Hoe snel nestelt een cryo zich eigenlijk in? Ik krijg morgen als het goed is de cryo terug geplaatst maar 7 a 8 dagen later start mijn menstruatie al. (Cyclus dag 25/26). Het zal dus turbo moeten innestelen lijkt me?
Krijg je morgen te horen of de terugplaatsing door gaat? Spannend! De innesteling is vaak op 6/7dpo. Bij een cryo ben je 5dpo. Succes!!
Ik doe het in natuurlijke cyclus. Ik gebruik dus helemaal niks Klopt inderdaad, spannend! Goed om te weten. Ik ben er gewoon weer helemaal uit
@Mystiek wat een mooi bericht! Gefeliciteerd Die Kruidvat testen zijn mijn geluks testen hahaha. Dat is de enige test die ik zelf nooit negatief heb gezien (omdat ik bij mijn dochter hiermee testte voor t eerst), ga dus deze keer ook weer voor deze. Lekker bijgelovig
Vandaag 11dpo. Test is negatief. Had al een voorgevoel. Van de week voelde ik mij wel zwanger, dat was gisteren allemaal verdwenen. Bij dochter testte ik op deze dag positief. Verwacht er ook niks meer van. Donderdag, NOD, dan zal ik nog een keer testen. Officiële testdag is volgende week maandag. Hele schijtzooi voor 1 embryo die waarschijnlijk ook eerder gestopt is met delen.
Ik ben het wachten ondertussen al beu, denk nu ook steeds dingen te merken waarvan ik me dan afvraag of het door innesteling, medicatie of de hoop dat ik iets voel komt. Volgende week woensdag officieel testdag, ben benieuwd tot wanneer ik het volhoud
Hoeveel dpo ben je? Ik heb ook elke dag iets gevoeld waarvan ik dacht, hee volgens mij is dit de innesteling, nu voel ik mij zwanger etc. Al die symptomen waren gisteren ineens verdwenen. Sinds de terugplaatsing heb ik wel ineens een soort opvliegers, nog nooit eerder gehad. Bleh!
Zit in een kunstmatige cyclus met progynova en duphaston, ben vorige week zondag met duphaston begonnen dus dat is vandaag dan 8dpo volgens mij? Ik heb inderdaad ook opvliegers sinds dit weekend en gevoelige borsten en soms wat misselijk. Maar volgens mij kunnen dat ook allemaal bijwerkingen zijn van duphaston... Zo'n traject laat je natuurlijk ook nog van alles denken en hopen. Fijn hormonen
Och wat vreselijk rot meid!! Het is en blijft een shit traject. Wat we er voor terug kunnen krijgen is super mooi maar de weg ernaar toe is verschrikkelijk.
Ben zo verdrietig . Deze poging gewoon maar 1 kans. Als het aan mijn man ligt gaan we nog 1 poging hierna doen. Hij moet dan ook weer opnieuw een PESA. Ik begrijp het deels, maar de wens voor een 2e is zo aanwezig. Ik gun onze dochter zo graag een broertje/zusje