Bij ons hebben ze wel nooit gezegd dat het meer kansen zijn als je ze 1 per 1 terugplaatst. Ook niet dat als er eentje niet blijft plakken, dit het andere meeneemt. Eigenlijk blijft het hetzelfde werd mij verteld. Bij een terugplaatsing per 2 heb je meer kans dat 1 van beiden zou kunnen blijven plakken (of allebei, tegen ons zeiden ze dat de kans op een zwangerschap met 8% verhoogt tov de terugplaatsing van 1 embryo) en als je ze 1 per 1 terug krijgt, heb je elke keer 25-30% kans dat er eentje blijft plakken. Dus wat dat betreft, vertellen ze ook weer overal iets anders blijkbaar! Bij ons zeiden ze dat de kans op een tweeling maar 2% is, maar ik hoor op andere plaatsen dat die kans 20% is. Dus ook wat dat betreft wel wat onduidelijkheid.
Lastige beslissing inderdaad. Ik snap dat je ernaar neigt omdat je dochter ook uit 2 is gekomen. Ik zou het persoonlijk niet doen, maar ik heb ook nooit zoveel cryo’s. Liever meer kansen..
Ik heb achteraf spijt van dat ik bij ivf 3 er 2 heb laten terug plaatsen. Dat werd een vroege miskraam. En nu heb ik nog maar 1 cryo van deze donor.
Bij ons doen ze soms meerdere embryo's in een keer bij een laatste poging. Maar alleen als je het zelf wilt. Wat een verschillen inderdaad! Ik ben net weer geweest voor follikelmeting. Eierstok lag helemaal achter de baarmoeder, dus werd doorgestuurd naar de bloedafname. Ik ben erg benieuwd. Gobaby | kindje van bijna 2 | bezig met IVF poging 1 Es89 | kindje van 3 | start met eerste IVF poging | verse TP VMK | cryo 1/4 (juni) Mystiek | kindje van 2 | wachten op tp | nog 2 cryo's Melissa87 | zoon van 1 | nog 3 cryo's | 11 maart gesprek gyn Vlindertje0102 | zoon van 2 | nog 1 cryo| Radboud Nijmegen Druffia | zoon van 11 maanden | nog 2 cryo's | terugplaatsing 17 april Radboud Nijmegen Marissie82 | dochter van 11,5 maand | cryo tp mislukt, medio juni/juli nieuwe poging | Radboud Nijmegen Buko | dochter van 1,5 | nog 1 cryo | tp 19 april | Erasmus Medisch Centrum Frozen86 | nog 6 cryo's | Evaluatie gyn april/mei i.v.m. bijwerkingen hormonen DR87 | zoon van 2 | feb poging 1 mislukt | mei poging 2 Düsseldorf Memmiee | vanaf maart deca ivm endometriose | vanaf mei/juni IVF 1 voor 2e kindje Kiki11111981| zoon van 6j | 1 cryo | wachten op resultaat PGD test | UZ Jette (Brussel) Cindy83 | Zoon van 1 | nog 3 Cryo's | tp 7 juni | IVF 3.2 VUmc Dora26 | Dochter van bijna 2 | icsi poging 3 nog 4 cryo's | tp op 7 juni | GHB Leuven Aicirtap | Dochter 1 jaar | 14 juni echo, nog 1 cryo van dezelfde donor | Rijnstate Arnhem Wachtbankiemuts | icsi poging 1 | stimulatiefase | UZ Brussel Testdata Cindy83 - 19 juni Dora26 - 18 juni Zwanger en afspraken 15 december: Clarajilla, 2de kindje 23 januari: Vlindertje0102
Zo vervelend, mijn linker eierstok zit verkleefd achter m'n baarmoeder, laatste 2 keren moest ik ook bloed prikken Spannend dus!! Hoe laat hoor je hoor hoog je oestradiol is?
Hier gisteren mijn menstruatie doorgekregen, helemaal op schema. Dus mijn volgende follikelmeting staat nu gepland voor 1 juli. Kunnen we nog 1 terugplaatsing doen voor de zomersluiting. Heb wel superveel last en pijn, vandaag ook écht ziek geweest, dus vraag me af of dat daar nu van komt. Ben toch weer ongerust aan het worden om de endometriose op die manier. Maar in het ziekenhuis zeggen ze dat ze het wel zouden zien op echo, moest er opnieuw iets zijn...
Gobaby | kindje van bijna 2 | bezig met IVF poging 1 Es89 | kindje van 3 | start met eerste IVF poging | verse TP VMK | cryo 1/4 (juni) Mystiek | kindje van 2 | wachten op tp | nog 2 cryo's Melissa87 | zoon van 1 | nog 3 cryo's | 11 maart gesprek gyn Vlindertje0102 | zoon van 2 | nog 1 cryo| Radboud Nijmegen Druffia | zoon van 11 maanden | nog 2 cryo's | terugplaatsing 17 april Radboud Nijmegen Marissie82 | dochter van 11,5 maand | cryo tp mislukt, medio juni/juli nieuwe poging | Radboud Nijmegen Buko | dochter van 1,5 | nog 1 cryo | tp 19 april | Erasmus Medisch Centrum Frozen86 | nog 6 cryo's | Evaluatie gyn april/mei i.v.m. bijwerkingen hormonen DR87 | zoon van 2 | feb poging 1 mislukt | mei poging 2 Düsseldorf Memmiee | vanaf maart deca ivm endometriose | vanaf mei/juni IVF 1 voor 2e kindje Kiki11111981| zoon van 6j | 1 cryo | wachten op resultaat PGD test | UZ Jette (Brussel) Cindy83 | Zoon van 1 | nog 3 Cryo's | tp 7 juni | IVF 3.2 VUmc Dora26 | Dochter van bijna 2 | icsi poging 3 nog 3 cryo's | wachten op tp | GHB Leuven Aicirtap | Dochter 1 jaar | 14 juni echo, nog 1 cryo van dezelfde donor | Rijnstate Arnhem Wachtbankiemuts | icsi poging 1 | stimulatiefase | UZ Brussel Testdata Cindy83 - 19 juni Zwanger en afspraken 15 december: Clarajilla, 2de kindje 23 januari: Vlindertje0102
Gobaby | kindje van bijna 2 | bezig met IVF poging 1 Es89 | kindje van 3 | start met eerste IVF poging | verse TP VMK | cryo 1/4 (juni) Mystiek | kindje van 2 | wachten op tp | nog 2 cryo's Melissa87 | zoon van 1 | nog 3 cryo's | 11 maart gesprek gyn Vlindertje0102 | zoon van 2 | nog 1 cryo| Radboud Nijmegen Druffia | zoon van 11 maanden | nog 2 cryo's | terugplaatsing 17 april Radboud Nijmegen Marissie82 | dochter van 11,5 maand | cryo tp mislukt, medio juni/juli nieuwe poging | Radboud Nijmegen Buko | dochter van 1,5 | nog 1 cryo | tp 19 april | Erasmus Medisch Centrum Frozen86 | nog 6 cryo's | Evaluatie gyn april/mei i.v.m. bijwerkingen hormonen DR87 | zoon van 2 | feb poging 1 mislukt | mei poging 2 Düsseldorf Memmiee | vanaf maart deca ivm endometriose | vanaf mei/juni IVF 1 voor 2e kindje Kiki11111981| zoon van 6j | 1 cryo | wachten op resultaat PGD test | UZ Jette (Brussel) Cindy83 | Zoon van 1 | nog 3 Cryo's | tp 7 juni | IVF 3.2 VUmc Dora26 | Dochter van bijna 2 | icsi poging 3 nog 3 cryo's | wachten op tp | GHB Leuven Aicirtap | Dochter 1 jaar | 14 juni echo, nog 1 cryo van dezelfde donor | Rijnstate Arnhem Wachtbankiemuts | icsi poging 1 | stimulatiefase | UZ Brussel Testdata Cindy83 - 19 juni DR87 - 22 juni Zwanger en afspraken 15 december: Clarajilla, 2de kindje 23 januari: Vlindertje0102
Jammer zeg.. hopelijk dat de volgende gewoon lukt.. ik dacht dat ze niet alle endo op een echo kunnen zien. Bij mij wel, omdat ik endo cystes heb, maar verklevingen zijn niet of minder zichtbaar dacht ik? Hopelijk valt het mee..
Dus je bent echt eerder gestopt met de medicatie dat je nu al ongesteld bent geworden. Ik durf dat echt niet ondanks ik tot 13dpo negatief heb getest pas 17dpo de bloedtest. Ik heb ook niet de ervaring dat ze op de echo iets kunnen zien van de endo, inderdaad wel endo cystes maar verklevingen hebben ze bij mij elke keer alleen inwendig geconstateerd. Heb jij nog een bloedtest gehad of doen ze dat dan niet meer? Hopelijk ga je volgende ronde op roze!! Succes alvast
Hier waren het vroeger ook cystes en mijn fertiliteitsarts zag ze direct zitten, terwijl ik de maand voordien nog bij een andere gyn zat die zei dat alles in orde was. Dus wat dat betreft zit ik misschien wel goed dan.
Ik ken mijn cyclus ondertussen eigenlijk wel goed, ook als ik op 11dpo nog negatief test, dat ik dan de volgende dag sowieso mijn menstruatie krijg etc. Ik kan er de klok bijna op gelijk zetten. Net alleen dat mijn cyclussen opeens zo lang worden en dat het vorige maand eventjes helemaal misliep. Maar heb gisteren gebeld en gevraagd of een bloedname nog nodig was bij bloedverlies en een negatieve test en het hoefde niet. Ze hebben dat nog al eens gezegd. Denk dat zij ook wel weten dat ik ondertussen goed weet hoe het in elkaar zit en dat ze mee op mijn 'lichaamskennis' vertrouwen. Mij maken ze niks meer wijs Ook bij de volgende terugplaatsing ga ik me niet meer laten kennen, ik wil alles weten over de kwaliteit van het embryo dan! Anders blijf ik op de tafel liggen
Ennnnn wij mogen naar volgende maand. Vanmorgen was de eierstok weer slecht te zien, maar hij kwam uiteindelijk in beeld. Geen blaasje te zien echter. Weer bloed geprikt, en toen bleek dat de eisprong al geweest was. Geen idee wanneer, dus dat is geen beste indicatie om terug te plaatsen. Dat wordt dus wachten op de volgende mogelijkheid.
Zoveel verschillen in protocol per ziekenhuis. Ik mag absoluut niet eerder stoppen met de medicatie tot de bloedtest is geweest ookal heb ik negatieve testen. Vandaar ook mijn vraag/ reactie. Maar zoals jij het zegt word je dus door de medicatie heen ongesteld? (11dpo negatieve test, volgende dag menstruatie?) Ik altijd pas na 3 tot 4 dagen na het stoppen van de medicatie. Net nog contact gehad met het ziekenhuis omdat ik thuis ben gebleven vanwege code geel moet ik morgen bloed gaan prikken en nu doorgaan met de medicatie. Letterlijk zei ze dat het eerder voorgekomen is dat vrouwen zwanger waren en een negatieve thuistest hadden maar het in het bloed wel te zien was en als ik dan eerder stop met de progynova en utrogestan ik de zwangerschap om zeep kan helpen mits er een zwangerschap is