er wel hcg is maar te weinig voor een zwangerschap, dat er wel iets zat.
    Mja op naar de volgende ronde. Ik mag gelijk 1e dag van m'n menstruatie bellen voor een nieuwe tp. Dus hopelijk ontdooit de volgende cryo goed en ga ik volgende maand wel op roze

18. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ik moest gister stoppen met alle medicatie en nu m'n menstruatie afwachten. Ik ben erg bang voor de pijn die waarschijnlijk komen gaat. #kloteziekte:mad: hopelijk duurt het niet lang en zullen de pijnstillers het dragelijk maken :(

19. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    @Cindy83 het verbaasd mij ook echt dat ze niks hebben kunnen zien in het bloed. Het was wel overduidelijk dat er iets gaande is geweest, gezien de testen.
    Verdrietig dat het niets is geworden, knap dat je gelijk doorgaat voor de volgende ronde.
    Ik hoop dat de menstruatie straks snel weer voorbij is voor je, een vriendin van mij is elke maand minstens 3 dagen ziek thuis door de endometriose.

Gecondoleerd met het overlijden van...ik snap dat je daarna niet de behoefte hebt om hier wat neer te zetten. Sterkte met alles!

Cindy83 vindt dit leuk.
  20. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Veel sterkte @Cindy83 , dubbel verdriet voor jou... vind het ook heel gek dat ze helemaal niets van hcg aantreffen.

@es89 ik ken die testen ook niet zo goed.. hoe voelt je lijf?

@Druffia nee, niet getest. Ga ik maandag pas doen denk ik. Het lijntje was nog zó licht, verwacht niet dat ie ineens veel donkerder is. En hoewel ik me enorm zwanger voel (oa zere borsten wat ik nooooit heb, veel afscheiding, zichtbare aderen op borsten en onderbuik) kan zo’n testje dan eigenlijk alleen maar tegenvallen denk ik.. Ik vertrouw echt volledig op mijn lijf nu. Woensdag is pas mijn officiële testdag haha

Cindy83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina