IVF/ICSI/CRYO 2e kindje voorjaar/ zomer 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MelissaL87, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje0102

    Vlindertje0102 Fanatiek lid

    22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Gobaby | kindje van bijna 2 | bezig met IVF poging 1
    Es89 | kindje van 3 | start met eerste IVF poging | verse TP VMK | cryo 1/4 (juni)
    Mystiek | kindje van 2 | wachten op tp | nog 2 cryo's
    Melissa87 | zoon van 1 | nog 3 cryo's | 11 maart gesprek gyn
    Marissie82 | dochter van 11,5 maand | cryo tp mislukt, medio juni/juli nieuwe poging | Radboud Nijmegen
    Frozen86 | nog 6 cryo's | Evaluatie gyn april/mei i.v.m. bijwerkingen hormonen
    DR87 | zoon van 2 | feb poging 1 mislukt | augustus poging 3 Düsseldorf
    Memmiee | 2e kindje | IVF 1: wachtweken verse tp | 3 cryo's
    Kiki11111981| zoon van 6j | 1 cryo | wachten op resultaat PGD test | UZ Jette (Brussel)
    Cindy83 | Zoon van 1 | nog 3 Cryo's | tp .. juli | IVF 3.3 VUmc
    Dora26 | Dochter van 2 jaar | icsi poging 3 nog 1 cryo | tp op 8 juli | GHB Leuven
    Aicirtap | Dochter 1 jaar | 14 juni echo, nog 1 cryo van dezelfde donor | Rijnstate Arnhem
    Wachtbankiemuts | icsi poging 1 | stimulatiefase | UZ Brussel

    Testdata
    Cindy83 - .. juli
    Dora26 - 18 juli
     
    Buko vindt dit leuk.
  2. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Gobaby | kindje van bijna 2 | bezig met IVF poging 1
    Es89 | kindje van 3 | start met eerste IVF poging | verse TP VMK | cryo 1/4 (juni)
    Mystiek | kindje van 2 | wachten op tp | nog 2 cryo's
    Melissa87 | zoon van 1 | nog 3 cryo's | 11 maart gesprek gyn
    Marissie82 | dochter van 11,5 maand | cryo tp mislukt, medio juni/juli nieuwe poging | Radboud Nijmegen
    Frozen86 | nog 6 cryo's | Evaluatie gyn april/mei i.v.m. bijwerkingen hormonen
    DR87 | zoon van 2 | feb poging 1 mislukt | augustus poging 3 Düsseldorf
    Memmiee | 2e kindje | IVF 1: cryo cyclus, 11 juli tp. | 3 cryo's
    Kiki11111981| zoon van 6j | 1 cryo | wachten op resultaat PGD test | UZ Jette (Brussel)
    Cindy83 | Zoon van 1 | nog 3 Cryo's | tp .. juli | IVF 3.3 VUmc
    Dora26 | Dochter van 2 jaar | icsi poging 3 nog 1 cryo | tp op 8 juli | GHB Leuven
    Aicirtap | Dochter 1 jaar | 14 juni echo, nog 1 cryo van dezelfde donor | Rijnstate Arnhem
    Wachtbankiemuts | icsi poging 1 | stimulatiefase | UZ Brussel

    Testdata
    Cindy83 - .. juli
    Dora26 - 18 juli
     
  3. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Ik heb gister een evaluatiegesprek gehad en we gaan nu de volgende poging volledig meriofert doen (vergelijkbaar met menopur). De afgelopen keren steeds een combi van gonal f en meriofert/menopur gehad. Zodat het nu dus hopelijk meer op de kwaliteit vd eicellen is gericht. Heeft iemand hier ervaring mee en wat was het resultaat?
     
    Marissie82 en Dora26 vinden dit leuk.
  4. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    @DR87 ik heb met meriofert geen ervaring, dus kan je niet helpen. Sorry! Hopelijk geeft het goed resultaat.

    Ik ben weer aan het broeden hoor! Gisteren een prachtige 5 daagse blastocyste teruggeplaatst gekregen. :D De eerste is meteen goed ontdooid dus nog 2 cryo's in de vriezer van ivf 1!!
     
    Buko, Kiki11111981, Dora26 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Dora26

    Dora26 Fanatiek lid

    8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik ken het helaas ook niet, maar hopelijk inderdaad wel een mooie kwaliteit!

    @Memmiee: Super, mooie kwaliteit alweer! Wanneer heb jij bloedname?
     
  6. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    @Dora26 ik krijg geen bloedtest, maar moet zelf testen 11 dagen na de cryo terugplaatsing. Ik zie dat we bijna gelijk lopen. Spannend!
     
    MelissaL87 en Dora26 vinden dit leuk.
  7. MelissaL87

    14 jun 2016
    78
    21
    8
    Hey Meiden,

    Waar ik altijd zo jaloers op was bij anderen is bij ons nu aan de hand.. En geloven doen we het bijna niet.

    Eergisteren moest ik ongesteld worden maar ik werd het nog niet. Biets van gemaakt. Nog naar een feestje geweest en lekker aan de borrel gezeten. Omdat we aankomende maand echt zouden gaan inzetten op onze cryo's ook geen enkele gedachten gehad over...

    .. en toen, gisteravond. Ik dacht, ff testen.. Nee, het zal toch wel niet. Ach, toch ff testen. Oooh Waarom doe ik dit nu, wat een onzin, weer een test weg. Ik leg um wel even weg anders ga ik er de hele tijd naar kijken en er gebeurt toch niets. Naahhh ik wil toch kijken.... en toen... Er stonden gewoon twee streepjes ...

    Met knikkende knieen en trillende handen naar beneden gerend om manlief hierin te betrekken. Vol ongeloof.
    Hè... ik ben zwanger, hoe dan???!!

    Nog 2 testen erachteraan gedaan en vandaag nog een clearblue. Allemaal positief.

    Onwerkelijk en bizar. Dit kon niet op de natuurlijke manier. Zelfs voor IUI had mijn vriend te weinig beweeglijk zaad.

    Onze droom is uitgekomen. Al durven we er nog nauwlijks in te geloven.

    Hopelijk is mijn bericht niet te kwetsend. Ik hoop dat het jullie een boost van hoop mag geven. Of het nu natuurlijk gaat of anders. Er bestaan wonderen
     
    Buko, Kiki11111981, clarajilla en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Dora26

    Dora26 Fanatiek lid

    8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hele dikke proficiat zeg! Dat moet toch écht geweldig zijn! Maar ook even schrikken en ongeloof natuurlijk! Ik lees de laatste tijd veel verhalen van dames die opeens spontaan zwanger blijken! Geniet maar van dat wondertje!
     
    MelissaL87 vindt dit leuk.
  9. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Wauw wat bijzonder moet dat zijn, gefeliciteerd!!
     
    MelissaL87 vindt dit leuk.
  10. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    @MelissaL87 ik ben inderdaad jaloers. :oops:
    Zo'n wonder overkomt ons nou nooit. :oops:

    Maar gefeliciteerd! Geniet ervan.
     
  11. Dora26

    Dora26 Fanatiek lid

    8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik ben stiekem ook wel jaloers hoor, hoop toch ook altijd nog in een verplichte rustmaand, dat het eens vanzelf zou lukken... Maar dat wil niet zeggen dat we het je niet gunnen natuurlijk!
    Had ik in april een doorgaande zwangerschap gehad, dan hadden mijn zus en ik 10 weken van elkaar uitgerekend geweest. Zij zijn voor een 2de kindje begonnen als wij alweer 3-4 maanden bezig waren en dat was van de eerste keer raak. Doet ook nog altijd pijn, maar 'k ben wel blij voor hen natuurlijk! Alleen héél confronterend wel ;) Als het hier deze poging niet lukt, moeten we opnieuw een maand pauze nemen omdat fertiliteit gesloten is tijdens de vakantie. En dan zijn we weer een jaar verder met 6 terugplaatsingen. Voorlopig zie ik hier geen symptomen zoals in april, dus ik vrees dat het alweer een mislukte poging zal zijn.
     
  12. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Dubbel is dat hoor! Mijn zusje is ook begin dit jaar bevallen. En was echt ontzettend blij voor hen! Maar de zwangerschap zelf vond ik wel eens confronterend. Nu moet ik zeggen dat het van mijn zusje ook "eigen" voelde en ik dat beter kan hebben dan overige familie, bekenden of onbekenden.
     
  13. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Wat bijzonder moet dat zijn!!
     
  14. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Ik ben een hele tijd niet actief geweest .. Al die zwangerschappen, spontaan of na 1 terugplaatsing maakten mij behoorlijk jaloers en verdrietig. Hier namelijk 0% kans op een spontane zwangerschap.

    Nadat onze (laatste) cryo was mislukt heeft mijn man weer een PESA ondergaan. Gelukkig zijn er weer zaadcellen begonnen. Ondertussen ben ik weer bezig met stimuleren. Zondag 21 juli is de 1e meting. Hopelijk de week daarna een terugplaatsing!

    Hoe is het met de andere dames? Wie zitten er nog op het wachtbankje?
     
    clarajilla en DR87 vinden dit leuk.
  15. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Gobaby | kindje van bijna 2 | bezig met IVF poging 1
    Es89 | kindje van 3 | start met eerste IVF poging | verse TP VMK | cryo 1/4 (juni)
    Mystiek | kindje van 2 | wachten op tp | nog 2 cryo's
    Melissa87 | zoon van 1 | nog 3 cryo's | 11 maart gesprek gyn
    Marissie82 | dochter van 1 jaar | hopelijk eind juli verse tp | Radboud Nijmegen
    Frozen86 | nog 6 cryo's | Evaluatie gyn april/mei i.v.m. bijwerkingen hormonen
    DR87 | zoon van 2 | feb poging 1 mislukt | augustus poging 3 Düsseldorf
    Memmiee | 2e kindje | IVF 1: cryo cyclus, 11 juli tp. | 3 cryo's
    Kiki11111981| zoon van 6j | 1 cryo | wachten op resultaat PGD test | UZ Jette (Brussel)
    Cindy83 | Zoon van 1 | nog 3 Cryo's | tp .. juli | IVF 3.3 VUmc
    Dora26 | Dochter van 2 jaar | icsi poging 3 nog 1 cryo | tp op 8 juli | GHB Leuven
    Aicirtap | Dochter 1 jaar | 14 juni echo, nog 1 cryo van dezelfde donor | Rijnstate Arnhem
    Wachtbankiemuts | icsi poging 1 | stimulatiefase | UZ Brussel

    Testdata
    Cindy83 - .. juli
    Dora26 - 18 juli
     
  16. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Herkenbaar. Ik voel die jaloezie en dat verdriet ook. Hoe erg ik het anderen ook gun laat ik dat voorop stellen, ik denk dan ook wel van 'wanneer is het eens mijn tijd na al die jaren'. Mijn man en ik hebben nog geen kindje van ons samen. Pijnlijk hoor, en dubbel. :(

    Hopelijk is het je volgende tp gewoon raak!!

    Hier 4 dagen na tp en had vanmorgen flinke krampen en geen eetlust. Maakt me toch weer erg onzeker...
     
    Marissie82 vindt dit leuk.
  17. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Hopelijk blijft deze cryo toch lekker zitten @Memmiee! Vandaag ben je 9dpo? Wanneer wil je de 1e test gaan doen?
     
  18. Kimmie89

    Kimmie89 Actief lid

    5 mei 2017
    191
    109
    43
    Vrouw
    Spannend zo de laatste dagen voor de meting! Ik ben nu een week onderweg met progynova in een kunstmatige cyclus voor eerste cryo terugplaatsing. Volgende week maandag echo en dan hopelijk snel een mooie terugplaatsing.
     
    Marissie82 en DR87 vinden dit leuk.
  19. Mystiek

    Mystiek Fanatiek lid

    19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Wauw @MelissaL87 , wat een ontzettend goed nieuws! Ik heb die hoop vaak gehad, maar dat bleef altijd bij hopen. Het is je gegund hoor!

    Vanmorgen ben ik weer in het ziekenhuis geweest. Het verhaal lijkt een beetje op dat van vorige maand - eierstok niet goed in beeld, bloed prikken, wel verhoogde waardes. Maar ze zijn er nu wel op bedacht, en als het even meezit gaat de eisprong niet ongemerkt voorbij.
    En deze moet hem worden hoor. Ik heb vakantie, mijn eerste dan examen gehaald, en het is nu gewoon tijd. Toch?
     
    DR87 en Marissie82 vinden dit leuk.
  20. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Hallo,

    Ik wil hier graag meeschrijven. Toch iets eerder dan gedacht gaan wij onze cryo laten terugplaatsen. In december 2018 ben ik bevallen van ons meisje uit ICSI 1 verse TP. Nu gaan we de volgende cyclus voor een TP in kunstmatige cyclus. Heb gisteren gesprek gehad in het AMC en alle medicatie is in huis. Ik verwacht mijn menstruatie aankomend weekend.

    We hebben maar 1 cryo, dit ivm PGD, daardoor vallen er helaas heel veel af. Ik vind t enorm spannend. Kijk enorm op tegen een nieuwe ICSI cyclus ivm de ontzettende afvalrace en de spanning daarbij.
     
    Mystiek, Kiki11111981 en DR87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina