IVF/ICSI/CRYO 2e kindje voorjaar/ zomer 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MelissaL87, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dat gevoel ken ik! Zo rot dat wij niet eens durven genieten vanaf het begin... wetende dat er vrouwen bestaan die direct zwanger zijn en waarbij alles gewoon prima verloopt. Ze moeten met niks in hun kopje zitten en doen dat ook absoluut niet......

Snoepjes vindt dit leuk.
  2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Een witte test om op de gluren is verschrikkelijk. Soms keek ik er uren naar totdat ik een steepje dacht te zien. Zo zot word je ervan hè. Sterkte!

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Zal wel een positief teken zijn. Afwachten weer. Ik pin mij niet meer vast aan die waarden. Je kan er niet op rekenen. Twee keer bij mij een waarde boven de 250 als ze belden voor de uitslag HCG test. Proficiat dit is een heel mooi waarde. Je bent zwanger. 1 week tot 10 dagen later stond HCG al op nul. Was zooooo hartverscheurend. Dus die waarde....pfff je weet niet wat het moet zijn. Kan alle kanten op zeker! Ik duim

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @DR87 : Dikke knuffel! Laat het allemaal maar eventjes bezinken!

Hier is mijn testje vandaag gelijk aan dat van vrijdag, dus dat voorspelt ook niet veel goeds. Had ook één duidelijk kwaaltje bij deze terugplaatsing en de vorige biochemische en dat is sinds gisteren weg. Daarbij dan wat lichte buikpijn gekregen af en toe. Dus ik vermoed dat mijn menstruatie er gewoon één van de dagen gaat doorkomen en dat mijn hcg ook niks gestegen zal zijn. :cry: Had er nog niet teveel hoop op gezet, maar had gewoon geweldig geweest; bijna exact 3 jaar later dan onze dochter... Dan nog 2 cryo's in de vriezer...

@aicirtap : Super dat je weer kan opstarten! Op zich is iui het minst ingrijpend en misschien wel het beste om mee te starten hé! We tellen met je mee af!
    @LenaMill : Het kan inderdaad alle kanten uit, ook met een hogere startwaarde. Maar zo'n lage startwaarde is in het merendeel van de gevallen gewoon al niet positief hé, de kans dat het goed blijft verdubbelen is veel kleiner. Heb het afgelopen weekend wel duizenden verhalen gelezen op Dr Google waarbij het nog wel goed komt, maar evenveel waarin het mis gaat. Mijn progesteron stond héél goed zeiden ze, als die lager had geweest had het zeker niet zo positief geweest. Maar als de testjes niet oplopen gedurende 3 dagen...

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Zo zag het er vanmorgen uit. Heb zelfs het idee dat die van vrijdag donkerder is dan die van vandaag :(

Bijgevoegde bestanden:

6. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.578
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik zie wel oploop hoor! Zou de moed nog niet opgeven.

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Oej, staat die hier op zijn kop blijkbaar! Zie jij verschil tussen de laatste 2? Ik niet, denk eerder dat de laatste lichter is als ik verschil denk te zien! En zitten 2 dagen tussen, dus zou toch duidelijker moeten zijn zou ik denken.

8. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Oh wat een stress. Mag je nog een keer prikken? Ik vind je testjes eerlijk gezegd ook niet heel veelbelovend :(.

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Vandaag nog langs geweest om bloed te prikken, maar helaas leek hij vanmorgen zelfs al lichter... dus we weten wat ons te wachten staat :( 't is alleen nog niet 'officieel' bevestigd. Gisteren ook al wel wat traantjes gelaten, ik voel het lichamelijk ook, dat het niet meer goed zit, al van zaterdag.

10. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.578
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Oh wat vreselijk naar meis :cry:

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hcg is gestegen van 33 naar 53, maar dus niet voldoende verdubbeld. Mijn progesteron is gestegen van 33 naar 43, omwille daarvan willen ze dat ik de utro blijf gebruiken en woensdag opnieuw voor een bloedname ga... Pfff, nog wachten dus... al heb ik de moed al opgegeven hoor.

12. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Oh nee dat klinkt idd niet heel positief. Maar verwachten zij dat het nog goed kan komen vanwege de progesteronstijging?

Heftig voor je zeg, zo lang wachten en dan ook nog eens dit... heel veel sterkte en ik hoop op een wonder..

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Van het HCG zeiden ze idd dat die zeker niet goed verdubbeld was, maar omdat de progesteron toch zo hoog stond en ook verhoogd was tov vorige keer, wilden ze het toch nog afwachten en alle kansen geven.
    Ik hoop dat het zo niet blijft aanmodderen en dan uiteindelijk nog fout loopt bij 6-7 weken ofzo... dan heb ik liever dat het nu mis gaat en dat we verder kunnen. Want ondertussen blijf je heel stiekem toch nog een beetje hoop koesteren natuurlijk. Hoe 'duidelijk' de cijfers dan ook zijn.

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ben even gaan googelen en blijkbaar houdt progesteron een zwangerschap mee in stand. Vanaf de progesteron begint de dalen, komt je menstruatie er normaal aan. Dus misschien daarom dat ze het nog even willen aankijken?

15. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Jeetje, wat een nare situatie. Dan blijf je ook onzeker. Ik duim toch nog even voor je.

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    pffff dora wat een onzekerheid! heb je foto van test vandaag? hoeveel dpo ben je?

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik zie ook een steeds donkerder lijntje hoor. Wanneer terug een bloedtest?

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Vandaag 17dpo, maar mijn testen zijn echt helemaal niks donkerder, eerder lichter in mijn ogen. Dat begrijp ik dan wel niet goed, aangezien op 14dpo mijn hcg dan toch een pak lager was dan vandaag. Ik heb er niet teveel hoop op, want bij de dochter had ik op 18dpo een knaller en die is er bijlange nog niet.

Er zijn nu ook mensen die me beginnen te waarschuwen voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap o_O Dan stijgt je hcg blijkbaar ook niet zoals het hoort, maar blijft het wel langzaam stijgen. Oh wat ben ik daar bang voor! Laat het dan maar gewoon weer aflopen! Ik blijf thuis gewoon nog doortesten, zodat ik het zelf wat mee in het oog kan houden. Aftellen naar woensdag en hopelijk is het dan ofwel mooi verdubbeld, ofwel gedaald. Maar nu wel superbang dat het vruchtje ergens verkeerd zou zitten ofzo!

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oh dit berichtje lees ik dus later. Dat is een lage waarde ja... Ik dacht zelfs ooit gehoord te hebben dat het minstens 30 moet zijn, dus die 33 was heel nipt. Ik begrijp dat je liever hebt dat het ofwel heel goed zit ofwel direct misloopt. Dat aanmodderen daar heb je alleen meer verdriet door. Hatelijk! Hopelijk geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dat kunnen ze wel vrij snel zien met inwendige echo. Hebben ze bij mij ook eens gedacht toen met biochemische zwangerschap.

20. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    @Dora26 wat vreselijk die onzekerheid, hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Deel Deze Pagina