Ja sinds 10dpo getest tot 14dpo en vandaag 17dpo ook getest vanwege de bloedtest mja OMOwit zijn alle testen gebleven dus raar dat ik dan toch weer een beetje hoop krijg door wat de verpleegkundige net zei
Wauw zo raar. Hoe kunnen ze dat gemist hebben?! Erg vervelend, hopelijk volgende maand wel op tijd erbij!
Dat komt dus doordat de eierstok zich achter mijn baarmoeder verstopt. Maandag konden we niets zien en hebben we daarom direct bloed geprikt. De verhoogde E2 zei wel iets, maar het is nog bepaald geen curve, dus daar is moeilijk iets op te baseren. Ik denk dat het gewoon dikke pech is geweest.
Ik snap dat ze het zeggen maar dit gebeurt denk ik vrijwel nooit. Veel ziekenhuizen doen geen bloedtest en je krijgt gewoon een testdatum. Als ik op 13/14 dpo negatief test weet ik zeker dat ik niet zwanger ben en stop ik met de medicatie. Paar dagen later menstruatie. Ik denk niet dat ik daardoor zwangerschappen ben misgelopen
Eigenlijk vrij relaxed. De vorige keer moesten ze drie embryo's ontdooien. Die kansen zijn dan echt weg. Nu is het eigenlijk alleen wat uitstel.
@Mystiek balen zeg en een kunstmatige cyclus is geen optie of wil je dat niet? Pfffff ik ben zo zenuwachtig voor morgen. Ik word tussen 10 en 12 uur gebeld of ik wel/geen tp heb. Mijn dochter moet morgen voor haar vaccinaties en mijn moeder krijgt uitslag van haar scans. Gaat een pittig dagje worden.
Oh vandaar, nu begrijp ik het. Jammer dat je nu een maand moet wachten. Hopelijk volgende maand wel een eitje te zien!
Hmmhm ik blijf het zeggen: wat een verschil zeg! Vermoeiend want ik ben nu zomaar hoopvol geworden...
Mijn cyclus doet het prima, dat is het probleem niet. Het was deze keer alleen moeilijk er zicht op te krijgen vanwege mijn kiekeboe-eierstok. Volgende maand verwacht ik rechts een ei, dat kijkt makkelijker omdat die eierstok meer naar voren ligt. Spannend zeg! Heb je al bericht?
Het was een bijna morula. Mijn dochter was op dag 5 ook een morula Officiële testdatum 3 juli. Maar bij mij dochter testte ik na 9 à 10 dagen na de tp als positief.
Ik haak echt weer in hoor vanaf nu! Wilde van de week al beginnen maar is er niet van gekomen. @aicirtap wat fijn dat je eskimootje nu in je buik zit! Spannend weer. @Mystiek wat balen dat ze net je ei misgelopen zijn. Hopelijk lukt het volgende keer wel en is het gewoon raak! Hier zijn er veel ontwikkelingen geweest. Ik heb 10 juni een verse terugplaatsing gehad van een mooie 8-cellige embryo. A.s. maandag is mijn testdag. Mijn gevoel zegt dat het niet gelukt is. Mocht emmy niet zijn blijven zitten krijg ik een echo, en als die goed is kunnen we gelijk door naar onze cryo's (hebben 3 cryo's in de vriezer van IVF 1). Maar ik blijf nog even hopen op emmy in mijn buik. Duimen jullie mee dat ik maandag eindelijk een positieve test mag hebben na bijna 3,5 jaar?
Gobaby | kindje van bijna 2 | bezig met IVF poging 1 Es89 | kindje van 3 | start met eerste IVF poging | verse TP VMK | cryo 1/4 (juni) Mystiek | kindje van 2 | wachten op tp | nog 2 cryo's Melissa87 | zoon van 1 | nog 3 cryo's | 11 maart gesprek gyn Vlindertje0102 | zoon van 2 | nog 1 cryo| Radboud Nijmegen Druffia | zoon van 11 maanden | nog 2 cryo's | terugplaatsing 17 april Radboud Nijmegen Marissie82 | dochter van 11,5 maand | cryo tp mislukt, medio juni/juli nieuwe poging | Radboud Nijmegen Buko | dochter van 1,5 | nog 1 cryo | tp 19 april | Erasmus Medisch Centrum Frozen86 | nog 6 cryo's | Evaluatie gyn april/mei i.v.m. bijwerkingen hormonen DR87 | zoon van 2 | feb poging 1 mislukt | mei poging 2 Düsseldorf Memmiee | 2e kindje | IVF 1: wachtweken verse tp | 3 cryo's Kiki11111981| zoon van 6j | 1 cryo | wachten op resultaat PGD test | UZ Jette (Brussel) Cindy83 | Zoon van 1 | nog 3 Cryo's | tp 7 juni | IVF 3.2 VUmc Dora26 | Dochter van bijna 2 | icsi poging 3 nog 3 cryo's | wachten op tp | GHB Leuven Aicirtap | Dochter 1 jaar | 14 juni echo, nog 1 cryo van dezelfde donor | Rijnstate Arnhem Wachtbankiemuts | icsi poging 1 | stimulatiefase | UZ Brussel Testdata Cindy83 - 19 juni DR87 - 22 juni Memmiee - 24 juni Zwanger en afspraken 15 december: Clarajilla, 2de kindje 23 januari: Vlindertje0102
Hier helaas een negatieve test. Ik zag m al aankomen, maar alsnog balen.. vooral omdat ik nu weer met een nieuwe poging moet beginnen... waarschijnlijk nemen we even twee maanden rust, zie er best wel tegenop.